heb nergens gezegd dat US onschuldig is maar dat iedereen hier schuldig is. Maar dat wordt flink ontkent en ja ik mag zeggen als iets een kut opmerking is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niks zucht, is echt exact hetzelfde.
Negeer Bos gewoon, Bos is een schatje, lekker laten gaan.
Nee Bal, niet omdraaien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
He
[..]
heb nergens gezegd dat US onschuldig is maar dat iedereen hier schuldig is. Maar dat wordt flink ontkent en ja ik mag zeggen als iets een kut opmerking is.
Jawel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dag Cherry. het ging om mijn foto. draai niks om.
Ik confronteer hem alleen maar met zijn fantasie leventje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen hier heeft ook lopen bashen op US net zoals US heeft lopen bashen op jullie
het heeft niks met US te maken. jij bent de enige die er nu over begintquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel.
Je probeert eronderuit te komen. Omdat het nu over jou gaat zit je op de kast.
Oh ik vond die dingen best lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten hebbenDe vivera kroketburgers vielen tegen
noem hoe het je wiltquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik confronteer hem alleen maar met zijn fantasie leventje.
Ja beetje jammer he? Zoveel potentie had die.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten hebbenDe vivera kroketburgers vielen tegen
Ja tuurlijk, maar het is een beetje hypocriet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het heeft niks met US te maken. jij bent de enige die er nu over begint
ik mag toch wel wat zeggen over een opmerking over mijn foto?
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het is een beetje hypocriet.
Ja snap niet hoe ze die salpicon zo kunnen verpesten, het is gewoon een beetje droog spul. Dat hoort er uit te spuiten en je bek er aan verbranden maar is meer een soort droge prutquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja beetje jammer he? Zoveel potentie had die.
is het niet meer dat de laag prut gewoon wat weinig is t.o.v. de korst?quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet hoe ze die salpicon zo kunnen verpesten, het is gewoon een beetje droog spul. Dat hoort er uit te spuiten en je bek er aan verbranden maar is meer een soort droge prut
Dat ook wel, maar die prut hoort ook een beetje vloeibaar te zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet meer dat de laag prut gewoon wat weinig is t.o.v. de korst?
misschien lag het er ook aan dat ik pas na het bakken er achter kwam dat ik een prutburger gekocht had.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook wel, maar die prut hoort ook een beetje vloeibaar te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |