quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ballie heeft ergens wel gelijk hoor. Ze is alleen soms zo lekker op de kast te krijgen
![]()
![]()
![]()
een collega zei gisteren ook dat ik dik werd.quote:
De eckte struggles.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Had het warm toen ik net thuiskwam, nu heb ik een hemdje aan en heb ik het koud.
#liefdagboek
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet dat het waar is, maar toch heb ik gezegd dat ik zwanger was.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een collega zei gisteren ook dat ik dik werd.
Ik weet dat het waar is, maar toch heb ik gezegd dat ik zwanger was.
Dat is ook niet fijn. Mensen moeten zich gewoon met hun eigen figuur bemoeien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man krijg al mijn hele leven valse opmerkingen over mijn figuur. Begrijp niet waarom men maar denkt dat dat oke is
En als ik er wat van zeg zit ik weer op de kastquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook niet fijn. Mensen moeten zich gewoon met hun eigen figuur bemoeien.
Zijn blijkbaar druk bezig met een suspensionquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:25 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Plant Dad is trouwens ook niet vies van een stukkie @:bondage
JIJquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar druk bezig met een suspension
bal-op-de-kast.jpgquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als ik er wat van zeg zit ik weer op de kast
Oké, knuppel in het hoenderhok, jij bent nu een beetje nijdig op Bos want victim blaming enzo om maar een hipsterwoord te gebruiken, maar als US vergelijkbare opmerkingen naar Ama maakt moet ze hem maar negeren en stelt ze zich aan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als ik er wat van zeg zit ik weer op de kast
zuchtquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, knuppel in het hoenderhok, jij bent nu een beetje nijdig op Bos want victim blaming enzo om maar een hipsterwoord te gebruiken, maar als US vergelijkbare opmerkingen naar Ama maakt moet ze hem maar negeren en stelt ze zich aan.
nee, ik ben zwangerquote:
Ik ben gewoon dikquote:
Nee niks zucht, is echt exact hetzelfde.quote:
Ah fuck die moet ik meezingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |