Kan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan alleen de bbq buiten en binnen eten......
Het is ook altijd wat met jou.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb spul voor viscurry in huis, maar eigenlijk geen zin in viscurry
Hij staat aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje improviseren hoor![]()
Meneer Konijn
Kom je uit Amerika of zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan alleen de bbq buiten en binnen eten......
Buren van mij doen dat ook. Barbecue op het balkon en zelf zitten ze binnen.quote:
Ik had vroeger Amerikaanse buren vd vliegbasis. En of er nou zon, sneeuw of regen was, als ze wouden bbq"en dan deden ze dat. Ik zie hem nog zo bij de bbq staan met een paraplu.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Buren van mij doen dat ook. Barbecue op het balkon en zelf zitten ze binnen.
Ook de frituur doen ze buiten.
Sommige mensen barbecueën binnen, maar dat is niet heel erg slimquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger Amerikaanse buren vd vliegbasis. En of er nou zon, sneeuw of regen was, als ze wouden bbq"en dan deden ze dat. Ik zie hem nog zo bij de bbq staan met een paraplu.
Prinsesjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje improviseren hoor![]()
Meneer Konijn
Wij hebben eerste kerst in onze huidige woning met vrienden de steengril binnen gehad, hele huis heeft nog een maand gemeurdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige mensen barbecueën binnen, maar dat is niet heel erg slim
Dat de wereld niet uit alleen maar slimme bestaat is mij ook al lang geleden duidelijk geworden. Elke keer dat ik denk het kan niet dommer dan....quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige mensen barbecueën binnen, maar dat is niet heel erg slim
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben eerste kerst in onze huidige woning met vrienden de steengril binnen gehad, hele huis heeft nog een maand gemeurd
Paar jaar geleden...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat de wereld niet uit alleen maar slimme bestaat is mij ook al lang geleden duidelijk geworden. Elke keer dat ik denk het kan niet dommer dan....
quote:De ambassadeur van Niger en zijn vrouw zijn gisterochtend dood aangetroffen in hun herenhuis in Ukkel. Om de strenge winterkou te bestrijden, hadden ze behalve de verwarming ook houtskool van de barbecue aangestoken. Ze stierven aan een CO-vergiftiging.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130118_00438734
Afdakje/tuinhuisjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh laat mij maar lekker buiten zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |