We wachten op Spanjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Geen fapjes gedraaid vanavond.
Gelukkig ben je er weer. Topic voelde toch anders zonder jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Sorry voor mijn korte afwezigheid, ik moest een Youtube video bekijken. Gelukkig ben ik er nu weer.
Dat mag dus niet.quote:
Dit is absoluut waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer. Topic voelde toch anders zonder jou.
Een zwart kostuum met niks er onder?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja als ik die cup had deed ik ook wat anders aan.
Kom op,Barry Paf? Perquisite, ooit van Pete Philly & Perquisite en nu producer? Andrew Makkinga niet?quote:
Ik welquote:
Hier hetzelfde. Mijn favoriet in deze halve finale is ook behoorlijk safe (Griekenland)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:31 schreef Yesse het volgende:
Stemmen doe ik meestal pas in de finalegierige Nederlander
In plaats daarvan sturen ze een draak van een nummer dat wel 'radiovriendelijk' is, maar roemloos gaat falenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NIet radiovriendelijk. Net als dat Duitsland weigerde Electric Callboy mee te laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |