Blijkbaar is regen niet meer het grootste file-dingetje. Een paar dagen vrij wel.quote:De avondspits gaat gepaard met lange files door grote drukte op de weg, meldt de ANWB. Rond 17.00 uur stond in totaal al 1000 kilometer file op de Nederlandse wegen. Daarmee is het volgens de ANWB de drukste avondspits van 2022 tot dusver. Het vorige record van dit jaar stond op 785 kilometer, vlak voor de meivakantie.
WOCHENENDE! SAUFEN!quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar is regen niet meer het grootste file-dingetje. Een paar dagen vrij wel.
20 minuten overgewerktquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan viel het met die rij ook wel mee dus
swaar lefuhquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef Karzai het volgende:
Staat een stevige wind, moest trappen als een malloot
MeNsEn GeVeN eChT gEeN kLoTuH oM hEt KlImAaTquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar is regen niet meer het grootste file-dingetje. Een paar dagen vrij wel.
Ik heb net 60 kilometer gefietst. Was een redelijk windje inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:59 schreef Karzai het volgende:
Staat een stevige wind, moest trappen als een malloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]Nu zonder bordje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Niet op FOK! iig.quote:
[ afbeelding ]Moeten we een kopje koffie naar je opsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag. Al heeft niemand hier mijn adres...quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we een kopje koffie naar je opsturen?
Ik denk ook niet dat de koffie nog heel warm is als-ie bezorgd wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Graag. Al heeft niemand hier mijn adres...
[ afbeelding ]Ja weet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de koffie nog heel warm is als-ie bezorgd wordt.
quote:
Man3, wat zijn mensen ook lui geworden.quote:De meesten van ons zijn inmiddels al aardig gewend aan het thuiswerken. Met een lekkere kop koffie kom je de dag wel door, dachten wij zo. Omdat je tussen alle overleggen door niet altijd tijd hebt om koffie te zetten, zoeken wij voor je uit waar je jouw koffie kunt laten bezorgen.
Wil niet zeggen dat mensen dit ook doen hč?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat zijn mensen ook lui geworden.
Nah, ga er maar van uit dat mensen dat wel doen, maar dan bestellen ze er ook iets lekkers bij etc.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat mensen dit ook doen hč?
Kunt ook gewoon overleggen 5-10 minuten korter inplannen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat zijn mensen ook lui geworden.
Bal heeft een nieuwe telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog iets noemenswaardig gebeurd hier vandaag?
Ja centen zat allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ga er maar van uit dat mensen dat wel doen, maar dan bestellen ze er ook iets lekkers bij etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |