Ik drink amper normaal bier.quote:
Nee. Maar klinkt alsof er alcohol in zitquote:
Zo zou je het kunnen noemen als je de hele dag door bier drinktquote:
Muizen eruit gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn dr. Martens zijn eindelijk gestopt met piepen.![]()
/einde bericht
Niet zo in de spiegel kijken als je postquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen als je de hele dag door bier drinkt
Ik deed gewoon een beetje kratief nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo in de spiegel kijken als je post
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar klinkt alsof er alcohol in zit
Ga maar een keer maken voor me danquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donkere rum, gingerbeer en limoensap
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat buikspek lekker is en goed moet rusten
Snap ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
Oud vrouwtje brengt een doos lego, meteen al geconfisqeerd door een collega
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, die zal zelfs in gebruikte staat al een eurootje of 200 kosten waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
• Veronica Top1000 2021quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?
Tientje mocht hij hem kopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, die zal zelfs in gebruikte staat al een eurootje of 200 kosten waarschijnlijk
www.bricklink.comquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb hier nog wel een 42042 staan. Al jaren. Geen doos meer bij, wel een boekje denk ik. Wat vang je daar nog voor?
Zo zijn de echte mooie vintage dingen ook meteen weg normaal gesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse particulieren vragen meestal de hoofdprijs. Ik haalde vintage-spul meestal uit Duitsland of België, maar ik koop alleen nog maar losse steentjes voor mijn eigen creaties want ik heb al zoveel sets en die hou ik ook compleet apart.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn de echte mooie vintage dingen ook meteen weg normaal gesproken.
Dan heeft die een goede deal. Mocht je nog eens een keer een Lego Architecture (zwarte doos) langs zien komen moet je maar even roepenquote:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nederlandse particulieren vragen meestal de hoofdprijs. Ik haalde vintage-spul meestal uit Duitsland of België, maar ik koop alleen nog maar losse steentjes voor mijn eigen creaties want ik heb al zoveel sets en die hou ik ook compleet apart.
Die set van Fles brengt minstens 100 op zonder doos en zonder boekje.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
Even contact opgenomen met de reisorganisatie. Ik heb dus echt geen zin meer om vanaf Schiphol te vertrekken.
Ze gaan kijken of er nog andere vluchten vanaf Rotterdam beschikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |