SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: er stond eerst "vinbd" en meneer Sked maakte mij daarop opmerkzaam en toen heb ik het aangepast.
[ Bericht 7% gewijzigd door Federer-fan op 31-05-2022 16:59:12 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vinbd het mooie schoenen welke Zverev aanheeft.vinbdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vinbd het mooie schoenen welke Zverev aanheeft.Lol, let er nu pas op. Ziet er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Nog niets bereikt en nu al een grote bek. Een echte vent zou zijn tijdslot hebben opgegeven aan levende legendes. Die jongen is 19, die hoort midden in de nacht pas naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Spetie het volgende:
Kijken wat Alcaraz doet. Wilde niet in de avond spelen, omdat hij dat oneerlijk vond en daar heeft hij wel een punt.
Zeuren dat ie op Suzanne Lenglen moest spelen terwijl Alcaraz vaker op Philippe Chatrier stond, terwijl Zverev nummer 3 van de wereld is.quote:
Bedankt heer, ik heb het aangepast. Ik had trouwens beter kunnen schrijven: "Ik Vinted mooie schoenen welke Zverev aanheeft."quote:
Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen die zeur met z'n kippenborstje willen zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeuren dat ie op Suzanne Lenglen moest spelen terwijl Alcaraz vaker op Philippe Chatrier stond, terwijl Zverev nummer 3 van de wereld is.
Veeg me op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij zou toch ook de nieuwe Big 3 gaan vormen met Medvedev en Djokovic ? Volgens hem dan hè
Hij loopt al aardig te schreeuwen. Net zei hij een paar keer "puta". Betekent dat niet "trein" in het Spaans ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:09 schreef superniger het volgende:
En de break voor Zverev.
RIP ALCARAZ HYPETRAIN.
Puta = bitch/hoerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij loopt al aardig te schreeuwen. Net zei hij een paar keer "puta". Betekent dat niet "trein" in het Spaans ofzo?
Kinderachtig gezeur inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeuren dat ie op Suzanne Lenglen moest spelen terwijl Alcaraz vaker op Philippe Chatrier stond, terwijl Zverev nummer 3 van de wereld is.
Het was een grap.quote:
De avondpartij er gewoon na. Ze hebben geen eindtijd voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als deze partij >4 uur duurt?
Starten rond 22u zou wel bijzonder zijn. En er dan een 5 uur durende thriller van makenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De avondpartij er gewoon na. Ze hebben geen eindtijd voor zover ik weet.
Ja, inderdaad. Maar na vandaag hebben ze bijna drie dagen rust toch? Da's wel heel lang.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Starten rond 22u zou wel bijzonder zijn. En er dan een 5 uur durende thriller van maken
Was wel leuk met Thiem-Nadal op de US open. Werd het hier buiten al weer licht toen ze klaar waren. 3 uur lokale tijd in NY ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Starten rond 22u zou wel bijzonder zijn. En er dan een 5 uur durende thriller van maken
Ja, maar het gaat ook om jou. Jij moet ook wakker kunnen blijven..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar na vandaag hebben ze bijna drie dagen rust toch? Da's wel heel lang.
Die zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook om jou. Jij moet ook wakker kunnen blijven..
Ik ook. Kan me niet goed voorstellen dat hij die had zien aankomen (ikzelf had er überhaupt geen rekening mee gehouden dat Zverev de eerste set zou winnen.)quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:31 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd hoe Alcaraz met deze tegenvaller omgaat
Misschien hebben we iets te makkelijk aangenomen dat Alcaraz dit zou winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Kan me niet goed voorstellen dat hij die had zien aankomen (ikzelf had er überhaupt geen rekening mee gehouden dat Zverev de eerste set zou winnen.)
1 hele goeie game wel nu. Ook genoeg voor de set dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
Commentator hangt het hele momentum van de wedstrijd graag op aan het aantal dubbele fouten van Zverev, maar tot nu toe hebben ze geen enkele invloed
Wow, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Alcaraz de vierde set wint, dan krijgen we een partij van één gewonnen set.
Kan ook een gelijkspel worden zoals die keer in Rotterdam toen er een bommelding wasquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Alcaraz de vierde set wint, dan krijgen we een partij van één gewonnen set.
Nop. Dan heb je een partij met 5 gewonnen sets.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, wat wil je als je al vijfendertig jaar tennis volgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Vanaf het begin van de vijfde set....quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nop. Dan heb je een partij met 5 gewonnen sets.
Okè.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de vijfde set....
Terecht, want Zverev. Maar toch storendquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentator is wel een beetje vervelend partijdig.
Hij schreeuwde twee games geleden nog hard bij een punt van Zverev.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Commentator is wel een beetje vervelend partijdig.
quote:
Op de dopinglijst er mee.quote:Bananen bevatten aminozuur (tryptofaan), dat de aanmaak van serotine - een feelgood stofje in de hersenen - bevordert. Zodra je een banaan eet komt er dus meer serotine vrij, en daardoor kun je je stukken beter voelen.
Goeie jynxquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:47 schreef hhh38 het volgende:
Die break heeft echt een nieuw niveau ontlokt bij hem
Hopelijk een vijfde set...quote:
Had Alcaraz niet moeten wachten tot de derde set met beginnen te tennissen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:05 schreef Arizona het volgende:
Deze wedstrijd had een vijfde set verdiend.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Sow Zverev mepte die laatste backhand alsof het een vrouw was
Als hij wint, is het tennis echt geruneerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Als Djokovic straks wint weet ik niet meer voor wie ik moet zijn
Rune dan maar
Djoko genot.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Als Djokovic straks wint weet ik niet meer voor wie ik moet zijn
Rune dan maar
Tim Henman die gaat vertellen hoe je op grevvol moet spelenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef superniger het volgende:
Wilander en McEnroe.
Kutje Tim Henman is ook aanwezig.
Haalde ooit de halve finale!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Tim Henman die gaat vertellen hoe je op grevvol moet spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |