Doe maar!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu grapjes maken met muis en een goede ondergrond?
Ow ik vond het wel een schattig idee dat jij in je dagboek zat te schrijven terwijl je aan het FOK!ken bent.quote:
ja was ik maar zo schattigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik vond het wel een schattig idee dat jij in je dagboek zat te schrijven terwijl je aan het FOK!ken bent.
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zo'n logitechje werkt eigenlijk op alle ondergrondjes wel.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.
Ik ook, dat blijven de fijnste in gebruik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.
Je bent inmiddels alweer een tijdje onder de pannen bij je nieuwe werkgever hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, dat blijven de fijnste in gebruik.
Zeker, ik heb het er erg naar mijn zin. Ze zijn erg tevreden met mij en ik krijg komplimenten voor mijn inzet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent inmiddels alweer een tijdje onder de pannen bij je nieuwe werkgever he
Leuk voor je en tof dat je werkgever je laat weten dat hij tevreden is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ik heb het er erg naar mijn zin. Ze zijn erg tevreden met mij en ik krijg komplimenten voor mijn inzet.
Mooi,en mis je je bal dan niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein ding
[ afbeelding ]
jawel, maar dat muisje is meer voor erbij. die bal ga ik niet meeslepenquote:
Heb jij maar één bal?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, maar dat muisje is meer voor erbij. die bal ga ik niet meeslepen
mooi dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik deze ga nemen
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Oooooohw duidelijk.quote:
hele dikkequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dikke clit om over te wrijven jonguh
Goffer.quote:
quote:
Het kan ook nooit normaal met jou.quote:
Is bluetooth beter? Heb het gevoel dat bluetooth weleens kan uitvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh @:hemarookworst hij heeft geen bluetooth die jij had gekozen, dus dan moet je wel altijd dongeletje erin prikken
Alleen op mijn wer probeer ik normaal te doen en zelfs dat lukt mij niet altijd. Dat is echter nooit mijn schuld.quote:
ik vind bluetooth wel fijner. werkt op alle apparaten, telefoons, tablets, laptops. geen usb plugje die je hoeft te switchen. dat muisje wat ik heb kan bijv op 3 apparaten tegelijk pairen. dat is wel handig. verder vind ik het zonde om er een usb poort voor in te leveren als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bluetooth beter? Heb het gevoel dat bluetooth weleens kan uitvallen
ik heb nu sws al eentje die door een muis is bezet, maar heb het gevoel dat die bluetooth niet zo goed is van mijn laptopquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker op laptop als je maar paar usb erop hebt zitten, is dat nog wel is een dingetje
Daarom hou ik het ook graag bij mijn desktop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker op laptop als je maar paar usb erop hebt zitten, is dat nog wel is een dingetje
als je hem niet mee hoeft nemen is dat prima inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom hou ik het ook graag bij mijn desktop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |