Ruud en Cilic zullen wel balen... Die staan over 12en nog op de baan dan en moeten misschien zaterdag afmaken danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bijna tweeėnhalf uur gespeeld en we zijn amper halverwege de tweede set.
Ze gaan zo'n wedstrijd dan vast niet stoppen, dan gaan ze door tot het afgelopen is. Al is het over 12en dan sowieso zaterdag uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ruud en Cilic zullen wel balen... Die staan over 12en nog op de baan dan en moeten misschien zaterdag afmaken dan
En da's dan weer een behoorlijk Nadal voor de winnaar van die wedstrijd. Ik zou het eerlijker vinden als ze op Lenglen zouden spelen als het later werd dan 19.30 u. ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze gaan zo'n wedstrijd dan vast niet stoppen, dan gaan ze door tot het afgelopen is. Al is het over 12en dan sowieso zaterdag uiteraard
Ja. Het regende voordat de partij begon al behoorlijk.quote:
Beetje lullig om mensen in het donker te laten tennissen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En da's dan weer een behoorlijk Nadal voor de winnaar van die wedstrijd. Ik zou het eerlijker vinden als ze op Lenglen zouden spelen als het later werd dan 19.30 u. ofzo.
Oh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje lullig om mensen in het donker te laten tennissen.
Bedankt, net googelde ik erop en was er nog geen licht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh nee, zie nu dat ze sinds 2020 licht hebben op Lenglen dus kan wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |