Manager, vrienden etc?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef RipCity het volgende:
Wie zijn die mensen naast stien dan? Zongen die ook mee?!
ik vrees het.quote:
Past zo onder dit filmpje:quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moldavië is wel echt een autistendisco hoor
appquote:
Volgens mij was dat toen helemaal nog niet aan de orde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een beetje of iedereen al rekening had gehouden dat dit jaar Oekraïne gaat winnen omdat veel mensen ergens uit het oog verliezen dat het hier niet om politieke statements gaat en daarom gewoon de eerste de beste straatmuzikant heeft afgevaardigd.
Het niveau dit jaar is echt dramatisch.
ik zag wel vrij veel Oekraïense vlagjes bij de deelnemers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een beetje of iedereen al rekening had gehouden dat dit jaar Oekraïne gaat winnen omdat veel mensen ergens uit het oog verliezen dat het hier niet om politieke statements gaat en daarom gewoon de eerste de beste straatmuzikant heeft afgevaardigd.
Het is op. Ik heb dit twee uur gekeken. Ik kan niet meer.quote:
Volgend jaar gezellig op de Donbass.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moldavië is wel echt een autistendisco hoor
Nee toen was er nog geen oorlog toen de meeste nummers bekend waren iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen helemaal nog niet aan de orde.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bulgarije ook doorgaat
Glazen bol. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen helemaal nog niet aan de orde.
Ik heb ook mokerharde koppijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is op. Ik heb dit twee uur gekeken. Ik kan niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |