omdat ze niet sporen in dat stadion...smerigste publiek van al de GSquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ruud wint. Maar vanwaar al dat boegeroep in het stadion?
Was het niet Ruuuuuuuuuud?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, klopt, het is daar heel erg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:20 schreef leukeditter het volgende:
[..]
omdat ze niet sporen in dat stadion...smerigste publiek van al de GS
Ja, en kort daarna won hij met vel moeite van hem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:30 schreef Marcoss het volgende:
Ruud verloor een maand geleden nog vrij kansloos van Botiesj
Gauff op 6 is wel een koopje, blijft natuurlijk wel gewoon vrouwentennis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:17 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betcity zijn de backodds momenteel als volgt:
Damesfinale:
Swiatek: 1.15
Gauff: 6.00
Herenfinale:
Nadal: 1.18
Ruud: 5.20
Ik vind backodds van 6 ook best haugg. En Swiatek moet toch een keer verliezen, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gauff op 6 is wel een koopje, blijft natuurlijk wel gewoon vrouwentennis.
Volgens mij wordt zijn achternaam gescandeerd, net als "Ruuud" bij Van Nistelrooy vroeger. Klinkt als boegeroep, maar ik denk dat ze het letterlijk van Man utd hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is de GOAT en dat weet je.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:38 schreef leukeditter het volgende:
klasse van nadal???? hoe durf je dat nog te zeggen...
Ook ik geef Gauff meer kans dan Ruud. Ruud laat zien dat hij een enorme fan van Nadal is en dat hij het een eer vindt om de finale tegen hem te spelen. Zie dit artikel. Een "onmogelijke taak om te winnen" noemt hij het. Heel sympathiek maar ik zou zeggen dat hij dat beter achteraf kan zeggen dan vooraf. Als je het zo leest, kan Ruuds prima leven met verliezen in de finale. Hij zal er best voor gaan maar hij komt bepaald niet over als iemand met een vechtershart.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
6 is wel echt een goede odd inderdaad. Geeft Gauff meer kans dan Ruud. Het is damestennis + Best of 3.
Inb4 1-6 7-6 6-1 WTA genotquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:14 schreef WAvanBuren het volgende:
En de breek. Dit is gespeeld, Swiatek gaat dit niet meer weggeven.
WTF.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:32 schreef geitenbrei het volgende:
Swiatek gaat honderd miljoen wedstrijden op rij winnen.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |