Ik doe de laatste tijd niet andersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien ga ik wel vroeg op bed vandaag
Ik wel, morgen weer een haag knippen en een border inplantenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien ga ik wel vroeg op bed vandaag
Altijd oppassen wat je zegt als de Dees er is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie moet ik nog aan het werk ook
Wellicht een idee om hier een soort van Doden Topic Spel van te makenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht een idee om hier een soort van Doden Topic Spel van te maken
Eetfoto'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie moet ik nog aan het werk ook
Dit vooral als meme gebruiken, nooit meer uitvoerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik handig was geweest met die scoretool had ik echt die tool op ONZ SC en VIV SC losgelatenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Recepten zijn er om er je eigen draai aan te gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Al is die rijstnoedelsalade beetje experiment, nooit eerder gemaakt en heb niet alle ingredienten en gebruik wat andere ingredienten
lekker dagje voor de boeg dus. hoop dat je het een beetje droog houd manquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, morgen weer een haag knippen en een border inplanten
Als ik dit lees wil ik niet meer blauw zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd oppassen wat je zegt als de Dees er is.
Bij elkaar 3 uurtjes werk, 100 euro te pakken en ben een beetje in beweging, ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker dagje voor de boeg dus. hoop dat je het een beetje droog houd man
Ook echtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik handig was geweest met die scoretool had ik echt die tool op ONZ SC en VIV SC losgelaten
Vraag het de mods van hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
lekker manquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij elkaar 3 uurtjes werk, 100 euro te pakken en ben een beetje in beweging, ik mag niet klagen.
Ik ga nu een vies grappige email sturen!quote:
Altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nah jawel, voor ons soms te helpen als titels verpruts worden
Jij bent onze VIV mod.quote:
Ik vind goorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu een vies grappige email sturen!
Ik vind een toetsenbord met touch mouse pad fijner werken vanaf de bank.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga eens over op een draadloze muis, is wel fijner als ik op de bank aan het chillen ben.
ik houd niet zo van een touchpad. En mijn muis werkt ook prima op de bank heb ik gemerktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind een toetsenbord met touch mouse pad fijner werken vanaf de bank.
Met een muis heb je nog altijd een goede ondergrond nodig waar die op werkt.
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga eens over op een draadloze muis, is wel fijner als ik op de bank aan het chillen ben.
Ik doe nooit muizen op de laptop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dan meteen een Razor muis van 400 euro bestellen en bonnetje inleveren bij je chefquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
En ik kan die muis ook declareren voor m'n werk
Ja nee, als je het kan declareren dan moet je wel een muis nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
En ik kan die muis ook declareren voor m'n werk
Tot een bepaalde bedrag hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan meteen een Razor muis van 400 euro bestellen en bonnetje inleveren bij je chef
Is dat rode boekje je dagboek?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein ding
[ afbeelding ]
Moet ik nu grapjes maken met muis en een goede ondergrond?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind een toetsenbord met touch mouse pad fijner werken vanaf de bank.
Met een muis heb je nog altijd een goede ondergrond nodig waar die op werkt.
Ik zou Mark direct aanklagen! Op muizen behoort niet bezuinigd te worden!quote:
Ik onthoud me even en commentaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb liever muis dan touchpad vingeren
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu grapjes maken met muis en een goede ondergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |