SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: er stond eerst "vinbd" en meneer Sked maakte mij daarop opmerkzaam en toen heb ik het aangepast.
[ Bericht 7% gewijzigd door Federer-fan op 31-05-2022 16:59:12 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vinbd het mooie schoenen welke Zverev aanheeft.vinbdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vinbd het mooie schoenen welke Zverev aanheeft.Lol, let er nu pas op. Ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Nog niets bereikt en nu al een grote bek. Een echte vent zou zijn tijdslot hebben opgegeven aan levende legendes. Die jongen is 19, die hoort midden in de nacht pas naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Spetie het volgende:
Kijken wat Alcaraz doet. Wilde niet in de avond spelen, omdat hij dat oneerlijk vond en daar heeft hij wel een punt.
Zeuren dat ie op Suzanne Lenglen moest spelen terwijl Alcaraz vaker op Philippe Chatrier stond, terwijl Zverev nummer 3 van de wereld is.quote:
Bedankt heer, ik heb het aangepast. Ik had trouwens beter kunnen schrijven: "Ik Vinted mooie schoenen welke Zverev aanheeft."quote:
Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen die zeur met z'n kippenborstje willen zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeuren dat ie op Suzanne Lenglen moest spelen terwijl Alcaraz vaker op Philippe Chatrier stond, terwijl Zverev nummer 3 van de wereld is.
Veeg me op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij zou toch ook de nieuwe Big 3 gaan vormen met Medvedev en Djokovic ? Volgens hem dan hè
Hij loopt al aardig te schreeuwen. Net zei hij een paar keer "puta". Betekent dat niet "trein" in het Spaans ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:09 schreef superniger het volgende:
En de break voor Zverev.
RIP ALCARAZ HYPETRAIN.
Puta = bitch/hoerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij loopt al aardig te schreeuwen. Net zei hij een paar keer "puta". Betekent dat niet "trein" in het Spaans ofzo?
Kinderachtig gezeur inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeuren dat ie op Suzanne Lenglen moest spelen terwijl Alcaraz vaker op Philippe Chatrier stond, terwijl Zverev nummer 3 van de wereld is.
Het was een grap.quote:
De avondpartij er gewoon na. Ze hebben geen eindtijd voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als deze partij >4 uur duurt?
Starten rond 22u zou wel bijzonder zijn. En er dan een 5 uur durende thriller van makenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De avondpartij er gewoon na. Ze hebben geen eindtijd voor zover ik weet.
Ja, inderdaad. Maar na vandaag hebben ze bijna drie dagen rust toch? Da's wel heel lang.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Starten rond 22u zou wel bijzonder zijn. En er dan een 5 uur durende thriller van maken
Was wel leuk met Thiem-Nadal op de US open. Werd het hier buiten al weer licht toen ze klaar waren. 3 uur lokale tijd in NY ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Starten rond 22u zou wel bijzonder zijn. En er dan een 5 uur durende thriller van maken
Ja, maar het gaat ook om jou. Jij moet ook wakker kunnen blijven..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar na vandaag hebben ze bijna drie dagen rust toch? Da's wel heel lang.
Die zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook om jou. Jij moet ook wakker kunnen blijven..
Ik ook. Kan me niet goed voorstellen dat hij die had zien aankomen (ikzelf had er überhaupt geen rekening mee gehouden dat Zverev de eerste set zou winnen.)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:31 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd hoe Alcaraz met deze tegenvaller omgaat
Misschien hebben we iets te makkelijk aangenomen dat Alcaraz dit zou winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Kan me niet goed voorstellen dat hij die had zien aankomen (ikzelf had er überhaupt geen rekening mee gehouden dat Zverev de eerste set zou winnen.)
1 hele goeie game wel nu. Ook genoeg voor de set dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
Commentator hangt het hele momentum van de wedstrijd graag op aan het aantal dubbele fouten van Zverev, maar tot nu toe hebben ze geen enkele invloed
Wow, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Alcaraz de vierde set wint, dan krijgen we een partij van één gewonnen set.
Kan ook een gelijkspel worden zoals die keer in Rotterdam toen er een bommelding wasquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Alcaraz de vierde set wint, dan krijgen we een partij van één gewonnen set.
Nop. Dan heb je een partij met 5 gewonnen sets.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, wat wil je als je al vijfendertig jaar tennis volgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Vanaf het begin van de vijfde set....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nop. Dan heb je een partij met 5 gewonnen sets.
Okè.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de vijfde set....
Terecht, want Zverev. Maar toch storendquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentator is wel een beetje vervelend partijdig.
Hij schreeuwde twee games geleden nog hard bij een punt van Zverev.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentator is wel een beetje vervelend partijdig.
quote:
Op de dopinglijst er mee.quote:Bananen bevatten aminozuur (tryptofaan), dat de aanmaak van serotine - een feelgood stofje in de hersenen - bevordert. Zodra je een banaan eet komt er dus meer serotine vrij, en daardoor kun je je stukken beter voelen.
Goeie jynxquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:47 schreef hhh38 het volgende:
Die break heeft echt een nieuw niveau ontlokt bij hem
Hopelijk een vijfde set...quote:
Had Alcaraz niet moeten wachten tot de derde set met beginnen te tennissen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:05 schreef Arizona het volgende:
Deze wedstrijd had een vijfde set verdiend.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sow Zverev mepte die laatste backhand alsof het een vrouw was
Als hij wint, is het tennis echt geruneerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Als Djokovic straks wint weet ik niet meer voor wie ik moet zijn
Rune dan maar
Djoko genot.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Als Djokovic straks wint weet ik niet meer voor wie ik moet zijn
Rune dan maar
Tim Henman die gaat vertellen hoe je op grevvol moet spelenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef superniger het volgende:
Wilander en McEnroe.
Kutje Tim Henman is ook aanwezig.
Haalde ooit de halve finale!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Tim Henman die gaat vertellen hoe je op grevvol moet spelen
Kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zitten ze in het stadion zo te joelen? Omdat ze eruit moeten om plaats te maken voor het publiek voor de avondsessie?
Ja sorry, ik begin me ietwat te ergeren als hij weeeeer een dropshot slaat en hij heeft met fases dezelfde mongoloïde mimiek als Sampras.quote:
Sampras mijn eerste tennisGodquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begin me ietwat te ergeren als hij weeeeer een dropshot slaat en hij heeft met fases dezelfde mongoloïde mimiek als Sampras.
Ik moet er nog ff aan wennen denk ik. Blijf het een formidabele tennisser vinden maar wekt nu ergernis bij me op.
Maar die achterlijke bekken die hij vaak trok wanneer hij weer aan z’n bespanning zat te peuteren. Ook ben/was ik meer een Agassi fanboy.quote:
Einde hypequote:
Wellicht een tikkeltje autistisch/neurotischquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar die achterlijke bekken die hij vaak trok wanneer hij weer aan z’n bespanning zat te peuteren. Ook ben/was ik meer een Agassi fanboy.
Het is ook niet snel goed hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begin me ietwat te ergeren als hij weeeeer een dropshot slaat en hij heeft met fases dezelfde mongoloïde mimiek als Sampras.
Ik moet er nog ff aan wennen denk ik. Blijf het een formidabele tennisser vinden maar wekt nu ergernis bij me op.
2100quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
20:45 -> 20:50 -> 20:55
Schiet gewoon op, kut Fransen
Dit is de kwartfinale.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:51 schreef BobW het volgende:
Wel vreemd de Roland Garros finale op een dinsdagavond.
Sels.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Er zijn zat goddelijke tennissers op de tour.
Leeftijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Niet veel enthousiasme voor Djokovic.
Waarom denk McEnroe dat we nooit meer Djokovic -Nadal op RG zullen zien?
Hij zei "could" toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Niet veel enthousiasme voor Djokovic.
Waarom denk McEnroe dat we nooit meer Djokovic -Nadal op RG zullen zien?
Ja, maar Djokovic kan nog wel vier jaar door en misschien ook Nadal wel.quote:
Nee, hij zei "may".quote:
Mja, hij zegt volgens mij "Je weet nooit wanneer het je laatste partij is".quote:Nadal is zelf constant aan het hinten dat het zijn laatste RG kan zijn
Nadal misschien niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Djokovic kan nog wel vier jaar door en misschien ook Nadal wel.
[..]
Nee, hij zei "may".
[..]
Mja, hij zegt volgens mij "Je weet nooit wanneer het je laatste partij is".
Dit is de 35+ categoriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
Alcaraz is toch veel leuker dan die standaard ballen van djook
Is al gespeeld. Wappie Djoko gaat naar huis.quote:
Die laatste zin begrijp ik niet. Hij had al eerder van Djokovic verloren op RG en ook van Söderling. Waarom zou het nu anders zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nadal misschien niet.
Nadal komt minder ver en loten ze elkaar wellicht niet.
Nadal verloor vorig jaar en kan dus steeds minder weerstand bieden.
[...]
Djoko is al jaren superb en vorig jaar kon hij Nadal duidelijk pakken, ik verwacht daar nu een vervolg op maar laat mij graag verrassen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die laatste zin begrijp ik niet. Hij had al eerder van Djokovic verloren op RG en ook van Söderling. Waarom zou het nu anders zijn?
Liverpoolfans wilde niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Heel vak leeg beneden bij de baan. Hebben die Fransen de poorten weer op slot gedaan?
Medvedev gisteren tegen Cilic nam in de 3e set nog maar 5 seconden tussen de puntenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:29 schreef Knipoogje het volgende:
Het is wel gruwelijk langzaam bij die twee. Ze doen altijd zo lang over hun services. Djoko stuitert hem 40x voor te serveren, Nadal frunnikt aan elk loszittend kledingstuk als ritueel. Dat was wel een verademing bij de vorige wedstrijd.
Je zag FAA tijdens zijn service ook steeds staan wachten op Nadal. Kyrgios was al lang uit zijn plaat gegaanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:29 schreef Knipoogje het volgende:
Het is wel gruwelijk langzaam bij die twee. Ze doen altijd zo lang over hun services. Djoko stuitert hem 40x voor te serveren, Nadal frunnikt aan elk loszittend kledingstuk als ritueel. Dat was wel een verademing bij de vorige wedstrijd.
Er zijn toch geen stuiters wanneer hij opgooit?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Al die sluiters die je hoort iedere keer als Nadal opgooit
Ik vind het wat overdreven om thuis te gaan zitten schreeuwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Toch een kwart is fan van Djokovic
Zijn allemaal balkan boys.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Toch een kwart is fan van Djokovic
Heeft de overheid geen juichinstructies voor deze partij?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het wat overdreven om thuis te gaan zitten schreeuwen.
Lucht op maatquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja goed geschrevenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Voor de mensen die niet zo veel tennis kijken hierbij een inzicht van iemand die wel veel tennis kijkt: een BO5-partij is geen sprint. Het is een marhaton (weet niet hoe je het schrijft).
Ik roep geen Vamos maar wel oooohh en aaahhhquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ed de Goey.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik roep geen Vamos maar wel oooohh en aaahhh
Dat kan bij hem ook wel opeens helemaal omslaan, Murray heeft er nog steeds nachtmerries vanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Djokovic ook een beetje krachteloos en traag overkomen
Strontpot inderdaad, en dan loopt de playur ook nog eens twee punten achter.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:15 schreef Szura het volgende:
Wat een kutpot. Djokovic serveert te matig, maakt teveel fouten (hier al z’n 9e met backhand) en staat in iedere game te worstelen, terwijl Nadal alles heeft en precies op de limiet van de baan weet te spelen.
Ja heel verassend want Nadal heeft het hele jaar nog niets gepresteerdquote:
Dit is echt de vervelendste act van het hele forum. Opflikkeren nu.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is echt nog lang niet klaar. Als Nole zometeen zn kop er weer bij heeft, waar hij mentaal toch toe in staat moet zijn, dan kan het zomaar de andere kant op slaan. Het gaat deze wedstrijd om momentum. Als Nadal dat zometeen even kwijt is dan ga je gelijk de vermoeidheid zien.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is echt nog lang niet klaar. Als Nole zometeen zn kop er weer bij heeft, waar hij mentaal toch toe in staat moet zijn, dan kan het zomaar de andere kant op slaan. Het gaat deze wedstrijd om momentum. Als Nadal dat zometeen even kwijt is dan ga je gelijk de vermoeidheid zien.
Het is irritant omdat GwaiLow het zegt, maar het zou niet de eerste keer zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is echt de vervelendste act van het hele forum. Opflikkeren nu.
Djokovic is nog veruit de favoriet inderdaad, blijft een enorme verrassing mocht Nadal hier uiteindelijk als winnaar uit de bus komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
Nou, ik durf de vlag ook nog niet uit te hangen…quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij is nu heel goed te zien wat ik hier zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
De verloedering slaat ook hier toequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Wtf is dat nieuw, een Kleintje Pils op de tribune?
Viel me in een eerdere break ook al opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Wtf is dat nieuw, een Kleintje Pils op de tribune?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij is nu heel goed te zien wat ik hier zeg.
Guillotine.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:28 schreef TjjWester het volgende:
Even een domme vraag: welke straf staat er op het uitwissen van de bal afdruk?? Kan me niet voorstellen dat nooit iemand dat geprobeert heeftOndanks dat het natuurlijk zeer dom is.
![]()
Het gaat uiteindelijk om het momentum. Je ziet dat dit nu aan het verschuiven is richting Djokovic, en dat hij geweldige rally's staat te spelen.quote:
Als Djokovic dit nu wint ga je je gelijk halen, omdat je act dan 1 van de 100 keer uitkomt ipv de 99 andere keren dat je hem opvoerde terwijl Nadal tegen allerlei nobuddies speelde.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij is nu heel goed te zien wat ik hier zeg.
Tegenwoordig kunnen ze in dit geval hawk-eye vast nog wel even checken, of zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:28 schreef TjjWester het volgende:
Even een domme vraag: welke straf staat er op het uitwissen van de bal afdruk?? Kan me niet voorstellen dat nooit iemand dat geprobeert heeftOndanks dat het natuurlijk zeer dom is.
![]()
De wave en 38x papapapapapaparappaa als je net wilt gaan serveren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:28 schreef TjjWester het volgende:
![]()
Nee, het is juist andersom. Als blijkt dat ik ernaast zat dan geef ik dat altijd ruiterlijk toe hier. En als ik uitgelachen wordt om een voorspelling, en ik blijk wel gelijk te hebben, dan hoor ik daar hier nooit meer iets vanquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Djokovic dit nu wint ga je je gelijk halen, omdat je act dan 1 van de 100 keer uitkomt ipv de 99 andere keren dat je hem opvoerde terwijl Nadal tegen allerlei nobuddies speelde.
Vermoeidheid zien bij Nadal schrijf je ook nog, nou in 20 jaar carrière heb ik volgens mij 1x vermoeidheid gezien bij dat Duracell-konijn: na die slopende vijfsetter tegen Djokovic in de AO-finale (2012?), toen ze op stoeltjes moesten zitten bij de huldiging.
Tja, als je elke wedstrijd roept dat Nadal het lastig gaat krijgen heb je altijd wel een keer gelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, het is juist andersom. Als blijkt dat ik ernaast zat dan geef ik dat altijd ruiterlijk toe hier. En als ik uitgelachen wordt om een voorspelling, en ik blijk wel gelijk te hebben, dan hoor ik daar hier nooit meer iets van. Maakt verder ook niet uit, ieder mag zijn of haar mening hebben. Soms zit je goed, en soms zit je ernaast. Hoort erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |