Niks nieuws.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:35 schreef leukeditter het volgende:
ongelooflijk wat een teringmazzel heeft die reetplukker toch weer...ongekend
Zverev is best een saaie percentage speler. Altijd de voor-de-hand-liggende bal kiezen. Je ziet het elke rally weer: Hij speelt precies in de voeten van Nadal. Dat is niet omdat Nadal zo'n feilloos anticipatie-vermogen heeft, maar omdat Zverev extreem voorspelbaar is. Ik had ze ook keer op keer goed gegokt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:41 schreef BobW het volgende:
Die bal op 6-4 rustig langs de lijn en de set was binnen
Even blauwe plekken tellen bij vriendin van Alexander Z.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel slagen was die laatste rally?
Een pakquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel slagen was die laatste rally?
Nadals fysiek onderschatten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Zverev dit gaat winnen. Nadal gaat dit fysiek niet volhouden.
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.quote:
Ja, die zou ik graag in beeld zien. En ik zou willen dat ze er consequent op zouden handhaven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waar is de shotclock gebleven? Toch vaak het gevoel dat ze boven de 25 sec zitten.
Inb4 7-6 6-3 6-1quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.
Dat dacht ik ook in deel 2 van set 2 tegen Djokovicquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doe ik anders nooit, maar hij ziet eruit alsof hij op is.
Toen viel het me niet op. Hij heeft nu zo'n doffe blik in zijn ogen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in deel 2 van set 2 tegen Djokovic
Dat zou me erg verbazen. Nadal is echt nog niet van Zverev af.quote:
Ja, er begint alsnog een wedstrijd om 20.45 op deze manierquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bijna tweeënhalf uur gespeeld en we zijn amper halverwege de tweede set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |