Niks nieuws.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:35 schreef leukeditter het volgende:
ongelooflijk wat een teringmazzel heeft die reetplukker toch weer...ongekend
Zverev is best een saaie percentage speler. Altijd de voor-de-hand-liggende bal kiezen. Je ziet het elke rally weer: Hij speelt precies in de voeten van Nadal. Dat is niet omdat Nadal zo'n feilloos anticipatie-vermogen heeft, maar omdat Zverev extreem voorspelbaar is. Ik had ze ook keer op keer goed gegokt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:41 schreef BobW het volgende:
Die bal op 6-4 rustig langs de lijn en de set was binnen
Even blauwe plekken tellen bij vriendin van Alexander Z.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel slagen was die laatste rally?
Een pakquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel slagen was die laatste rally?
Nadals fysiek onderschatten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Zverev dit gaat winnen. Nadal gaat dit fysiek niet volhouden.
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.quote:
Ja, die zou ik graag in beeld zien. En ik zou willen dat ze er consequent op zouden handhaven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waar is de shotclock gebleven? Toch vaak het gevoel dat ze boven de 25 sec zitten.
Inb4 7-6 6-3 6-1quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.
Dat dacht ik ook in deel 2 van set 2 tegen Djokovicquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.
Toen viel het me niet op. Hij heeft nu zo'n doffe blik in zijn ogen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in deel 2 van set 2 tegen Djokovic
Dat zou me erg verbazen. Nadal is echt nog niet van Zverev af.quote:
Ja, er begint alsnog een wedstrijd om 20.45 op deze manierquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bijna tweeënhalf uur gespeeld en we zijn amper halverwege de tweede set.
Ruud en Cilic zullen wel balen... Die staan over 12en nog op de baan dan en moeten misschien zaterdag afmaken danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bijna tweeënhalf uur gespeeld en we zijn amper halverwege de tweede set.
Ze gaan zo'n wedstrijd dan vast niet stoppen, dan gaan ze door tot het afgelopen is. Al is het over 12en dan sowieso zaterdag uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ruud en Cilic zullen wel balen... Die staan over 12en nog op de baan dan en moeten misschien zaterdag afmaken dan
En da's dan weer een behoorlijk Nadal voor de winnaar van die wedstrijd. Ik zou het eerlijker vinden als ze op Lenglen zouden spelen als het later werd dan 19.30 u. ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze gaan zo'n wedstrijd dan vast niet stoppen, dan gaan ze door tot het afgelopen is. Al is het over 12en dan sowieso zaterdag uiteraard
Ja. Het regende voordat de partij begon al behoorlijk.quote:
Beetje lullig om mensen in het donker te laten tennissen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En da's dan weer een behoorlijk Nadal voor de winnaar van die wedstrijd. Ik zou het eerlijker vinden als ze op Lenglen zouden spelen als het later werd dan 19.30 u. ofzo.
Oh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje lullig om mensen in het donker te laten tennissen.
Bedankt, net googelde ik erop en was er nog geen licht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh nee, zie nu dat ze sinds 2020 licht hebben op Lenglen dus kan wel.
[ afbeelding ]
Mikey. Maar verder eens. Wat geweldig was dat zeg.quote:
Zeg dat. Nog nooit zoiets gezien in de decennia die ik het tennis al volg.quote:
Gepruts, voor veel geld.quote:
Ja, klopt. Dit zie je niet vaak, zeker niet bij Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:48 schreef Sked het volgende:
Je zou de winnaar van Ruud - Cilic bijna kans geven om de finale te winnen
Misschien is deze wedstrijd dan nog bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:48 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze daar toch nog een late-night match .... helaas niet de gewilde
Even wachten tot Nadal voor de 5e keer z'n service inlevert deze set danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef Sfeermaker het volgende:
Wtf ik tune in en zie zverev kranten , nadal in 3
Lol lijkt te gaan gebeuren ook nogquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even wachten tot Nadal voor de 5e keer z'n service inlevert deze set dan
Ik ga de dierenbescherming bellen. Mijn hele bureau ligt vol met dode mussen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Even wachten tot Nadal voor de 5e keer z'n service inlevert deze set dan
Zverev had ook al met 2-0 in sets voor kunnen staan..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nadal wint tot nog toe wel de punten die die echt moet winnen.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zverev had ook al met 2-0 in sets voor kunnen staan..
Ja, maar dat lag dus wel aan Zverev zelf, niet dat Nadal die punten zelf ging halen..quote:
Hij geeft tegenwoordig ook commentaar bij padel op Ziggo zie ik. Nu ben ik erg benieuwd of hij daar ook zo idioot bij doet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
MOOISTE BACKHAND DIE IK OOIT HEB GEZIEN
Reetplukker = +2 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:03 schreef Drass het volgende:
3u gebald nog geen 2 sets. Beetje wta wedstrijden stond je nu in de 4e ronde...
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Nadal al een time violation gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |