Lekker hoor.quote:
Het kostte wat tijd maar ik vind hem mooi gelukt.quote:
Ik was hier een tijdje niet geweest, dus ik zie hem nu voor het eerst, maar ben aangenaam verrast.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kostte wat tijd maar ik vind hem mooi gelukt.
Zo in je mondje.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was hier een tijdje niet geweest, dus ik zie hem nu voor het eerst, maar ben aangenaam verrast.
Ik dacht bij mijzelf ik zal mij inhouden...quote:
Maar je kent me.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik dacht bij mijzelf ik zal mij inhouden...
Jij dacht ook van als SBE het niet zegt dan doe ik het lekker zelf wel.quote:
Eerder wie zal de eerste zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij dacht ook van als SBE het niet zegt dan doe ik het lekker zelf wel.
40+ is in de nacht het leukst.quote:
Zie het als een snelweg soms 100 km/u en soms file.quote:
Echt?!quote:
Heyquote:
Hoeft niet meer, Schakel is al terug uit het tuinhuisje.quote:
Schakeltiequote:
Meen ik echt,daar zit Chufi en de rest.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!En dat is al heel rustig, al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel weer wat drukker is in de nacht.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schakeltie![]()
Ik wilde net die youtube gaan zoeken
Hey freon.quote:
Ik loop even met je mee.quote:
pozza's?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit lekker uit te buiken. ben helemaal lui
Is de bezorger toch nog geweest?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit lekker uit te buiken. ben helemaal lui
Wacht dan nog maar evenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb een cursus gehad jaren geleden, maar ik denk dat als ik het nu zou moeten doen dat ik geen levens ga redden.
hiquote:
#viesdikhetweekendinquote:
quote:
ja! hij kwam gelukkig welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de bezorger toch nog geweest?
Hier komen net borrelhapjes uit de airfryer
Schakeltiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, Schakel is al terug uit het tuinhuisje.
Blijkbaar is het op de rest van FOK! nog stiller dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik echt,daar zit Chufi en de rest.
Maar leuk dat 40+ de nachtclub is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is het op de rest van FOK! nog stiller dan.
En toch zijn die multiquotes keihandig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon dikke multi quote, zo lui ben ik.
Rustig aan aar ouwequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik ben zo terug. ik ga nu naar tuinhuisje. ik ben niet zo snel vandaag
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga straks een rijstnoedel salade maken
Ja zekers, een tijd terug was dat naast nachtbagger ook al, maar het is er een tijdlang 's nachts heel stil geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |