Dan viel het met die rij ook wel mee dusquote:
Zou hij wel weten hoe zonnig en warm het daar is?quote:
Ze mogen wachten tot vrijdag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan viel het met die rij ook wel mee dus
Je loopt ook wel in ijlere lucht met jouw lengte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Werd net een beetje licht in mijn hoofd toen ik in de stad liep
Op vakantie vindt hij dat blijkbaar lekker. Hij gaat altijd naar van die zweetplekken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij wel weten hoe zonnig en warm het daar is?
Ja, maar dat ben ik gewend. Ik ben net zo’n sherpa.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt ook wel in ijlere lucht met jouw lengte.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op vakantie vindt hij dat blijkbaar lekker. Hij gaat altijd naar van die zweetplekken.
Ik hoop dat al die andere mensen die er ook zijn, dat OOK doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop voor Liesje dat Feijenoord supporters Tirana vanavond heel laten...
Verspakketje?quote:
Dat ook ja. Al weet ik niet of de Roma-supporters net als die van Feijenoord een slechte naam hebben....quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat al die andere mensen die er ook zijn, dat OOK doen.
Ook lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Lekker man. Ik doe selbstgemachte huzaren met alles erop, eraan en erin.
Denk dat ze eerder Rotterdam slopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop voor Liesje dat Feijenoord supporters Tirana vanavond heel laten...
Wat op zich ook niet echt tof zou zijn trouwens.quote:
Nee natuurlijk niet, nergens voor nodig ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook niet echt tof zou zijn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |