Kijk eens in de spiegel, dan zie je er één.quote:
Nja zeg ben helemaal geen wokkelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, dan zie je er één.
Zeg....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel, dan zie je er één.
Je bent mijn wokkeltje.quote:
ik gebruik de mijne voor zakelijke backupquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat heb je op je NAS staan eigenlijk
Ik heb alleen twee usb sticks waar van alles op staat
Ah daar is het dan ook wel handig voor zo'n dingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik gebruik de mijne voor zakelijke backup
in mn vorig huis stonden de camerabeelden van de beveiliging er op
Backup en veel entertaiment. Films, muziek en TV series.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat heb je op je NAS staan eigenlijk
Ik heb alleen twee usb sticks waar van alles op staat
Wat je dus hebt gedownloadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Backup en veel entertaiment. Films, muziek en TV series.
Ik download alleen wat op een andere manier niet te verkrijgen is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat je dus hebt gedownload![]()
Heb al jaren niks meer gedownload
Dat is dan wel handig, dat je op die manier wel kan krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik download alleen wat op een andere manier niet te verkrijgen is.
Kerel.quote:
Ik kwam ook vaak bij een special import winkel in Utrecht om net die film te krijgen die ik wou.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig, dat je op die manier wel kan krijgen
Oude films?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kerel.
[..]
Ik kwam ook vaak bij een special import winkel in Utrecht om net die film te krijgen die ik wou.
Jep, de oude goede films uit mijn jeugd of gewoonweg omdat het klassiekers zijn.quote:
Je bent zelf oud.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, de oude goede films uit mijn jeugd of gewoonweg omdat het klassiekers zijn.
Maar nog niet wijs.quote:
Onze generatie is overgeslagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wijsheid komt met de jaren, bij de meeste mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |