Ben ik blij dat ik in september vanaf Brussel vertrek en alleen op Schiphol hoef over te stappen. Al zouden ze het tegen die tijd wel opgelost mogen hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
Even contact opgenomen met de reisorganisatie. Ik heb dus echt geen zin meer om vanaf Schiphol te vertrekken.
Ze gaan kijken of er nog andere vluchten vanaf Rotterdam beschikbaar zijn
Ja dan zal het wel loslopen. Ik ga eind juli maar ik verwacht drama. Wellicht schrappen ze zelfs wat vluchten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik in september vanaf Brussel vertrek en alleen op Schiphol hoef over te stappen. Al zouden ze het tegen die tijd wel opgelost mogen hebben.
Anders gewoon lekker met de auto gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan zal het wel loslopen. Ik ga eind juli maar ik verwacht drama. Wellicht schrappen ze zelfs wat vluchten.
Daar heb ik toch geen trek in joh.
Oh dat moet vanaf Rotjeknor ook wel lukken denk ik. Schiphol is echt avoidable nuquote:
treintje he. Beetje TGV en Talgo knallen ditdat.quote:
Er waren twee keuzes voor die vertrekdag. 1 vanaf Schiphol 's ochtends vroeg of 1 vanaf Rotterdam 's avonds laat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet vanaf Rotjeknor ook wel lukken denk ik. Schiphol is echt avoidable nu
De Autoroute rijdt ook gewoon lekker, moet je wel de westelijke kant nemen ruim om Parijs heen, dus niet de Route du Soleilquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treintje he. Beetje TGV en Talgo knallen ditdat.
nja da's kutquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Er waren twee keuzes voor die vertrekdag. 1 vanaf Schiphol 's ochtends vroeg of 1 vanaf Rotterdam 's avonds laat.
Als ik toen wist waar we nu in zaten.....
Lekker gaan lopen dan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof de regen elk moment kan losbarsten maar als ik buienradar moet geloven gaat dat nog wel even duren
Het valt me vooral op dat het behoorlijk hard waait ineens.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof de regen elk moment kan losbarsten maar als ik buienradar moet geloven gaat dat nog wel even duren
Jaja, geduld, ik ga straks gewoon hoorquote:
Weekendquote:
Gewoon net zoals op Schiphol de kassa sluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
Hoerentiefus staat nog een hele rij klanten bij de kassa
ALLEMAAL GELD GEVEN EN OPFLIKKEREN!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
Ze kunnen ook weglopen zonder te betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Karzai het volgende:
Sorry wat.quote:Hij vergelijkt het met de lassakoorts, die vķķr covid in Nederland opdook en toen nauwelijks aandacht trok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |