Herkenbaarquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij doet die het niet als ik vette vingers heb.
Bij koude vingers kan ik het ook vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eau ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even plek zoeken om de nieuwe rookmelders op te gaan hangen. Mooi zijn die dingen niet.
Daarom gewoon face-idquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een optie om volgende week te gaan voor m'n werk. Heb maar aangegeven dat ik niet zoveel zin heb om 5 uur in de rij te gaan staan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)t-elke-dag-druk.html
Genieten
Die discrimineert niet, alleen toen met mondkapje deed die moeilijkquote:
In de reacties: 'we moeten ons vlieggedrag aanpassen'. Alsof al die duizenden mensen daar zes keer per jaar met het vliegtuig gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een optie om volgende week te gaan voor m'n werk. Heb maar aangegeven dat ik niet zoveel zin heb om 5 uur in de rij te gaan staan.
geen plakstront dusquote:
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
Wat voor cd's heb je in huis gehaald?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals ik al verwacht was ik binnen een kwartier klaar met alle onderzoeken. Daarna even een deel van mijn vakantiegeld aan cd's besteed...
dat schip is de andere kant opgevarenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag salaris gekregen, maar geen vakantiegeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |