Goed punt, ik had in m'n hoofd dat ze om 14u zouden starten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De start is toch gelijk met de kwali morgen? Finish zou je wel moeten halen als de race om 13.00 start?
Al 2x rode vlag bij F2quote:
Ja en de reactie van de FIA is: Alleen het begin van de LeMans start is interessant en ook alleen het einde van de F1 kwali dus het komt precies uitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar quali valt dus wel gelijk en da's ook mopperwaardig.
Alsof Latifi niet in een muur kan parkeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en de reactie van de FIA is: Alleen het begin van de LeMans start is interessant en ook alleen het einde van de F1 kwali dus het komt precies uit![]()
Gaat lekker daar.quote:
Wel een leuke weddenschap. Doet ie het of doet ie het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof Latifi niet in een muur kan parkeren.
Niet eens of ie het doet maar in welke rondequote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel een leuke weddenschap. Doet ie het of doet ie het niet.
Crash-wed-topic.quote:
Dan was ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht serieus dat ik verkeerd geklikt had
En ik natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En ik natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spannend! Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag afgesproken met een meid.
Aantal shotjes moet je nemen wat gelijk is aan de bocht waar hij eraf gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet eens of ie het doet maar in welke rondeOf welke bocht
Lekker bezig! Waar ken je dr van?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag afgesproken met een meid.
Als dat geen neu..Nee Buurmeisje, neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij haar langs.En dan zien we wel.
Das wel de reden dat ik sowieso al nooit bij mij thuis wil afspreken. Kan ik daarna mijn lakens weer wassen..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat geen neu..Nee Buurmeisje, nee
Veel plezier alvast!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat geen neu..Nee Buurmeisje, nee
Veel plezier alvast!
Dat doe je toch sowieso al elke week?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Das wel de reden dat ik sowieso al nooit bij mij thuis wil afspreken. Kan ik daarna mijn lakens weer wassen..
Ja op vrijdagavond. Als er daarna gebatst word wil blijf ik bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe je toch sowieso al elke week?
Zorg je toch dat het een dag of twee langer blijft liggen, hoef je het niet dubbel te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja op vrijdagavond. Als er daarna gebatst word wil blijf ik bezig.
Nee dat vind ik niet frisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zorg je toch dat het een dag of twee langer blijft liggen, hoef je het niet dubbel te doen
Oh, oke.quote:
Luctor!quote:
Ja maar jullie zijn helemaal gesetteld enz. Dat vind ik dna ook nog anders. Alles wat er in mijn bed beland is single en heb geen zin om schurft of weet ik het op te lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik verschoon mijn lakens sowieso eens in de twee weken, niet elke week. En er zijn ook perioden dat het wel langer ligt. Ik kan me er niet zo druk om maken, alleen ik en mijn vriend liggen er in en hebben er 'last' van.
Ja, van wat rotzooi in je bed kan je dat wel oplopen, niet van het neuken, likken, zuigen, slikken zelf, das waarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn helemaal gesetteld enz. Dat vind ik dna ook nog anders. Alles wat er in mijn bed beland is single en heb geen zin om schurft of weet ik het op te lopen
Want to see my shuttle cock?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, van wat rotzooi in je bed kan je dat wel oplopen, niet van het neuken, likken, zuigen, slikken zelf, das waar.
Daarom heb ik al heel lang geen seks meer gehadquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, van wat rotzooi in je bed kan je dat wel oplopen, niet van het neuken, likken, zuigen, slikken zelf, das waar.
Heel verstandig, 0 risico lopen uiteraard.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom heb ik al heel lang geen seks meer gehad
Jammerdebammer, de tijd dat er standaard een tandarts rondliep is voorbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
Lekker stuiteren in zo'n F1 automorgen allemaal naar de tandarts..
Telt dit ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aantal shotjes moet je nemen wat gelijk is aan de bocht waar hij eraf gaat
Echt niet normaal hoe hard die Ferrari's stuiteren tov de RedBullsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammerdebammer, de tijd dat er standaard een tandarts rondliep is voorbij.
Ik kan nu niet kijken, maar dat enorm lange rechte stuk zal niet helpen nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe hard die Ferrari's stuiteren tov de RedBulls
Wat dacht je van de Mercedessen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe hard die Ferrari's stuiteren tov de RedBulls
Ik zeg jaquote:
Bed verschonen op zondag, opgelost.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja op vrijdagavond. Als er daarna gebatst word wil blijf ik bezig.
en een mondkapje op voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel verstandig, 0 risico lopen uiteraard.
En handschoenen enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een mondkapje op voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |