Je paars gepunte lans hing er vanmiddag in de kelder maar slapjes bijquote:
wilde een grap maken over puntje aan zuigen.. maar kan op niks komenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je paars gepunte lans hing er vanmiddag in de kelder maar slapjes bij
Ach, ik snap wel dat je niet meer zo scherp bent na alle inspanningen die je vanmiddag geleverd hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde een grap maken over puntje aan zuigen.. maar kan op niks komen
nog steeds kabbelend kontwaterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik snap wel dat je niet meer zo scherp bent na alle inspanningen die je vanmiddag geleverd hebt
Wiebelende Rabbitquote:
Leuke dag gehad, een museum bezochtquote:
Hoi Franquote:
wavoorn?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke dag gehad, een museum bezocht
Een landhuis waar vroeger een familie heeft gewoon.. DM je wel even de link er over..quote:
Nice! Welk museum heb je bezocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke dag gehad, een museum bezocht
Wat voor kunst?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Welk museum heb je bezocht?
Ik heb vandaag ook de mooiste kunst op aarde aan mogen schouwen en heb er ook nog betaald voor gekregen![]()
De creaties van Hema?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Welk museum heb je bezocht?
Ik heb vandaag ook de mooiste kunst op aarde aan mogen schouwen en heb er ook nog betaald voor gekregen![]()
Race wagensquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor kunst?Dat is helemaal mooi zeg
Oh nice..quote:
Treintjes > racewagens.quote:
Ferrari maakt helemaal geen treintjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |