Precies ditquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die voor hun lol gaan rennen, die snap ik niet
Gewoon beginnen met kijken naar sportquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef Debsterr het volgende:
Loopband is duizend keer fijner voor de knietjes ja. Ik moet eigenlijk ook weer maar ja #viesdik #lui #koekjesetenisbeter
Vriendin van mij loopt ook regelmatig marathons. Ze vind het helemaal geweldig. Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Precies ditIk heb t zo vaak geprobeerd maar het is echt heel erg saai
Wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik "moet" volgende week weer een Strong Viking run doen. 13km. met obstakels![]()
RIP
Het is saai want in je eentje, maar met andere hardlopen is ook ruk want niemand heeft precies hetzelfde tempoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van mij loopt ook regelmatig marathons. Ze vind het helemaal geweldig. Ik snap het echt niet
Eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Precies ditIk heb t zo vaak geprobeerd maar het is echt heel erg saai
Goeje vraagquote:
Dat vind ik dus echt ZO saaiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken naar sportAlle beetjes helpen
Gewoon een zak chips erbij en vreten maarquote:
Sta je dan met je afvalambities. Gaat je gewicht gewoon weer omhoog.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
65 heb ik wel gehaald. Toen ging ik naar de sportschool en ging mn spiermassa ineens omhoog![]()
![]()
Oeh, D&B.quote:
Ja dat is misschien wel waar, maar als ik de beelden van die obstacle runs zie dan vraag ik me echt af waaromquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraag![]()
We zijn met een hele groep, dat scheelt al heel veel. En jezelf uitdagen is goed zeggen ze.
Laten we het houden op groepsdrukquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel waar, maar als ik de beelden van die obstacle runs zie dan vraag ik me echt af waarom
Komt uiteindelijk vast wel goed. Spieren zijn goed. Vetjes wat minder.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je dan met je afvalambities. Gaat je gewicht gewoon weer omhoog.
Eens. Gelukkig steeds minder die laatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Komt uiteindelijk vast wel goed. Spieren zijn goed. Vetjes wat minder.
RACEWEEKENDquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken naar sportAlle beetjes helpen
Wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond voor t eerst in 3 jaar een bruiloft zonder corona restricities!
Gewoon weer ff helemaal los
Een vriendquote:
Dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een vriendEn ook wel leuk want is van een vriendengroep van vroegah. Normaal zagen we elkaar als groep wel bij festivals/feestjes etc maar door corona niet echt van gekomen. Dus voor t eerst in lange tijd weer eens compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |