die ze zelf de wereld in hebben gebrachtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
we gaan in lockdown vanwege de apenpokken
Lijkt me niet dat we die hele poppenkast weer opnieuw gaan krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ze zelf de wereld in hebben gebracht
het vaccin ligt al klaar
en van Ranst heeft de PCR al klaar
en ze trappen er allemaal weer in![]()
![]()
je gaat je verbazen over hoeveel mensen er weer klakkeloos in mee gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat we die hele poppenkast weer opnieuw gaan krijgen.
sins wanneer ben jij zwartquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat we die hele poppenkast weer opnieuw gaan krijgen.
ik vind je wat oranje achtigquote:
Blinddoeken he.quote:
En darkroom.quote:
Lekkah!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah!
Hier broodje met pulled chicken en homo saus
Zaad van je maat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah!
Homosaus?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah!
Dat is de keuken afkorting voor HOningMOsterd sausquote:
goed verhaalquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is de keuken afkorting voor HOningMOsterd saus
ik zit klaar voor de 1ste vrije trainingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook openstaan op mijn rechter scherm.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit klaar voor de 1ste vrije training
bijna dan
ik vond de Vries eerder leukquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook openstaan op mijn rechter scherm.
Eindelijk mag De Vries tijdens een GP rijden
Nice save...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Vries zit nu idd meer in het Mercedes PR goedgekeurde keurslijf.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond de Vries eerder leuk
maar tegenwoordig ben ik er toch een beetje op afgeknapt
we zullen zien wat hij er van maakt
en Vips in de RB
Is serieus een dingetje in restaurants.quote:
dit inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Vries zit nu idd meer in het Mercedes PR goedgekeurde keurslijf.
Maar ik vind nog altijd dat hij een van de beste GP2 kampioenen is die (tot op heden) geen F1 zitje heeft gekregen.
ik ken HoMo en HuMo welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is serieus een dingetje in restaurants.
Op de etiketten die gebruikt worden is er niet genoeg ruimte om honingmosterdsaus helemaal uit te schrijven, dus word er vaak 'homo saus' van gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zoiets snapte ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is serieus een dingetje in restaurants.
Op de etiketten die gebruikt worden is er niet genoeg ruimte om honingmosterdsaus helemaal uit te schrijven, dus word er vaak 'homo saus' van gemaakt
Geen idee. Volgens mij heeft hij niet genoeg geld achter zich om te concurreren met pay drivers. En als Mercedes hem echt in de F1 had willen hebben dan hadden ze allang een deal met Williams gemaakt om hem daarin te zetten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit inderdaad
of Toto een buikspreekpop heeft
denk je dat hij nog een noemenswaardig stoeltje gaat claimen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken HoMo en HuMo welDie heb je ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
precies dan had nu niet Albon er in gezetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heeft hij niet genoeg geld achter zich om te concurreren met pay drivers. En als Mercedes hem echt in de F1 had willen hebben dan hadden ze allang een deal met Williams gemaakt om hem daarin te zetten.
Och, op zich... Latifi z'n contract loopt volgend jaar af, dus wie weet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dan had nu niet Albon er in gezeten
die blijft zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, op zich... Latifi z'n contract loopt volgend jaar af, dus wie weet.
Ik zie het eerder gebeuren dat Mercedes DeVries in de Formule E houd en wellicht nog in andere klassen gaat inzetten dan dat ze een F1 zitje voor hem regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, op zich... Latifi z'n contract loopt volgend jaar af, dus wie weet.
Da's dan heel recent, want ik heb het net gegoogled en daar zie ik overal nog 2022 als einddatum.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die blijft zitten
is verlengt als ik het goed heb
Is er al bevestigd dat Merc FE blijft doen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie het eerder gebeuren dat Mercedes DeVries in de Formule E houd en wellicht nog in andere klassen gaat inzetten dan dat ze een F1 zitje voor hem regelen.
Maar goed, er zijn wel raardere dingen gebeurd inde F1
Nog niks over gehoord. Maar ze kunnen hem ook in een GT fabrieksteam inzetten of andere klassen waar ze fabrieksteams hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is er al bevestigd dat Merc FE blijft doen dan?
Ooooh, wacht even: https://www.nu.nl/formule(...)k-de-vries-over.htmlquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Maar ze kunnen hem ook in een GT fabrieksteam inzetten of andere klassen waar ze fabrieksteams hebben.
Dat nieuws had ik even gemist, dat ze ook DeVries overnemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh, wacht even: https://www.nu.nl/formule(...)k-de-vries-over.html
Dus inderdaad niet Merc zelf, maar het team blijft op zich wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |