Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zo'n logitechje werkt eigenlijk op alle ondergrondjes wel.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.
Ik ook, dat blijven de fijnste in gebruik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne muisjes, ik heb hem op kantoor ook.
Je bent inmiddels alweer een tijdje onder de pannen bij je nieuwe werkgever hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, dat blijven de fijnste in gebruik.
Zeker, ik heb het er erg naar mijn zin. Ze zijn erg tevreden met mij en ik krijg komplimenten voor mijn inzet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent inmiddels alweer een tijdje onder de pannen bij je nieuwe werkgever he
Leuk voor je en tof dat je werkgever je laat weten dat hij tevreden is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ik heb het er erg naar mijn zin. Ze zijn erg tevreden met mij en ik krijg komplimenten voor mijn inzet.
Mooi,en mis je je bal dan niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die heb ik voor bij de flaptopje, mooi klein ding
[ afbeelding ]
jawel, maar dat muisje is meer voor erbij. die bal ga ik niet meeslepenquote:
Heb jij maar één bal?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, maar dat muisje is meer voor erbij. die bal ga ik niet meeslepen
mooi dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik deze ga nemen
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Oooooohw duidelijk.quote:
hele dikkequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dikke clit om over te wrijven jonguh
Goffer.quote:
quote:
Het kan ook nooit normaal met jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |