De rijders staan volgens mij nog niet vast, dit is meer de rest van het team.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat nieuws had ik even gemist, dat ze ook DeVries overnemen.
Veel regen gevallen?quote:
Geniet van je weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier heeft het aardig geregend maar nu is het droog en weekend.
Laat het maar bier regenen danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier heeft het aardig geregend maar nu is het droog en weekend.
Was 't maar zo'n feest.. zit hier nog steed vol met zand en zoutquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh.....ramen zijn weer schoon
Scheelt wel indd, als het hard regentquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Neuh.....ramen zijn weer schoon
Is je wc kapot?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt wel indd, als het hard regent
Hopen dat hier ook ff flinke bui komt. Zit kak op het raam
Dan kak ik toch niet tegen het raam aanquote:
Zout??quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest.. zit hier nog steed vol met zand en zout
Lekker met wat kruiden erop smeren en dan het raam schoonlikkenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker met wat kruiden erop smeren en dan het raam schoonlikken
ik hier welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hier geen zout op de ramen hoor
Ik heb paar desperado huismerk van de Aldi meegenomen om lekker mee te acclimatiserenquote:
Smaken die net zo lekker?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb paar desperado huismerk van de Aldi meegenomen om lekker mee te acclimatiseren![]()
acclimatiseren kan je lerenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
Acclimatiseren
Dat moet iedereen eens proberen
paffert en een glas erbij?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Twee kroketten en nog een paar bitterballen. Tis tenslotte vrijdagmiddag
Niet exact hetzelfde. Die van het huismerk van Aldi zijn iets minder sterker in smaak, maar daardoor vind ik ze juist iets lekkerder dan die van Desperados zelf, die vind ik toch net iets te sterk van smaak.quote:
Ah ok, ga ik die ook eens proberen..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet exact hetzelfde. Die van het huismerk van Aldi zijn iets minder sterker in smaak, maar daardoor vind ik ze juist iets lekkerder dan die van Desperados zelf, die vind ik toch net iets te sterk van smaak.
Doen! Ik vind ze echt een aanraderquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ga ik die ook eens proberen..
En ook nog goedkoperquote:
1 euro zijn ze volgens mij, geen idee wat Desperado kost trouwens. Laatste keer dat ik de 'echte' heb gehad was ergens in 2018 toen ze bij de kiosk op stations te halen waren voor 1 euro in een actie. Toen heb ik de laatste gehad toen ik van eindhoven terug ging naar Maastricht na een examen.quote:
Bij de AH 1,42 dus scheelt maar 42 centquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1 euro zijn ze volgens mij, geen idee wat Desperado kost trouwens. Laatste keer dat ik de 'echte' heb gehad was ergens in 2018 toen ze bij de kiosk op stations te halen waren voor 1 euro in een actie. Toen heb ik de laatste gehad toen ik van eindhoven terug ging naar Maastricht na een examen.
En vraag me niet waarom ik zulke random details nog weet 4 jaar na dato
Hé dromertje.quote:
SBEquote:
Die plannen moet ik nog maken. Wat ik wou doen gaat niet door dus waarschijnlijk ben ik lekker thuis bezig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend??
FranticDJquote:
Ook weleens lekker!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die plannen moet ik nog maken. Wat ik wou doen gaat niet door dus waarschijnlijk ben ik lekker thuis bezig.
Ik heb een NAS gekocht en hoopte dat die vandaag bezorgd zou zijn, maar helaas.quote:
Nas? Maar oei, balen!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een NAS gekocht en hoopte dat die vandaag bezorgd zou zijn, maar helaas.
Harde schijf voor aan je netwerk. Degene die ik had begon een beetje vol te raken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |