Kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zitten ze in het stadion zo te joelen? Omdat ze eruit moeten om plaats te maken voor het publiek voor de avondsessie?
Ja sorry, ik begin me ietwat te ergeren als hij weeeeer een dropshot slaat en hij heeft met fases dezelfde mongoloïde mimiek als Sampras.quote:
Sampras mijn eerste tennisGodquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begin me ietwat te ergeren als hij weeeeer een dropshot slaat en hij heeft met fases dezelfde mongoloïde mimiek als Sampras.
Ik moet er nog ff aan wennen denk ik. Blijf het een formidabele tennisser vinden maar wekt nu ergernis bij me op.
Maar die achterlijke bekken die hij vaak trok wanneer hij weer aan z’n bespanning zat te peuteren. Ook ben/was ik meer een Agassi fanboy.quote:
Einde hypequote:
Wellicht een tikkeltje autistisch/neurotischquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar die achterlijke bekken die hij vaak trok wanneer hij weer aan z’n bespanning zat te peuteren. Ook ben/was ik meer een Agassi fanboy.
Het is ook niet snel goed hè.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begin me ietwat te ergeren als hij weeeeer een dropshot slaat en hij heeft met fases dezelfde mongoloïde mimiek als Sampras.
Ik moet er nog ff aan wennen denk ik. Blijf het een formidabele tennisser vinden maar wekt nu ergernis bij me op.
2100quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
20:45 -> 20:50 -> 20:55
Schiet gewoon op, kut Fransen
Dit is de kwartfinale.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:51 schreef BobW het volgende:
Wel vreemd de Roland Garros finale op een dinsdagavond.
Sels.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Er zijn zat goddelijke tennissers op de tour.
Leeftijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Niet veel enthousiasme voor Djokovic.
Waarom denk McEnroe dat we nooit meer Djokovic -Nadal op RG zullen zien?
Hij zei "could" toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Niet veel enthousiasme voor Djokovic.
Waarom denk McEnroe dat we nooit meer Djokovic -Nadal op RG zullen zien?
Ja, maar Djokovic kan nog wel vier jaar door en misschien ook Nadal wel.quote:
Nee, hij zei "may".quote:
Mja, hij zegt volgens mij "Je weet nooit wanneer het je laatste partij is".quote:Nadal is zelf constant aan het hinten dat het zijn laatste RG kan zijn
Nadal misschien niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Djokovic kan nog wel vier jaar door en misschien ook Nadal wel.
[..]
Nee, hij zei "may".
[..]
Mja, hij zegt volgens mij "Je weet nooit wanneer het je laatste partij is".
Dit is de 35+ categoriequote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
Alcaraz is toch veel leuker dan die standaard ballen van djook
Is al gespeeld. Wappie Djoko gaat naar huis.quote:
Die laatste zin begrijp ik niet. Hij had al eerder van Djokovic verloren op RG en ook van Söderling. Waarom zou het nu anders zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nadal misschien niet.
Nadal komt minder ver en loten ze elkaar wellicht niet.
Nadal verloor vorig jaar en kan dus steeds minder weerstand bieden.
[...]
Djoko is al jaren superb en vorig jaar kon hij Nadal duidelijk pakken, ik verwacht daar nu een vervolg op maar laat mij graag verrassen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die laatste zin begrijp ik niet. Hij had al eerder van Djokovic verloren op RG en ook van Söderling. Waarom zou het nu anders zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |