SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Neequote:
Haha aahquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jij hebt een heel leuk kopje wat ik zo kan zien van de foto's![]()
![]()
ja krijg het heen en weerquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had ook een foto kunnen plaatsen waar je buik niet op staat. Krijg je ook niet zulke reacties...
Ooof, overwerk je niet!quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit. Nog even declaraties bijwerken, uren bijwerken, OV-chipoverzicht bijwerken en Out of Offce melding aan zetten. Wordt nog een druk middagje
Is toch allemaal prima johquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Als ik te dun ben krijg ik opmerkingen dat het niet goed is en nu krijg ik ook opmerkingen dat het niet goed is maar het ligt er aan dat ik een foto plaats.
Ach zolang je zelf maar tevreden bent, is er niks aan de hand toch. Laat andere mensen toch zeggen. Die lijden waarschijnlijk zelf ook aan van alles en nog wat...quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Als ik te dun ben krijg ik opmerkingen dat het niet goed is en nu krijg ik ook opmerkingen dat het niet goed is maar het ligt er aan dat ik een foto plaats.
nee is niet netjes lieve mensen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch allemaal prima johIedereen hier houdt van je
of je houdt gewoon je opmerkingen voor je?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach zolang je zelf maar tevreden bent, is er niks aan de hand toch. Laat andere mensen toch zeggen. Die lijden waarschijnlijk zelf ook aan van alles en nog wat...
Het is gewoon nooit goed! Als je geen foto had geplaatst, had je ook commentaar gekregen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Oh?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
Als je geen foto had geplaatst, had je ook commentaar gekregen.
hier alleen zon en wind.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Wat een water komt er weer uit de lucht vallen.
oke, we zijn niet aan het fatshamen. ZE zijn aan het fatshamen.quote:
ach man krijg al mijn hele leven valse opmerkingen over mijn figuur. Begrijp niet waarom men maar denkt dat dat oke isquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed! Als je geen foto had geplaatst, had je ook commentaar gekregen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Wat een water komt er weer uit de lucht vallen.
Ik shame vooral m'n eigen vet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, we zijn niet aan het fatshamen. ZE zijn aan het fatshamen.
dit noemt men vals gedrag bosquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ballie heeft ergens wel gelijk hoor. Ze is alleen soms zo lekker op de kast te krijgen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ballie heeft ergens wel gelijk hoor. Ze is alleen soms zo lekker op de kast te krijgen
![]()
![]()
![]()
een collega zei gisteren ook dat ik dik werd.quote:
De eckte struggles.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Had het warm toen ik net thuiskwam, nu heb ik een hemdje aan en heb ik het koud.
#liefdagboek
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet dat het waar is, maar toch heb ik gezegd dat ik zwanger was.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een collega zei gisteren ook dat ik dik werd.
Ik weet dat het waar is, maar toch heb ik gezegd dat ik zwanger was.
Dat is ook niet fijn. Mensen moeten zich gewoon met hun eigen figuur bemoeien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man krijg al mijn hele leven valse opmerkingen over mijn figuur. Begrijp niet waarom men maar denkt dat dat oke is
En als ik er wat van zeg zit ik weer op de kastquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn. Mensen moeten zich gewoon met hun eigen figuur bemoeien.
Zijn blijkbaar druk bezig met een suspensionquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:25 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Plant Dad is trouwens ook niet vies van een stukkie @:bondage
JIJquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar druk bezig met een suspension
bal-op-de-kast.jpgquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als ik er wat van zeg zit ik weer op de kast
Oké, knuppel in het hoenderhok, jij bent nu een beetje nijdig op Bos want victim blaming enzo om maar een hipsterwoord te gebruiken, maar als US vergelijkbare opmerkingen naar Ama maakt moet ze hem maar negeren en stelt ze zich aan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als ik er wat van zeg zit ik weer op de kast
zuchtquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, knuppel in het hoenderhok, jij bent nu een beetje nijdig op Bos want victim blaming enzo om maar een hipsterwoord te gebruiken, maar als US vergelijkbare opmerkingen naar Ama maakt moet ze hem maar negeren en stelt ze zich aan.
nee, ik ben zwangerquote:
Ik ben gewoon dikquote:
Nee niks zucht, is echt exact hetzelfde.quote:
Ah fuck die moet ik meezingen.quote:
heb nergens gezegd dat US onschuldig is maar dat iedereen hier schuldig is. Maar dat wordt flink ontkent en ja ik mag zeggen als iets een kut opmerking is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niks zucht, is echt exact hetzelfde.
Negeer Bos gewoon, Bos is een schatje, lekker laten gaan.
Nee Bal, niet omdraaien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
He
[..]
heb nergens gezegd dat US onschuldig is maar dat iedereen hier schuldig is. Maar dat wordt flink ontkent en ja ik mag zeggen als iets een kut opmerking is.
Jawel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dag Cherry. het ging om mijn foto. draai niks om.
Ik confronteer hem alleen maar met zijn fantasie leventje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen hier heeft ook lopen bashen op US net zoals US heeft lopen bashen op jullie
het heeft niks met US te maken. jij bent de enige die er nu over begintquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel.
Je probeert eronderuit te komen. Omdat het nu over jou gaat zit je op de kast.
Oh ik vond die dingen best lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten hebbenDe vivera kroketburgers vielen tegen
noem hoe het je wiltquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik confronteer hem alleen maar met zijn fantasie leventje.
Ja beetje jammer he? Zoveel potentie had die.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten hebbenDe vivera kroketburgers vielen tegen
Ja tuurlijk, maar het is een beetje hypocriet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het heeft niks met US te maken. jij bent de enige die er nu over begint
ik mag toch wel wat zeggen over een opmerking over mijn foto?
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het is een beetje hypocriet.
Ja snap niet hoe ze die salpicon zo kunnen verpesten, het is gewoon een beetje droog spul. Dat hoort er uit te spuiten en je bek er aan verbranden maar is meer een soort droge prutquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja beetje jammer he? Zoveel potentie had die.
is het niet meer dat de laag prut gewoon wat weinig is t.o.v. de korst?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet hoe ze die salpicon zo kunnen verpesten, het is gewoon een beetje droog spul. Dat hoort er uit te spuiten en je bek er aan verbranden maar is meer een soort droge prut
Dat ook wel, maar die prut hoort ook een beetje vloeibaar te zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet meer dat de laag prut gewoon wat weinig is t.o.v. de korst?
misschien lag het er ook aan dat ik pas na het bakken er achter kwam dat ik een prutburger gekocht had.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook wel, maar die prut hoort ook een beetje vloeibaar te zijn
Ik haal voor de volgende keer wel weer gewone kroketten, zit ongeveer net zoveel vlees in en is een stuk lekkerderquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien lag het er ook aan dat ik pas na het bakken er achter kwam dat ik een prutburger gekocht had.
Ik vond hem lekker en heb ze gisteren weer gekocht
tja, je bent Rotterdamse havenarbeider of je bent het niet he.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:47 schreef Karzai het volgende:
De supporters zijn gister al op de vuist gegaan
jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker snel? Gaat het scrollen mooi vloeiend?
Is die ook snel en doet-ie het steeds? Of moet je soms paar keer proberen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die vingerscanner in et scherm is ook vet
doet het elke keer en zelfs nog met dat plasticje er overheenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is die ook snel en doet-ie het steeds? Of moet je soms paar keer proberen?
Klinkt goed! Camera ook al geprobeerd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet het elke keer en zelfs nog met dat plasticje er overheen
Kijk eens wat je snelheid is op speedtest.netquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste tijd maar hier klagen lijkt te helpen.
Ja vast niet heel hoog maar heb ik altijd voor in huis. Maar laatste tijd valt mijn hele netwerk gewoon weg. Maar heb net router ook even opnieuw opgestart.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk eens wat je snelheid is op speedtest.net
Irritant! Misschien staat je wifi op een kanaal waar storing op is of zo. Heb je niet een computer die met een draad is aangesloten op de router om te kijken of het echt aan het internet zelf ligt of aan wifi?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vast niet heel hoog maar heb ik altijd voor in huis. Maar laatste tijd valt mijn hele netwerk gewoon weg. Maar heb net router ook even opnieuw opgestart.
Neuh. Heb volgens mij niet eens een internetkabel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Irritant! Misschien staat je wifi op een kanaal waar storing op is of zo. Heb je niet een computer die met een draad is aangesloten op de router om te kijken of het echt aan het internet zelf ligt of aan wifi?
Bij mij doet die het niet als ik vette vingers heb.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die vingerscanner in et scherm is ook vet
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij doet die het niet als ik vette vingers heb.
Bij koude vingers kan ik het ook vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eau ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even plek zoeken om de nieuwe rookmelders op te gaan hangen. Mooi zijn die dingen niet.
Daarom gewoon face-idquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een optie om volgende week te gaan voor m'n werk. Heb maar aangegeven dat ik niet zoveel zin heb om 5 uur in de rij te gaan staan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)t-elke-dag-druk.html
Genieten
Die discrimineert niet, alleen toen met mondkapje deed die moeilijkquote:
In de reacties: 'we moeten ons vlieggedrag aanpassen'. Alsof al die duizenden mensen daar zes keer per jaar met het vliegtuig gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een optie om volgende week te gaan voor m'n werk. Heb maar aangegeven dat ik niet zoveel zin heb om 5 uur in de rij te gaan staan.
geen plakstront dusquote:
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
dat schip is de andere kant opgevarenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
nja, normaal kregen we het in juni omdat we niet per maand maar per 4 weken werden betaald, nu is dat omgegaan naar maandsalaris dus ik was er van uit gegaan dat dit ook een normaal zou worden, maar helaas.quote:
Gewoon geen boodschappen doen.quote:
Allebei nog niet gehadquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
Mweh ik wil eten en drinken hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen boodschappen doen.
Bespaart geld
Kan je best wel een dagje zonderquote:
gelukkig zaten er nog wat overuren bij, anders had ik nog moeten twijfelen om mijn heggenschaar weer terug te sturenquote:
Niet drinken is wel lastig en alleen maar water is zo matig.quote:
Ik drink 95% van de dag waterquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet drinken is wel lastig en alleen maar water is zo matig.
Kom vechten dan. lekkere rolmopsquote:
Idemquote:
Ohquote:
Ik heb vorig weekend wel 4 liter Ginger beer gekocht.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend wel 4 liter Ginger beer gekocht.
Lekkah lekkahquote:
Beetje overdreven dit hčquote:
Old Jamaican ja lekker spul.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kanquote:
In de aanbieding?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die jaquote:
Ok Etto.quote:
Nee maar zo vaak fiets ik niet naar de toko dus dan maar 2 flessen meenemenquote:
Lekker Dark N Stormy’s makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben dat ook gewoon bij de apquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar zo vaak fiets ik niet naar de toko dus dan maar 2 flessen meenemen
Hebben ze daar ook lekkere verse tokobroodjes?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar zo vaak fiets ik niet naar de toko dus dan maar 2 flessen meenemen
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook lekkere verse tokobroodjes?
Zou ik wel weer eens lustenquote:
Ja in blokjes van 330 ml voor 0.89 euroquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben dat ook gewoon bij de ap
Net zo duur als bierquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja in blokjes van 330 ml voor 0.89 euro
Omdat buikspek lekker is en goed moet rustenquote:
Euro voor een blikje van 33cl.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben dat ook gewoon bij de ap
Ik drink amper normaal bier.quote:
Nee. Maar klinkt alsof er alcohol in zitquote:
Zo zou je het kunnen noemen als je de hele dag door bier drinktquote:
Muizen eruit gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn dr. Martens zijn eindelijk gestopt met piepen.![]()
/einde bericht
Niet zo in de spiegel kijken als je postquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen als je de hele dag door bier drinkt
Ik deed gewoon een beetje kratief nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo in de spiegel kijken als je post
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar klinkt alsof er alcohol in zit
Ga maar een keer maken voor me danquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donkere rum, gingerbeer en limoensap
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat buikspek lekker is en goed moet rusten
Snap ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
Oud vrouwtje brengt een doos lego, meteen al geconfisqeerd door een collega
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, die zal zelfs in gebruikte staat al een eurootje of 200 kosten waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
• Veronica Top1000 2021quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?
Tientje mocht hij hem kopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, die zal zelfs in gebruikte staat al een eurootje of 200 kosten waarschijnlijk
www.bricklink.comquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb hier nog wel een 42042 staan. Al jaren. Geen doos meer bij, wel een boekje denk ik. Wat vang je daar nog voor?
Zo zijn de echte mooie vintage dingen ook meteen weg normaal gesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse particulieren vragen meestal de hoofdprijs. Ik haalde vintage-spul meestal uit Duitsland of België, maar ik koop alleen nog maar losse steentjes voor mijn eigen creaties want ik heb al zoveel sets en die hou ik ook compleet apart.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn de echte mooie vintage dingen ook meteen weg normaal gesproken.
Dan heeft die een goede deal. Mocht je nog eens een keer een Lego Architecture (zwarte doos) langs zien komen moet je maar even roepenquote:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nederlandse particulieren vragen meestal de hoofdprijs. Ik haalde vintage-spul meestal uit Duitsland of België, maar ik koop alleen nog maar losse steentjes voor mijn eigen creaties want ik heb al zoveel sets en die hou ik ook compleet apart.
Die set van Fles brengt minstens 100 op zonder doos en zonder boekje.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
Even contact opgenomen met de reisorganisatie. Ik heb dus echt geen zin meer om vanaf Schiphol te vertrekken.
Ze gaan kijken of er nog andere vluchten vanaf Rotterdam beschikbaar zijn
Ben ik blij dat ik in september vanaf Brussel vertrek en alleen op Schiphol hoef over te stappen. Al zouden ze het tegen die tijd wel opgelost mogen hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
Even contact opgenomen met de reisorganisatie. Ik heb dus echt geen zin meer om vanaf Schiphol te vertrekken.
Ze gaan kijken of er nog andere vluchten vanaf Rotterdam beschikbaar zijn
Ja dan zal het wel loslopen. Ik ga eind juli maar ik verwacht drama. Wellicht schrappen ze zelfs wat vluchten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik in september vanaf Brussel vertrek en alleen op Schiphol hoef over te stappen. Al zouden ze het tegen die tijd wel opgelost mogen hebben.
Anders gewoon lekker met de auto gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel loslopen. Ik ga eind juli maar ik verwacht drama. Wellicht schrappen ze zelfs wat vluchten.
Daar heb ik toch geen trek in joh.
Oh dat moet vanaf Rotjeknor ook wel lukken denk ik. Schiphol is echt avoidable nuquote:
treintje he. Beetje TGV en Talgo knallen ditdat.quote:
Er waren twee keuzes voor die vertrekdag. 1 vanaf Schiphol 's ochtends vroeg of 1 vanaf Rotterdam 's avonds laat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet vanaf Rotjeknor ook wel lukken denk ik. Schiphol is echt avoidable nu
De Autoroute rijdt ook gewoon lekker, moet je wel de westelijke kant nemen ruim om Parijs heen, dus niet de Route du Soleilquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treintje he. Beetje TGV en Talgo knallen ditdat.
nja da's kutquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Er waren twee keuzes voor die vertrekdag. 1 vanaf Schiphol 's ochtends vroeg of 1 vanaf Rotterdam 's avonds laat.
Als ik toen wist waar we nu in zaten.....
Lekker gaan lopen dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof de regen elk moment kan losbarsten maar als ik buienradar moet geloven gaat dat nog wel even duren
Het valt me vooral op dat het behoorlijk hard waait ineens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof de regen elk moment kan losbarsten maar als ik buienradar moet geloven gaat dat nog wel even duren
Jaja, geduld, ik ga straks gewoon hoorquote:
Weekendquote:
Gewoon net zoals op Schiphol de kassa sluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
Hoerentiefus staat nog een hele rij klanten bij de kassa
ALLEMAAL GELD GEVEN EN OPFLIKKEREN!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
Ze kunnen ook weglopen zonder te betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
Sorry wat.quote:Hij vergelijkt het met de lassakoorts, die vķķr covid in Nederland opdook en toen nauwelijks aandacht trok.
Dan viel het met die rij ook wel mee dusquote:
Zou hij wel weten hoe zonnig en warm het daar is?quote:
Ze mogen wachten tot vrijdag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan viel het met die rij ook wel mee dus
Je loopt ook wel in ijlere lucht met jouw lengte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Werd net een beetje licht in mijn hoofd toen ik in de stad liep
Op vakantie vindt hij dat blijkbaar lekker. Hij gaat altijd naar van die zweetplekken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij wel weten hoe zonnig en warm het daar is?
Ja, maar dat ben ik gewend. Ik ben net zo’n sherpa.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt ook wel in ijlere lucht met jouw lengte.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op vakantie vindt hij dat blijkbaar lekker. Hij gaat altijd naar van die zweetplekken.
Ik hoop dat al die andere mensen die er ook zijn, dat OOK doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop voor Liesje dat Feijenoord supporters Tirana vanavond heel laten...
Verspakketje?quote:
Dat ook ja. Al weet ik niet of de Roma-supporters net als die van Feijenoord een slechte naam hebben....quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die andere mensen die er ook zijn, dat OOK doen.
Ook lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Lekker man. Ik doe selbstgemachte huzaren met alles erop, eraan en erin.
Denk dat ze eerder Rotterdam slopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop voor Liesje dat Feijenoord supporters Tirana vanavond heel laten...
Wat op zich ook niet echt tof zou zijn trouwens.quote:
Nee natuurlijk niet, nergens voor nodig ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook niet echt tof zou zijn trouwens.
Blijkbaar is regen niet meer het grootste file-dingetje. Een paar dagen vrij wel.quote:De avondspits gaat gepaard met lange files door grote drukte op de weg, meldt de ANWB. Rond 17.00 uur stond in totaal al 1000 kilometer file op de Nederlandse wegen. Daarmee is het volgens de ANWB de drukste avondspits van 2022 tot dusver. Het vorige record van dit jaar stond op 785 kilometer, vlak voor de meivakantie.
WOCHENENDE! SAUFEN!quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar is regen niet meer het grootste file-dingetje. Een paar dagen vrij wel.
20 minuten overgewerktquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan viel het met die rij ook wel mee dus
swaar lefuhquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef Karzai het volgende:
Staat een stevige wind, moest trappen als een malloot
MeNsEn GeVeN eChT gEeN kLoTuH oM hEt KlImAaTquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar is regen niet meer het grootste file-dingetje. Een paar dagen vrij wel.
Ik heb net 60 kilometer gefietst. Was een redelijk windje inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef Karzai het volgende:
Staat een stevige wind, moest trappen als een malloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]Nu zonder bordje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Niet op FOK! iig.quote:
[ afbeelding ]Moeten we een kopje koffie naar je opsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag. Al heeft niemand hier mijn adres...quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we een kopje koffie naar je opsturen?
Ik denk ook niet dat de koffie nog heel warm is als-ie bezorgd wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Graag. Al heeft niemand hier mijn adres...
[ afbeelding ]Ja weet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de koffie nog heel warm is als-ie bezorgd wordt.
quote:
Man3, wat zijn mensen ook lui geworden.quote:De meesten van ons zijn inmiddels al aardig gewend aan het thuiswerken. Met een lekkere kop koffie kom je de dag wel door, dachten wij zo. Omdat je tussen alle overleggen door niet altijd tijd hebt om koffie te zetten, zoeken wij voor je uit waar je jouw koffie kunt laten bezorgen.
Wil niet zeggen dat mensen dit ook doen hč?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat zijn mensen ook lui geworden.
Nah, ga er maar van uit dat mensen dat wel doen, maar dan bestellen ze er ook iets lekkers bij etc.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat mensen dit ook doen hč?
Kunt ook gewoon overleggen 5-10 minuten korter inplannen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat zijn mensen ook lui geworden.
Bal heeft een nieuwe telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog iets noemenswaardig gebeurd hier vandaag?
Ja centen zat allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ga er maar van uit dat mensen dat wel doen, maar dan bestellen ze er ook iets lekkers bij etc.
Onmogelijk!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon overleggen 5-10 minuten korter inplannen natuurlijk.
Probeer het eens?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Kan het zeker niet invriezen in ijsblokjesvormen ofzo.
mmeer gebruikenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Hé kut. Waarom is crčme fraiche nou zo kort houdbaar. Kan die bakjes steeds wegflikkeren na 1 keer gebruik.
Inderdaad, gewoon heel die bak er inkieperenquote:
Jeej, nog meer files incomingquote:Personeelstekort: minder bussen in West-Brabant tot de zomer
BREDA - Er gaan na het Hemelvaartsweekend voorlopig minder bussen rijden in West-Brabant en in de regio Tilburg. Personeelstekort is daarvoor mede de reden, zo laat Arriva weten. Vanaf maandag 30 mei geldt een vakantiedienstregeling.
https://www.bndestem.nl/o(...)t-de-zomer~adfd4029/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |