SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 10-05-2022 22:52:57 ]Put these foolish ambitions to rest.
Sinds wanneer kun je via internet stemmenquote:
geen idee wie dat zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kom op,Barry Paf? Perquisite, ooit van Pete Philly & Perquisite en nu producer? Andrew Makkinga niet?
mogen wel door. Vergeleken met de rest toch best een goed nummer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:32 schreef LekkerWeertje het volgende:
Letland met hun Epic Sax Guy jatwerk.
Volgens mij hebben die dat deuntje gemaakt dat jarenlang in de Karwei-reclame te horen wasquote:
App, maar kan nog steeds niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je via internet stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Sinds Oekraïne ben ik daar minder zeker van maar plek twee sowieso.quote:
Joo pi jooquote:
De NOS lijkt me niet helemaal objectiefquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Vlekkeloos, aldus de NOS.
Die maakt toch gebruik van sms.quote:
Sinds COR en OEK neemt niemand de NOS nog serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Vlekkeloos, aldus de NOS.
Vandaar dat FOK! het ook zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moldavië is wel echt een autistendisco hoor
Manager, vrienden etc?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef RipCity het volgende:
Wie zijn die mensen naast stien dan? Zongen die ook mee?!
ik vrees het.quote:
Past zo onder dit filmpje:quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
appquote:
Volgens mij was dat toen helemaal nog niet aan de orde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een beetje of iedereen al rekening had gehouden dat dit jaar Oekraïne gaat winnen omdat veel mensen ergens uit het oog verliezen dat het hier niet om politieke statements gaat en daarom gewoon de eerste de beste straatmuzikant heeft afgevaardigd.
Het niveau dit jaar is echt dramatisch.
ik zag wel vrij veel Oekraïense vlagjes bij de deelnemers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een beetje of iedereen al rekening had gehouden dat dit jaar Oekraïne gaat winnen omdat veel mensen ergens uit het oog verliezen dat het hier niet om politieke statements gaat en daarom gewoon de eerste de beste straatmuzikant heeft afgevaardigd.
Het is op. Ik heb dit twee uur gekeken. Ik kan niet meer.quote:
Volgend jaar gezellig op de Donbass.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee toen was er nog geen oorlog toen de meeste nummers bekend waren iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen helemaal nog niet aan de orde.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bulgarije ook doorgaat
Glazen bol. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook mokerharde koppijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is op. Ik heb dit twee uur gekeken. Ik kan niet meer.
Leuk statementquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Moira het volgende:
Mijn lijstje in ongeveer volgorde:
1. Oekraïne
2. Nederland
3. Moldavië
4. Noorwegen
5. Letland
6. Armenië
7. Oostenrijk
8. Griekenland
9. Slovenië
10. Kroatië
11. Bulgarije
12. Denemarken
13. Albanië
14. Litouwen
15. IJsland
16. Zwitserland
17. Portugal
ruslandquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Als Oekraine wint, wie gaat het dan volgend jaar organiseren?
Eens. Kwam wat zwakjes over. Haar emotie die ze erin gooide maakte wel veel goed. Laten we hopen dat het genoeg is...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat liedje van Stien is best oké, jammer dat ze het zo slecht zingt. Maakt geen indruk.
Ruslandquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Meer dan de helft is altijd slecht, dat is toch niks nieuws.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Glazen bol. Weet ik veel.
Maar het valt wel op.
Ruslandquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze dachten dat Maxima Twitter heeft?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef spapaars het volgende:
Het AD denkt Maxima te quoten.
[ afbeelding ]
Zwaar fake dus.
https://twitter.com/Maxim(...)adorder%3Dsteps%3D20
Finale halen zou wel lukken, top 5 is een ander verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zonder de oorlog zou je toch twijfelen of Oekraine de finale zou halen met dit liedje of ben ik nou gek?
Erg jammer. Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook mokerharde koppijn
Dit was veel te veel. En morgen 7 uur op verdomme.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Mijn stem is op de post...
[ afbeelding ]
Sovietunie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Tijdens de finale live een raket op het dak.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgend jaar gezellig op de Donbass.
Fasttrackerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
dit deed ik vroeger ook, random instrumenten in een programma slepen.
die van mij is hieroquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Mijn stem is op de post...
[ afbeelding ]
We nemen het mee naar achterenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn kandidaten voor de finale:
Litouwen
Zwitserland
Oekraïne
Nederland
Bulgarije
Moldavië
Denemarken
Griekenland
Noorwegen
Armenië
Verdorie...nu je het zegt...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef TanteMathilde het volgende:
Laura doet me denken aan Zwarte Magica
FOK is sowieso een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de tijden dat we met 1,5 minuut door een topic heen gingen. Het is echt heel rustig hier vergeleken met eerdere jaren. Hopelijk zaterdag drukker.
Vergelijkbaar tot iets minder zou ik zeggenquote:
Ik vind het dit jaar tot nu toe slechter dan wat ik ooit heb gezien. En dat wil wat zeggen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Meer dan de helft is altijd slecht, dat is toch niks nieuws.
Het is ook niet heel inspirerend deze halve finale. Niet qua muziek en niet qua show.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de tijden dat we met 1,5 minuut door een topic heen gingen. Het is echt heel rustig hier vergeleken met eerdere jaren. Hopelijk zaterdag drukker.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Noorwegen is wel Minion Gangnam Style Among Us Fortnite Squid Game
Heb twee uur lang in pure stress vliegtickets staan regelen zodat het uitkwam met werk, en heb nog altijd mijn tickets terug niet. Het gaat het het beter allemaal godverdomme waard zijn.quote:
🔸Koningin Máxima🔸quote:
benny benassiquote:
Dat weerhield mensen er normaal niet van om mee te tetteren en vooraf weten ze meestal niet wat er komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook niet heel inspirerend deze halve finale. Niet qua muziek en niet qua show.
Dit kan jij maat. Succes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb twee uur lang in pure stress vliegtickets staan regelen zodat het uitkwam met werk, en heb nog altijd mijn tickets terug niet. Het gaat het het beter allemaal godverdomme waard zijn.
De dreiging was er al wel, de oorlog nog nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt smaakquote:
7171quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Waar moet ik heen sms'en en wat.
Knotsgekquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel nog één keer, staat het opeens 2-2@:lonaa
Ik vind dit wel lekker, nu kan je alle posts bijlezen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef Greys het volgende:
Wij in WLR gaan hard op Dread Rock van Paul Oackenfold, dat is ons themanummer. Je bent van harte welkom.quote:
Dit is bijzonder gemeen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn gokjes over wie er naar de finale gaan:
Feyenoord
Gio
Wie er niet naar de finale gaan
@:caland
Het is mobiel wel goed te doen zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dit wel lekker, nu kan je alle posts bijlezen!
Jammer iddquote:
Klopt, de sport heet wielrennen.quote:
Mobiel is meepraten lastigquote:
Never 2004getquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij in WLR gaan hard op Dread Rock van Paul Oackenfold, dat is ons themanummer. Je bent van harte welkom.
Moroderquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Was wel leuk als er echt Italodisco was gekomen. Uit de jaren 80 dus. Gino Soccio, Gazebo, FunFun en wat hadden ze nog meer toen.
The cringe is strong with this one.quote:
Geroyeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Never 2004get
Oh nee, 2003.
Ga ik even af
wat danquote:
Sow maar echt. Mijn ramen knappen nog net niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Albanie wordt wel hard genaaid met dat clipje
Gun haar dat pleziertje. Ze zullen niet in de rij staan voor haar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Albanie wordt wel hard genaaid met dat clipje
Around My Dream...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
Deze show mist nog een stukje Silver Pozzoli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Alle 3 de jurken zijn van Valentino.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef Eightyone het volgende:
Zoveel goede ontwerpers in Italië, maar er zat niemand tussen die iets voor Laura wilde maken?
Als je een trainwreck een mooi geheel zou kunnen noemen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
De make-up idem, wat dat betreft is het alsnog een mooi geheel
Ach die kan hier niet meelezenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is bijzonder gemeen.
En ik zou je erom haten als ik @:Caland zou zijn.
Zou ik niet durven zeggen, ik heb het idee dat die ook uitliepenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:46 schreef Greys het volgende:
In NL waren de halve finales toch van negen tot elf?
Onbegrijpelijk. S10 haar Viktor & Rolf ziet er gelikt uit. Laura eerder belachelijk.quote:
Nauwelijks, was echt strak hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou ik niet durven zeggen, ik heb het idee dat die ook uitliepen
5 over 11quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:46 schreef Greys het volgende:
In NL waren de halve finales toch van negen tot elf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |