40+ is in de nacht het leukst.quote:
Zie het als een snelweg soms 100 km/u en soms file.quote:
Echt?!quote:
Heyquote:
Hoeft niet meer, Schakel is al terug uit het tuinhuisje.quote:
Schakeltiequote:
Meen ik echt,daar zit Chufi en de rest.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!En dat is al heel rustig, al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel weer wat drukker is in de nacht.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schakeltie![]()
Ik wilde net die youtube gaan zoeken
Hey freon.quote:
Ik loop even met je mee.quote:
pozza's?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit lekker uit te buiken. ben helemaal lui
Is de bezorger toch nog geweest?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit lekker uit te buiken. ben helemaal lui
Wacht dan nog maar evenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb een cursus gehad jaren geleden, maar ik denk dat als ik het nu zou moeten doen dat ik geen levens ga redden.
hiquote:
#viesdikhetweekendinquote:
quote:
ja! hij kwam gelukkig welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de bezorger toch nog geweest?
Hier komen net borrelhapjes uit de airfryer
Schakeltiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, Schakel is al terug uit het tuinhuisje.
Blijkbaar is het op de rest van FOK! nog stiller dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik echt,daar zit Chufi en de rest.
Maar leuk dat 40+ de nachtclub is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is het op de rest van FOK! nog stiller dan.
En toch zijn die multiquotes keihandig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon dikke multi quote, zo lui ben ik.
Rustig aan aar ouwequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik ben zo terug. ik ga nu naar tuinhuisje. ik ben niet zo snel vandaag
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga straks een rijstnoedel salade maken
Ja zekers, een tijd terug was dat naast nachtbagger ook al, maar het is er een tijdlang 's nachts heel stil geweest.quote:
Ik doe de laatste tijd niet andersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien ga ik wel vroeg op bed vandaag
Ik wel, morgen weer een haag knippen en een border inplantenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien ga ik wel vroeg op bed vandaag
Altijd oppassen wat je zegt als de Dees er is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie moet ik nog aan het werk ook
Wellicht een idee om hier een soort van Doden Topic Spel van te makenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht een idee om hier een soort van Doden Topic Spel van te maken
Eetfoto'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdorie moet ik nog aan het werk ook
Dit vooral als meme gebruiken, nooit meer uitvoerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik handig was geweest met die scoretool had ik echt die tool op ONZ SC en VIV SC losgelatenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Recepten zijn er om er je eigen draai aan te gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Al is die rijstnoedelsalade beetje experiment, nooit eerder gemaakt en heb niet alle ingredienten en gebruik wat andere ingredienten
lekker dagje voor de boeg dus. hoop dat je het een beetje droog houd manquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, morgen weer een haag knippen en een border inplanten
Als ik dit lees wil ik niet meer blauw zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd oppassen wat je zegt als de Dees er is.
Bij elkaar 3 uurtjes werk, 100 euro te pakken en ben een beetje in beweging, ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker dagje voor de boeg dus. hoop dat je het een beetje droog houd man
Ook echtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik handig was geweest met die scoretool had ik echt die tool op ONZ SC en VIV SC losgelaten
Vraag het de mods van hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
lekker manquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij elkaar 3 uurtjes werk, 100 euro te pakken en ben een beetje in beweging, ik mag niet klagen.
Ik ga nu een vies grappige email sturen!quote:
Altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nah jawel, voor ons soms te helpen als titels verpruts worden
Jij bent onze VIV mod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |