Herkenbaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij doet die het niet als ik vette vingers heb.
Bij koude vingers kan ik het ook vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eau ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even plek zoeken om de nieuwe rookmelders op te gaan hangen. Mooi zijn die dingen niet.
Daarom gewoon face-idquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een optie om volgende week te gaan voor m'n werk. Heb maar aangegeven dat ik niet zoveel zin heb om 5 uur in de rij te gaan staan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)t-elke-dag-druk.html
Genieten
Die discrimineert niet, alleen toen met mondkapje deed die moeilijkquote:
In de reacties: 'we moeten ons vlieggedrag aanpassen'. Alsof al die duizenden mensen daar zes keer per jaar met het vliegtuig gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een optie om volgende week te gaan voor m'n werk. Heb maar aangegeven dat ik niet zoveel zin heb om 5 uur in de rij te gaan staan.
geen plakstront dusquote:
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
dat schip is de andere kant opgevarenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
nja, normaal kregen we het in juni omdat we niet per maand maar per 4 weken werden betaald, nu is dat omgegaan naar maandsalaris dus ik was er van uit gegaan dat dit ook een normaal zou worden, maar helaas.quote:
Gewoon geen boodschappen doen.quote:
Allebei nog niet gehadquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
Mweh ik wil eten en drinken hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen boodschappen doen.
Bespaart geld
Kan je best wel een dagje zonderquote:
gelukkig zaten er nog wat overuren bij, anders had ik nog moeten twijfelen om mijn heggenschaar weer terug te sturenquote:
Niet drinken is wel lastig en alleen maar water is zo matig.quote:
Ik drink 95% van de dag waterquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet drinken is wel lastig en alleen maar water is zo matig.
Kom vechten dan. lekkere rolmopsquote:
Idemquote:
Ohquote:
Ik heb vorig weekend wel 4 liter Ginger beer gekocht.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend wel 4 liter Ginger beer gekocht.
Lekkah lekkahquote:
Beetje overdreven dit hčquote:
Old Jamaican ja lekker spul.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kanquote:
In de aanbieding?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die jaquote:
Ok Etto.quote:
Nee maar zo vaak fiets ik niet naar de toko dus dan maar 2 flessen meenemenquote:
Lekker Dark N Stormy’s makenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben dat ook gewoon bij de apquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar zo vaak fiets ik niet naar de toko dus dan maar 2 flessen meenemen
Hebben ze daar ook lekkere verse tokobroodjes?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar zo vaak fiets ik niet naar de toko dus dan maar 2 flessen meenemen
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook lekkere verse tokobroodjes?
Zou ik wel weer eens lustenquote:
Ja in blokjes van 330 ml voor 0.89 euroquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben dat ook gewoon bij de ap
Net zo duur als bierquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja in blokjes van 330 ml voor 0.89 euro
Omdat buikspek lekker is en goed moet rustenquote:
Euro voor een blikje van 33cl.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben dat ook gewoon bij de ap
Ik drink amper normaal bier.quote:
Nee. Maar klinkt alsof er alcohol in zitquote:
Zo zou je het kunnen noemen als je de hele dag door bier drinktquote:
Muizen eruit gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn dr. Martens zijn eindelijk gestopt met piepen.![]()
/einde bericht
Niet zo in de spiegel kijken als je postquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen als je de hele dag door bier drinkt
Ik deed gewoon een beetje kratief nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo in de spiegel kijken als je post
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar klinkt alsof er alcohol in zit
Ga maar een keer maken voor me danquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donkere rum, gingerbeer en limoensap
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat buikspek lekker is en goed moet rusten
Snap ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
Oud vrouwtje brengt een doos lego, meteen al geconfisqeerd door een collega
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, die zal zelfs in gebruikte staat al een eurootje of 200 kosten waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
• Veronica Top1000 2021quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?
Tientje mocht hij hem kopenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, die zal zelfs in gebruikte staat al een eurootje of 200 kosten waarschijnlijk
www.bricklink.comquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb hier nog wel een 42042 staan. Al jaren. Geen doos meer bij, wel een boekje denk ik. Wat vang je daar nog voor?
Zo zijn de echte mooie vintage dingen ook meteen weg normaal gesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse particulieren vragen meestal de hoofdprijs. Ik haalde vintage-spul meestal uit Duitsland of België, maar ik koop alleen nog maar losse steentjes voor mijn eigen creaties want ik heb al zoveel sets en die hou ik ook compleet apart.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn de echte mooie vintage dingen ook meteen weg normaal gesproken.
Dan heeft die een goede deal. Mocht je nog eens een keer een Lego Architecture (zwarte doos) langs zien komen moet je maar even roepenquote:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nederlandse particulieren vragen meestal de hoofdprijs. Ik haalde vintage-spul meestal uit Duitsland of België, maar ik koop alleen nog maar losse steentjes voor mijn eigen creaties want ik heb al zoveel sets en die hou ik ook compleet apart.
Die set van Fles brengt minstens 100 op zonder doos en zonder boekje.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
Even contact opgenomen met de reisorganisatie. Ik heb dus echt geen zin meer om vanaf Schiphol te vertrekken.
Ze gaan kijken of er nog andere vluchten vanaf Rotterdam beschikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |