Ik haal voor de volgende keer wel weer gewone kroketten, zit ongeveer net zoveel vlees in en is een stuk lekkerderquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien lag het er ook aan dat ik pas na het bakken er achter kwam dat ik een prutburger gekocht had.
Ik vond hem lekker en heb ze gisteren weer gekocht
tja, je bent Rotterdamse havenarbeider of je bent het niet he.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:47 schreef Karzai het volgende:
De supporters zijn gister al op de vuist gegaan
jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker snel? Gaat het scrollen mooi vloeiend?
Is die ook snel en doet-ie het steeds? Of moet je soms paar keer proberen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die vingerscanner in et scherm is ook vet
doet het elke keer en zelfs nog met dat plasticje er overheenquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is die ook snel en doet-ie het steeds? Of moet je soms paar keer proberen?
Klinkt goed! Camera ook al geprobeerd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet het elke keer en zelfs nog met dat plasticje er overheen
Kijk eens wat je snelheid is op speedtest.netquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste tijd maar hier klagen lijkt te helpen.
Ja vast niet heel hoog maar heb ik altijd voor in huis. Maar laatste tijd valt mijn hele netwerk gewoon weg. Maar heb net router ook even opnieuw opgestart.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk eens wat je snelheid is op speedtest.net
Irritant! Misschien staat je wifi op een kanaal waar storing op is of zo. Heb je niet een computer die met een draad is aangesloten op de router om te kijken of het echt aan het internet zelf ligt of aan wifi?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vast niet heel hoog maar heb ik altijd voor in huis. Maar laatste tijd valt mijn hele netwerk gewoon weg. Maar heb net router ook even opnieuw opgestart.
Neuh. Heb volgens mij niet eens een internetkabel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Irritant! Misschien staat je wifi op een kanaal waar storing op is of zo. Heb je niet een computer die met een draad is aangesloten op de router om te kijken of het echt aan het internet zelf ligt of aan wifi?
Bij mij doet die het niet als ik vette vingers heb.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die vingerscanner in et scherm is ook vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |