Kijk eens in de spiegel, dan zie je er één.quote:
Nja zeg ben helemaal geen wokkelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, dan zie je er één.
Zeg....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, dan zie je er één.
Je bent mijn wokkeltje.quote:
ik gebruik de mijne voor zakelijke backupquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat heb je op je NAS staan eigenlijk
Ik heb alleen twee usb sticks waar van alles op staat
Ah daar is het dan ook wel handig voor zo'n dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik gebruik de mijne voor zakelijke backup
in mn vorig huis stonden de camerabeelden van de beveiliging er op
Backup en veel entertaiment. Films, muziek en TV series.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat heb je op je NAS staan eigenlijk
Ik heb alleen twee usb sticks waar van alles op staat
Wat je dus hebt gedownloadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Backup en veel entertaiment. Films, muziek en TV series.
Ik download alleen wat op een andere manier niet te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat je dus hebt gedownload![]()
Heb al jaren niks meer gedownload
Dat is dan wel handig, dat je op die manier wel kan krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik download alleen wat op een andere manier niet te verkrijgen is.
Kerel.quote:
Ik kwam ook vaak bij een special import winkel in Utrecht om net die film te krijgen die ik wou.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig, dat je op die manier wel kan krijgen
Oude films?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kerel.
[..]
Ik kwam ook vaak bij een special import winkel in Utrecht om net die film te krijgen die ik wou.
Jep, de oude goede films uit mijn jeugd of gewoonweg omdat het klassiekers zijn.quote:
Je bent zelf oud.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, de oude goede films uit mijn jeugd of gewoonweg omdat het klassiekers zijn.
Maar nog niet wijs.quote:
Onze generatie is overgeslagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wijsheid komt met de jaren, bij de meeste mensen
Bij mensen maar ik ben een badeendje.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wijsheid komt met de jaren, bij de meeste mensen
Duurt het bij eendjes nog langer?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mensen maar ik ben een badeendje.
Aan de generatie na ons is niet eens meer aandacht aan besteed.quote:
Helemaal nix.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan de generatie na ons is niet eens meer aandacht aan besteed.
Die zijn ook opgegroeid met rubberen tegels.quote:
Heb je je badpak bij je of doe je zonder?quote:
Serieus gastquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je je badpak bij je of doe je zonder?
Mijn dagelijkse kloffie en nagelvijlquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je je badpak bij je of doe je zonder?
Pas jij maar op voordat ik je er ook tussen zet.quote:
Sloophamer erbij.quote:
Lekker hoor.quote:
Het kostte wat tijd maar ik vind hem mooi gelukt.quote:
Ik was hier een tijdje niet geweest, dus ik zie hem nu voor het eerst, maar ben aangenaam verrast.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kostte wat tijd maar ik vind hem mooi gelukt.
Zo in je mondje.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was hier een tijdje niet geweest, dus ik zie hem nu voor het eerst, maar ben aangenaam verrast.
Ik dacht bij mijzelf ik zal mij inhouden...quote:
Maar je kent me.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik dacht bij mijzelf ik zal mij inhouden...
Jij dacht ook van als SBE het niet zegt dan doe ik het lekker zelf wel.quote:
Eerder wie zal de eerste zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht ook van als SBE het niet zegt dan doe ik het lekker zelf wel.
40+ is in de nacht het leukst.quote:
Zie het als een snelweg soms 100 km/u en soms file.quote:
Echt?!quote:
Heyquote:
Hoeft niet meer, Schakel is al terug uit het tuinhuisje.quote:
Schakeltiequote:
Meen ik echt,daar zit Chufi en de rest.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!En dat is al heel rustig, al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel weer wat drukker is in de nacht.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schakeltie![]()
Ik wilde net die youtube gaan zoeken
Hey freon.quote:
Ik loop even met je mee.quote:
pozza's?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit lekker uit te buiken. ben helemaal lui
Is de bezorger toch nog geweest?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit lekker uit te buiken. ben helemaal lui
Wacht dan nog maar evenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb een cursus gehad jaren geleden, maar ik denk dat als ik het nu zou moeten doen dat ik geen levens ga redden.
hiquote:
#viesdikhetweekendinquote:
quote:
ja! hij kwam gelukkig welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de bezorger toch nog geweest?
Hier komen net borrelhapjes uit de airfryer
Schakeltiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, Schakel is al terug uit het tuinhuisje.
Blijkbaar is het op de rest van FOK! nog stiller dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik echt,daar zit Chufi en de rest.
Maar leuk dat 40+ de nachtclub is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is het op de rest van FOK! nog stiller dan.
En toch zijn die multiquotes keihandig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon dikke multi quote, zo lui ben ik.
Rustig aan aar ouwequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik ben zo terug. ik ga nu naar tuinhuisje. ik ben niet zo snel vandaag
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga straks een rijstnoedel salade maken
Ja zekers, een tijd terug was dat naast nachtbagger ook al, maar het is er een tijdlang 's nachts heel stil geweest.quote:
Ik doe de laatste tijd niet andersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien ga ik wel vroeg op bed vandaag
Ik wel, morgen weer een haag knippen en een border inplantenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien ga ik wel vroeg op bed vandaag
Altijd oppassen wat je zegt als de Dees er is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie moet ik nog aan het werk ook
Wellicht een idee om hier een soort van Doden Topic Spel van te makenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht een idee om hier een soort van Doden Topic Spel van te maken
Eetfoto'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie moet ik nog aan het werk ook
Dit vooral als meme gebruiken, nooit meer uitvoerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik handig was geweest met die scoretool had ik echt die tool op ONZ SC en VIV SC losgelatenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Recepten zijn er om er je eigen draai aan te gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Al is die rijstnoedelsalade beetje experiment, nooit eerder gemaakt en heb niet alle ingredienten en gebruik wat andere ingredienten
lekker dagje voor de boeg dus. hoop dat je het een beetje droog houd manquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, morgen weer een haag knippen en een border inplanten
Als ik dit lees wil ik niet meer blauw zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd oppassen wat je zegt als de Dees er is.
Bij elkaar 3 uurtjes werk, 100 euro te pakken en ben een beetje in beweging, ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker dagje voor de boeg dus. hoop dat je het een beetje droog houd man
Ook echtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik handig was geweest met die scoretool had ik echt die tool op ONZ SC en VIV SC losgelaten
Vraag het de mods van hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
lekker manquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij elkaar 3 uurtjes werk, 100 euro te pakken en ben een beetje in beweging, ik mag niet klagen.
Ik ga nu een vies grappige email sturen!quote:
Altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nah jawel, voor ons soms te helpen als titels verpruts worden
Jij bent onze VIV mod.quote:
Ik vind goorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu een vies grappige email sturen!
Ik vind een toetsenbord met touch mouse pad fijner werken vanaf de bank.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga eens over op een draadloze muis, is wel fijner als ik op de bank aan het chillen ben.
ik houd niet zo van een touchpad. En mijn muis werkt ook prima op de bank heb ik gemerktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind een toetsenbord met touch mouse pad fijner werken vanaf de bank.
Met een muis heb je nog altijd een goede ondergrond nodig waar die op werkt.
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga eens over op een draadloze muis, is wel fijner als ik op de bank aan het chillen ben.
Ik doe nooit muizen op de laptop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dan meteen een Razor muis van 400 euro bestellen en bonnetje inleveren bij je chefquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
En ik kan die muis ook declareren voor m'n werk
Ja nee, als je het kan declareren dan moet je wel een muis nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
En ik kan die muis ook declareren voor m'n werk
Tot een bepaalde bedrag hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan meteen een Razor muis van 400 euro bestellen en bonnetje inleveren bij je chef
Is dat rode boekje je dagboek?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein ding
[ afbeelding ]
Moet ik nu grapjes maken met muis en een goede ondergrond?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind een toetsenbord met touch mouse pad fijner werken vanaf de bank.
Met een muis heb je nog altijd een goede ondergrond nodig waar die op werkt.
Ik zou Mark direct aanklagen! Op muizen behoort niet bezuinigd te worden!quote:
Ik onthoud me even en commentaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb liever muis dan touchpad vingeren
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu grapjes maken met muis en een goede ondergrond?
Doe maar!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu grapjes maken met muis en een goede ondergrond?
Ow ik vond het wel een schattig idee dat jij in je dagboek zat te schrijven terwijl je aan het FOK!ken bent.quote:
ja was ik maar zo schattigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik vond het wel een schattig idee dat jij in je dagboek zat te schrijven terwijl je aan het FOK!ken bent.
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zo'n logitechje werkt eigenlijk op alle ondergrondjes wel.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.
Ik ook, dat blijven de fijnste in gebruik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.
Je bent inmiddels alweer een tijdje onder de pannen bij je nieuwe werkgever hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, dat blijven de fijnste in gebruik.
Zeker, ik heb het er erg naar mijn zin. Ze zijn erg tevreden met mij en ik krijg komplimenten voor mijn inzet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent inmiddels alweer een tijdje onder de pannen bij je nieuwe werkgever he
Leuk voor je en tof dat je werkgever je laat weten dat hij tevreden is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ik heb het er erg naar mijn zin. Ze zijn erg tevreden met mij en ik krijg komplimenten voor mijn inzet.
Mooi,en mis je je bal dan niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein ding
[ afbeelding ]
jawel, maar dat muisje is meer voor erbij. die bal ga ik niet meeslepenquote:
Heb jij maar één bal?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, maar dat muisje is meer voor erbij. die bal ga ik niet meeslepen
mooi dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik deze ga nemen
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Oooooohw duidelijk.quote:
hele dikkequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dikke clit om over te wrijven jonguh
Goffer.quote:
quote:
Het kan ook nooit normaal met jou.quote:
Is bluetooth beter? Heb het gevoel dat bluetooth weleens kan uitvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh @:hemarookworst hij heeft geen bluetooth die jij had gekozen, dus dan moet je wel altijd dongeletje erin prikken
Alleen op mijn wer probeer ik normaal te doen en zelfs dat lukt mij niet altijd. Dat is echter nooit mijn schuld.quote:
ik vind bluetooth wel fijner. werkt op alle apparaten, telefoons, tablets, laptops. geen usb plugje die je hoeft te switchen. dat muisje wat ik heb kan bijv op 3 apparaten tegelijk pairen. dat is wel handig. verder vind ik het zonde om er een usb poort voor in te leveren als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bluetooth beter? Heb het gevoel dat bluetooth weleens kan uitvallen
ik heb nu sws al eentje die door een muis is bezet, maar heb het gevoel dat die bluetooth niet zo goed is van mijn laptopquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker op laptop als je maar paar usb erop hebt zitten, is dat nog wel is een dingetje
Daarom hou ik het ook graag bij mijn desktop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker op laptop als je maar paar usb erop hebt zitten, is dat nog wel is een dingetje
als je hem niet mee hoeft nemen is dat prima inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook graag bij mijn desktop.
ja is net wat je prettig vind natuurlijk. het is ook verder geen ramp ofzo. met dongeltje werkt het ook primaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb nu sws al eentje die door een muis is bezet, maar heb het gevoel dat die bluetooth niet zo goed is van mijn laptop
Met mijn pc wil je idd niet sjouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je hem niet mee hoeft nemen is dat prima inderdaad
Ik heb eeb zware kast en die zit ook nog eens vol.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn ze ook niet echt voor gemaakt he
ja daaromquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:03 schreef Schakeltopia het volgende:
al met al dongeltje werkt altijd en overal zolang je usb hebt. dus er is prima wat voor te zeggen om daar voor te gaan. mijn pc heeft geen bluetooth, dus daar ga je al zonder dongeltje. en zo zijn er zat situaties te bedenken.
Idd, ik heb mijn tv ook op mijn pc aangesloten dus ik kan zo vanef de bank verder gaan.quote:
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Speciaal voor @:Deisyy
[ link | afbeelding ]
Hoort natuurlijk een lekker biertje bij
Donderstraal op met dat kutnummer.quote:
Principessa.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Mochten jullie denken "waar is de zon?", dat is mijn schuld. Ik heb net mijn parasol weer uit de kast getrokken, en nog geen 15 minuten later werd het bewolkt
Het zijn ook altijd weer dezelfden die het weer weten te verprutsen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Mochten jullie denken "waar is de zon?", dat is mijn schuld. Ik heb net mijn parasol weer uit de kast getrokken, en nog geen 15 minuten later werd het bewolkt
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd weer dezelfden die het weer weten te verprutsen.
Middag.quote:
Kan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan alleen de bbq buiten en binnen eten......
Het is ook altijd wat met jou.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb spul voor viscurry in huis, maar eigenlijk geen zin in viscurry
Hij staat aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje improviseren hoor![]()
Meneer Konijn
Kom je uit Amerika of zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan alleen de bbq buiten en binnen eten......
Buren van mij doen dat ook. Barbecue op het balkon en zelf zitten ze binnen.quote:
Ik had vroeger Amerikaanse buren vd vliegbasis. En of er nou zon, sneeuw of regen was, als ze wouden bbq"en dan deden ze dat. Ik zie hem nog zo bij de bbq staan met een paraplu.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Buren van mij doen dat ook. Barbecue op het balkon en zelf zitten ze binnen.
Ook de frituur doen ze buiten.
Sommige mensen barbecueën binnen, maar dat is niet heel erg slimquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger Amerikaanse buren vd vliegbasis. En of er nou zon, sneeuw of regen was, als ze wouden bbq"en dan deden ze dat. Ik zie hem nog zo bij de bbq staan met een paraplu.
Prinsesjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje improviseren hoor![]()
Meneer Konijn
Wij hebben eerste kerst in onze huidige woning met vrienden de steengril binnen gehad, hele huis heeft nog een maand gemeurdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige mensen barbecueën binnen, maar dat is niet heel erg slim
Dat de wereld niet uit alleen maar slimme bestaat is mij ook al lang geleden duidelijk geworden. Elke keer dat ik denk het kan niet dommer dan....quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige mensen barbecueën binnen, maar dat is niet heel erg slim
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben eerste kerst in onze huidige woning met vrienden de steengril binnen gehad, hele huis heeft nog een maand gemeurd
Paar jaar geleden...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat de wereld niet uit alleen maar slimme bestaat is mij ook al lang geleden duidelijk geworden. Elke keer dat ik denk het kan niet dommer dan....
quote:De ambassadeur van Niger en zijn vrouw zijn gisterochtend dood aangetroffen in hun herenhuis in Ukkel. Om de strenge winterkou te bestrijden, hadden ze behalve de verwarming ook houtskool van de barbecue aangestoken. Ze stierven aan een CO-vergiftiging.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130118_00438734
Afdakje/tuinhuisjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh laat mij maar lekker buiten zitten hoor
Je paars gepunte lans hing er vanmiddag in de kelder maar slapjes bijquote:
wilde een grap maken over puntje aan zuigen.. maar kan op niks komenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je paars gepunte lans hing er vanmiddag in de kelder maar slapjes bij
Ach, ik snap wel dat je niet meer zo scherp bent na alle inspanningen die je vanmiddag geleverd hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde een grap maken over puntje aan zuigen.. maar kan op niks komen
nog steeds kabbelend kontwaterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik snap wel dat je niet meer zo scherp bent na alle inspanningen die je vanmiddag geleverd hebt
wavoorn?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke dag gehad, een museum bezocht
Een landhuis waar vroeger een familie heeft gewoon.. DM je wel even de link er over..quote:
Nice! Welk museum heb je bezocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke dag gehad, een museum bezocht
Wat voor kunst?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Welk museum heb je bezocht?
Ik heb vandaag ook de mooiste kunst op aarde aan mogen schouwen en heb er ook nog betaald voor gekregen![]()
De creaties van Hema?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Welk museum heb je bezocht?
Ik heb vandaag ook de mooiste kunst op aarde aan mogen schouwen en heb er ook nog betaald voor gekregen![]()
Race wagensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor kunst?Dat is helemaal mooi zeg
Treintjes > racewagens.quote:
Ferrari maakt helemaal geen treintjesquote:
Om die creaties te aanschouwen betaal je met je reuk vermogenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari maakt helemaal geen treintjes
Hun voormalige directeur/president wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari maakt helemaal geen treintjes
Die zocht ik net.quote:
Volgens de leer van de Opper God Enzo hemzelf is het strikt verboden voor werknemers dan iets anders te maken dan de absolute beste auto's ter wereld.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hun voormalige directeur/president wel.
Goedes Avonds Woudjes Genotjesquote:
Avond.quote:
dunnoquote:
Ik ook niet, sowieso geen achtbanenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dunno
ik ga niet in dingen die over de kop gaan
https://i.imgur.com/tbzspsT.mp4
al zat ik wel regelmatig in een achtbaan
Ik heb gisteren twee afleveringen gekeken. Leuke serie wel kijkt lekker wegquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags
heb je how i met your father al gezien?
Die latina en Hilary duff mogen er ook wel.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee afleveringen gekeken. Leuke serie wel kijkt lekker weg
Ik rookte altijd shag...maar al meer dan 10 jaar gestoptquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vind ik lekkerder, en is goedkoper
En wat ga jij doen ?
Oh wauw knap !quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik rookte altijd shag...maar al meer dan 10 jaar gestopt![]()
Vanavond film kijken, denk ik.
Hergebruik van schaamhaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vind ik lekkerder, en is goedkoper
En wat ga jij doen ?
Nee dat totaal niet.. maar daar heb ik niet alles van gezienquote:
ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat totaal niet.. maar daar heb ik niet alles van gezien
meedelen dat mn pa Bosnisch schaamhaar rookte heeft wel bijgedragen aan het feit dat ie gestopt is (uiteindelijk waren het hartproblemen die 't laatste zetje gaven)quote:
En jij denkt dat ik dit begrijp?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wel
vind TBBT wel beter dan HIMYM maar van beide ben ik fan
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat totaal niet.. maar daar heb ik niet alles van gezien
TBBT ook veel gekeken en 70 show.. komt een weer nieuwe serie van las ik laatstquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wel
vind TBBT wel beter dan HIMYM maar van beide ben ik fan
SBE RCVD en UNDSTD alle AFKO'squote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dit begrijp?
hmm die dan weer niet gezien denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
TBBT ook veel gekeken en 70 show.. komt een weer nieuwe serie van las ik laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |