Niks nieuws.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:35 schreef leukeditter het volgende:
ongelooflijk wat een teringmazzel heeft die reetplukker toch weer...ongekend
Zverev is best een saaie percentage speler. Altijd de voor-de-hand-liggende bal kiezen. Je ziet het elke rally weer: Hij speelt precies in de voeten van Nadal. Dat is niet omdat Nadal zo'n feilloos anticipatie-vermogen heeft, maar omdat Zverev extreem voorspelbaar is. Ik had ze ook keer op keer goed gegokt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:41 schreef BobW het volgende:
Die bal op 6-4 rustig langs de lijn en de set was binnen
Even blauwe plekken tellen bij vriendin van Alexander Z.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel slagen was die laatste rally?
Een pakquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel slagen was die laatste rally?
Nadals fysiek onderschatten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Zverev dit gaat winnen. Nadal gaat dit fysiek niet volhouden.
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.quote:
Ja, die zou ik graag in beeld zien. En ik zou willen dat ze er consequent op zouden handhaven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waar is de shotclock gebleven? Toch vaak het gevoel dat ze boven de 25 sec zitten.
Inb4 7-6 6-3 6-1quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.
Dat dacht ik ook in deel 2 van set 2 tegen Djokovicquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.
Toen viel het me niet op. Hij heeft nu zo'n doffe blik in zijn ogen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in deel 2 van set 2 tegen Djokovic
Dat zou me erg verbazen. Nadal is echt nog niet van Zverev af.quote:
Ja, er begint alsnog een wedstrijd om 20.45 op deze manierquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bijna tweeënhalf uur gespeeld en we zijn amper halverwege de tweede set.
Ruud en Cilic zullen wel balen... Die staan over 12en nog op de baan dan en moeten misschien zaterdag afmaken danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bijna tweeënhalf uur gespeeld en we zijn amper halverwege de tweede set.
Ze gaan zo'n wedstrijd dan vast niet stoppen, dan gaan ze door tot het afgelopen is. Al is het over 12en dan sowieso zaterdag uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ruud en Cilic zullen wel balen... Die staan over 12en nog op de baan dan en moeten misschien zaterdag afmaken dan
En da's dan weer een behoorlijk Nadal voor de winnaar van die wedstrijd. Ik zou het eerlijker vinden als ze op Lenglen zouden spelen als het later werd dan 19.30 u. ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze gaan zo'n wedstrijd dan vast niet stoppen, dan gaan ze door tot het afgelopen is. Al is het over 12en dan sowieso zaterdag uiteraard
Ja. Het regende voordat de partij begon al behoorlijk.quote:
Beetje lullig om mensen in het donker te laten tennissen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En da's dan weer een behoorlijk Nadal voor de winnaar van die wedstrijd. Ik zou het eerlijker vinden als ze op Lenglen zouden spelen als het later werd dan 19.30 u. ofzo.
Oh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje lullig om mensen in het donker te laten tennissen.
Bedankt, net googelde ik erop en was er nog geen licht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh nee, zie nu dat ze sinds 2020 licht hebben op Lenglen dus kan wel.
[ afbeelding ]
Mikey. Maar verder eens. Wat geweldig was dat zeg.quote:
Zeg dat. Nog nooit zoiets gezien in de decennia die ik het tennis al volg.quote:
Gepruts, voor veel geld.quote:
Ja, klopt. Dit zie je niet vaak, zeker niet bij Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:48 schreef Sked het volgende:
Je zou de winnaar van Ruud - Cilic bijna kans geven om de finale te winnen
Misschien is deze wedstrijd dan nog bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:48 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze daar toch nog een late-night match .... helaas niet de gewilde
Even wachten tot Nadal voor de 5e keer z'n service inlevert deze set danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef Sfeermaker het volgende:
Wtf ik tune in en zie zverev kranten , nadal in 3
Lol lijkt te gaan gebeuren ook nogquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even wachten tot Nadal voor de 5e keer z'n service inlevert deze set dan
Ik ga de dierenbescherming bellen. Mijn hele bureau ligt vol met dode mussen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even wachten tot Nadal voor de 5e keer z'n service inlevert deze set dan
Zverev had ook al met 2-0 in sets voor kunnen staan..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nadal wint tot nog toe wel de punten die die echt moet winnen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zverev had ook al met 2-0 in sets voor kunnen staan..
Ja, maar dat lag dus wel aan Zverev zelf, niet dat Nadal die punten zelf ging halen..quote:
Hij geeft tegenwoordig ook commentaar bij padel op Ziggo zie ik. Nu ben ik erg benieuwd of hij daar ook zo idioot bij doet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
MOOISTE BACKHAND DIE IK OOIT HEB GEZIEN
Reetplukker = +2 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Drass het volgende:
3u gebald nog geen 2 sets. Beetje wta wedstrijden stond je nu in de 4e ronde...
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Nadal al een time violation gekregen?
Nadal kan gewoon bijna niks wegleggen onder deze omstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
Het probleem voor Nadal is volgens mij dat Zverev uiteindelijk te jong en te goed is om hem hiermee te laten wegkomen. Bij de eerste smash net was ik al bang dat hij nog zou terugkomen en hij ziet er niet zo zeker uit als anders. Dit kan nog wel even gaan duren. Bijna =drie uur straks voor de eerste twee sets. Dat heb ik volgens mij nog nooit gezien.
Het verschil zou nog veel groter zijn als je alleen eigen servicegames pakt. Al staat Zverev nu ook steeds allang klaar om te serveren om zich dan nog twee keer om te moeten draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:13 schreef BobW het volgende:
Hier wat statistieken voor jullie van deze en de afgelopen 8 partijen:
[ afbeelding ]
Nadal echt een stuk langzamer dan de rest.
Op welke omstandigheden doel je dan, het dichte dak?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal kan gewoon bijna niks wegleggen onder deze omstandigheden.
Het is ook heel vochtig in Parijs, onweer in de lucht, het weekend ook nog. Zwaar gravel daardoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op welke omstandigheden doel je dan, het dichte dak?
Hoop dat jullie niks hebben ingezet, krijg je alleen de inzet terugquote:Opgave of diskwalificatie van een speler: het maakt niet uit wanneer de speler opgeeft of gediskwalificeerd wordt, alle weddenschappen op onbesliste markten zullen ongeldig zijn.
Op welke site is dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoop dat jullie niks hebben ingezet, krijg je alleen de inzet terug![]()
![]()
Vochtig, ballen heel traag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op welke omstandigheden doel je dan, het dichte dak?
Betcity betaalt wel gewoon uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
![]()
Geluk dwing je af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Even boodschappen doen en dan dit. Wat heeft die reetplukker toch altijd een mazzel, walgelijk.
![]()
Dat hangt van de bookmaker af, is niet altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
![]()
Jeetje, wat een slecht moment voor zo'n ongelukkige actiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:30 schreef superniger het volgende:
Slomo van blessure.
https://streamable.com/4mi8ff
Als je maar op tijd weg kan rennenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik z'n vriendin was zou ik even wegblijven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:57 schreef Drass het volgende:
[..]
Met die kruk heeft hij 2 meter voorsprong.
Ik denk Ruud. Cilic is toch lastig. Zelfs als die achterstevoren staat speel je nog steeds tegen ciliC.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Tegen wie zou Nadal liever spelen? Ik neem aan tegen Ruud, omdat Cilic veel meer power heeft.
De natte palindroom van iedere grappenmaker om zo'n naam te hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:05 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik denk Ruud. Cilic is toch lastig. Zelfs als die achterstevoren staat speel je nog steeds tegen ciliC.
Ja, maar waarom hebben ze niet gewoon doorgespeeld? Ze zit daar alleen maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Superslim ook om zo te gaan zitten dat niemand haar shirt kan lezen
Ja misschien was ze bereid om haar vinger op het net te leggen om netballen te checken, je moet een beetje compromissen sluiten met zo'n meidquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar waarom hebben ze niet gewoon doorgespeeld? Ze zit daar alleen maar.![]()
Dacht eerst dat het een ballenmeisje was dat met haar shirt vast was komen te zitten in het net.
Ja, schokkend was dat toen. Dacht altijd dat ze toen tegen Graf speelde maar dat was niet zo. Na die partij stonden er bij zo ongeveer elke partij bewakers om de baan heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef eentwee het volgende:
Babsie herinnert ons even aan het drama van Selesgoat
Klopt. Ze had de beste bedoelingen. Door haar ga ik minder vliegen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja misschien was ze bereid om haar vinger op het net te leggen om netballen te checken, je moet een beetje compromissen sluiten met zo'n meid
Ja, die had er wel raad mee geweten. Of eventueel Tsitsipas.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Helaas geen Zverev om haar van de baan te meppen.
Nee, maar gore klootzak Günther Parsche was wel fan van Graf. Begin jaren '90 was ik groot fan van Seles, dus dat was best een schokkende ervaring voor mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, schokkend was dat toen. Dacht altijd dat ze toen tegen Graf speelde maar dat was niet zo. Na die partij stonden er bij zo ongeveer elke partij bewakers om de baan heen.
omdat ze niet sporen in dat stadion...smerigste publiek van al de GSquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ruud wint. Maar vanwaar al dat boegeroep in het stadion?
Was het niet Ruuuuuuuuuud?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, klopt, het is daar heel erg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:20 schreef leukeditter het volgende:
[..]
omdat ze niet sporen in dat stadion...smerigste publiek van al de GS
Ja, en kort daarna won hij met vel moeite van hem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:30 schreef Marcoss het volgende:
Ruud verloor een maand geleden nog vrij kansloos van Botiesj
Gauff op 6 is wel een koopje, blijft natuurlijk wel gewoon vrouwentennis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:17 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betcity zijn de backodds momenteel als volgt:
Damesfinale:
Swiatek: 1.15
Gauff: 6.00
Herenfinale:
Nadal: 1.18
Ruud: 5.20
Ik vind backodds van 6 ook best haugg. En Swiatek moet toch een keer verliezen, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gauff op 6 is wel een koopje, blijft natuurlijk wel gewoon vrouwentennis.
Volgens mij wordt zijn achternaam gescandeerd, net als "Ruuud" bij Van Nistelrooy vroeger. Klinkt als boegeroep, maar ik denk dat ze het letterlijk van Man utd hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is de GOAT en dat weet je.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:38 schreef leukeditter het volgende:
klasse van nadal???? hoe durf je dat nog te zeggen...
Ook ik geef Gauff meer kans dan Ruud. Ruud laat zien dat hij een enorme fan van Nadal is en dat hij het een eer vindt om de finale tegen hem te spelen. Zie dit artikel. Een "onmogelijke taak om te winnen" noemt hij het. Heel sympathiek maar ik zou zeggen dat hij dat beter achteraf kan zeggen dan vooraf. Als je het zo leest, kan Ruuds prima leven met verliezen in de finale. Hij zal er best voor gaan maar hij komt bepaald niet over als iemand met een vechtershart.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
6 is wel echt een goede odd inderdaad. Geeft Gauff meer kans dan Ruud. Het is damestennis + Best of 3.
Inb4 1-6 7-6 6-1 WTA genotquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:14 schreef WAvanBuren het volgende:
En de breek. Dit is gespeeld, Swiatek gaat dit niet meer weggeven.
WTF.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:32 schreef geitenbrei het volgende:
Swiatek gaat honderd miljoen wedstrijden op rij winnen.
[...]
Dat hadden ze kunnen weten toen ze een kaartje kochten voor de vrouwenfinalequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben de mensen toch weer 5 kwartier kunnen genieten voor hun zuurverdiende geld.
Ik bedoel respect voor de WTA dat ze mensen ooit zo gek hebben gekregen dat er gelijke beloning moest zijn voor de mannen en de vrouwen.quote:
Weinig moeilijks aan in de huidige tijdquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoel respect voor de WTA dat ze mensen ooit zo gek hebben gekregen dat er gelijke beloning moest zijn voor de mannen en de vrouwen.
Je dochter op tennis laten gaan is een uitstekende investering als je ziet hoe ver talentloze leeghoofden als Sabalenka en Pliskova het schoppenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoel respect voor de WTA dat ze mensen ooit zo gek hebben gekregen dat er gelijke beloning moest zijn voor de mannen en de vrouwen.
Als ze daar speelt..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat ze nu gaat laten zien op gras.
Die speelden niet eens 2 volledige setsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef superniger het volgende:
GSMC SWIATEK.
eerste set tussen Nadal en Zverev duurde langer.
EQUAL PAY
Amerikaantjes houden van drama.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Coco aan het huilen, het boeide allemaal toch niets?
quote:"Mijn mindset is nu: het is allemaal niet zo belangrijk", zei ze op de persconferentie in de aanloop naar haar eerste Grand Slam-finale ooit. "Hoe de finale ook zal aflopen, ik zal gelukkig zijn. Mijn ouders zullen hoe dan ook van me houden."
Ja dat zeggen ze tegenwoordig allemaal om de een of andere reden, allemaal "tennis is onbelangrijk" nihilisten gewordenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wegens het vrij wapenbezit en de verwarming van de aarde.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En niks over de oeigoeren .quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Swiatek heeft iets gezegd over Oekraïne?Ook nog iets over het apenpokkenvirus en vrij wapenbezit?
Nadal kan trots zijn op Ruudjes downplaying tacticsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook ik geef Gauff meer kans dan Ruud. Ruud laat zien dat hij een enorme fan van Nadal is en dat hij het een eer vindt om de finale tegen hem te spelen. Zie dit artikel. Een "onmogelijke taak om te winnen" noemt hij het. Heel sympathiek maar ik zou zeggen dat hij dat beter achteraf kan zeggen dan vooraf. Als je het zo leest, kan Ruuds prima leven met verliezen in de finale. Hij zal er best voor gaan maar hij komt bepaald niet over als iemand met een vechtershart.
Nadal had gewoon mutatis mutandis hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nadal kan trots zijn op Ruudjes downplaying tactics
Dat het voor Nadal onmogelijk is om van Nadal te winnen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal had gewoon hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.
Je hebt gelijk: Nadal had gewoon mutatis mutandis hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat het voor Nadal onmogelijk is om van Nadal te winnen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: Nadal had gewoon mutatis mutandis hetzelfde moeten zeggen als Ruud en dan verbaasd moeten reageren als hij vernam dat Ruud hetzelfde had gezegd.
Ik geloof het eerlijk gezegd wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat Ruud met zo’n instelling de finale ingaat overigens, gewoon wat standaardteksten voor je 1e finale
Dit klinkt niet als een liefhebberquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:10 schreef eentwee het volgende:
Feit is dat iemand zonder wapens die voor het eerst in een finale staat en tegen zijn idool speelt nagenoeg geen enkele kans maakt. Ik ga de finale niet eens kijken. Ik vind er gewoon geen reet aan, al bijna twee decennia dezelfde uitkomst en nauwelijks spanning onderweg.
Ik ben ook wel oprecht benieuwd waarom zoveel mensen Nadal graag zien winnen.
Tuurlijk een knappe prestatie, maar leuk? Nee dat is het al heel lang niet meer (vanwege persoonlijke voorkeuren is het dat nooit geweest).
Stel je voor dat je van wielrennen houdt. En dat Pogacar in 2035 voor de dertiende keer de Tour wint. Telkens weer weet je al na de eerste bergetappe dat hij zal winnen. Hoop je dan dat Pogacar in 2037 voor de veertiende keer de Tour wint? En waarom is dat dan leuker dan wanneer het bij 13 blijft en er een keer iemand anders wint?
Meerdere redenen. Ik vind hem erg sympathiek en kwetsbaar overkomen. Zijn mentaliteit vind ik geweldig. Ik hou van het vechten en van het geploeter. En ik vind dat hij heel veel kan met een bal, inclusief prachtige volleys en ballen met veel gevoel slaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:10 schreef eentwee het volgende:
Feit is dat iemand zonder wapens die voor het eerst in een finale staat en tegen zijn idool speelt nagenoeg geen enkele kans maakt. Ik ga de finale niet eens kijken. Ik vind er gewoon geen reet aan, al bijna twee decennia dezelfde uitkomst en nauwelijks spanning onderweg.
Ik ben ook wel oprecht benieuwd waarom zoveel mensen Nadal graag zien winnen.
Daar verschillen smaken. Ik vind het heel erg leuk.quote:Tuurlijk een knappe prestatie, maar leuk? Nee dat is het al heel lang niet meer (vanwege persoonlijke voorkeuren is het dat nooit geweest).
Omdat ik vooral fan ben van records. Ik vind het geweldig om te zien hoe iemand zich al bijna twee decennia blijft ontwikkelen. En ik ben er nooit gerust op dat hij wint; in de de zin dat ik altijd bang ben dat hij verliest.quote:Stel je voor dat je van wielrennen houdt. En dat Pogacar in 2035 voor de dertiende keer de Tour wint. Telkens weer weet je al na de eerste bergetappe dat hij zal winnen. Hoop je dan dat Pogacar in 2037 voor de veertiende keer de Tour wint? En waarom is dat dan leuker dan wanneer het bij 13 blijft en er een keer iemand anders wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |