vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
dat schip is de andere kant opgevarenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
nja, normaal kregen we het in juni omdat we niet per maand maar per 4 weken werden betaald, nu is dat omgegaan naar maandsalaris dus ik was er van uit gegaan dat dit ook een normaal zou worden, maar helaas.quote:
Gewoon geen boodschappen doen.quote:
Allebei nog niet gehadquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
Mweh ik wil eten en drinken hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen boodschappen doen.
Bespaart geld
Kan je best wel een dagje zonderquote:
gelukkig zaten er nog wat overuren bij, anders had ik nog moeten twijfelen om mijn heggenschaar weer terug te sturenquote:
Niet drinken is wel lastig en alleen maar water is zo matig.quote:
Ik drink 95% van de dag waterquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet drinken is wel lastig en alleen maar water is zo matig.
Kom vechten dan. lekkere rolmopsquote:
Idemquote:
Ohquote:
Ik heb vorig weekend wel 4 liter Ginger beer gekocht.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend wel 4 liter Ginger beer gekocht.
Lekkah lekkahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |