Inderdaad zeg. Tegenwoordig gaan we direct anaal.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Zuigzoen, leven we nog in de jaren 90 ofzo?
Verderquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou dat bij jongeren in 2022 opeens niet meer gebeuren dan?.
Zo veel is er allemaal niet veranderd sinds je "verder' bent hoor.
Dus weer bijna terug bij het beginquote:
Een man met geduldquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus weer bijna terug bij het begin.
Ach, voordeel van vrouwen met een vriend, je hoeft maar met 1 kerel te concureren ipv met de halve wereldquote:
Stoute jongen!quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, voordeel van vrouwen met een vriend, je hoeft maar met 1 kerel te concureren ipv met de halve wereld.
Nah thanks. Ik drink wel gewoon mijn wijntheequote:
Als ze maar zonnepanelen kunnen leggen toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:13 schreef Senn88 het volgende:
Zonnepanelenboer is er. Allemaal niet Nederlandse jonge mannen
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ze maar zonnepanelen kunnen leggen toch?
Hoeveel panelen krijg je?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen jaze werken wel hard. Meterkast is al aangepast.
8 eerste plan was 12 maar vanwege de wijziging in die leveringsvoorwaarden heb ik het aangepast op wat ik nodig heb incl straks het verbruik als ik aan de elektrische auto ga. En dan zit ik met 8 prima.quote:
Jij vanmiddag als ze klaar zijn:quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
8 eerste plan was 12 maar vanwege de wijziging in die leveringsvoorwaarden heb ik het aangepast op wat ik nodig heb incl straks het verbruik als ik aan de elektrische auto ga. En dan zit ik met 8 prima.
Ze zijn al bijna klaar en ben meer een pikachu.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vanmiddag als ze klaar zijn:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |