SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
nou idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vriend vindt dat een soulzanger dit had moeten zingen.
Of een boekje daarover schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Een oorlog gebruiken voor wat sympathy votes, heel naar.
Ik hou van hiphop maar dat refrein met drama was vorig jaar al voldoende voor me.quote:
Het stond ook voor de oorlog al best hoog bij de bookiesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja even los van oorlog en shit, vind ik dit eigenlijk wel gaaf.
Douze points per kwart vannacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Luka Doncic kan behalve goed basketballen dus ook zingen, wauw!
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind t niet eens slecht. Eerlijk is eerlijk.
"niet eens slecht" hoort niet te winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind t niet eens slecht. Eerlijk is eerlijk.
quote:
hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind alleen het rapstukje tof. De rest is kut.
Zij was goedquote:
Het is ook dezelfde manquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, deze fluit is redelijk gekopieerd van Go_a
Zo slecht is dit niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik wilde zeggen dat het in elk geval beter is dan Albanië, maar dan moet het wel daadwerkelijk beter zijn dan Albanië
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind alleen het rapstukje tof. De rest is kut.
Absoluut geen winnaar voor mij. Laat dat duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
"niet eens slecht" hoort niet te winnen
Het lied is nauwelijks politiek, in tegenstelling tot 1944 van Jamala dat nooit mee had mogen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt absurd slecht en idioot.
Dit is het moment om geen politieke statements te maken
Zekersquote:
Dat gaat ze toch wel doen, vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Viv het volgende:
Op zich wel leuk, maar geen winnaar (en ik hoop dat ze niet vanwege de oorlog alsnog winnen)
Serieus? Ik hoor echt niks meer dan wazig gebral en wat willekeurig gefluit uit de rimboequote:
Bijna niks van eurovisie van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Aardig tussen andere bagger maar dit zet je zelf toch niet op?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wint alleen hee omdat ukraine in oorlog is, verder maakt het niet uit wat ze zingen heequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef ebke het volgende:
Niet slecht. Maar als dit voor winnaar door moet gaan..
Wat krijg ik dan bij de volgende 35 nummers te zien?😳
ik hoop dat het niet wint, ik vrees dat het een goede kans maaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Absoluut geen winnaar voor mij. Laat dat duidelijk zijn!
Jullie benoemen dit al als winnaar
Sam Ryder wint.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Kreator het volgende:
ESF is een parodie van zichzelf geworden.
Ukraine zal wel winnen met deze horror muziek
Ik zou overal dit nummer draaien in Oekraïne, dan vlucht het Rode leger direct. Dan maar de doodstraf wegens deserteren.quote:
Schrijf maar in je dagboek drerriquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Mag ik even opmerken dat FOK echt SUPERSNEL gaat
Ja, als een van de weinige dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Aardig tussen andere bagger maar dit zet je zelf toch niet op?
Wat die nieuwe abo tarieven wel niet teweeg kunnen brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Nexum het volgende:
AHHHHH die camerabeelden kan ik echt heel slecht hebben, wat amateuristisch!!! Was dit bij de dress rehearsals ook zo? @:Greys
Ja, er zijn steeds minder FOK!kersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Was dat vorig jaar dat we die ellende hadden?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat een fenomeen die @Dannyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Allemaal dankzij de gedoneerde servers enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Dit is zo en ik ben er hoogst verbaasd over.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
of wij gaan langzaamquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ukraine van vorig jaar wel hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Bijna niks van eurovisie van de afgelopen 10 jaar
Het viel me in de auto ook al opquote:
Putin gaat hier wel van trillen van angst hoor.quote:
Ja toen ging die supertraagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar dat we die ellende hadden?
Ja ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet wint, ik vrees dat het een goede kans maakt
Iedereen behalve Mikaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:37 schreef sirdanilot het volgende:
Kunnen die presentatoren ophoepelen aub
Koop wel ff een DDOS aanvalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Jaaa dat valt me ook op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de gedoneerde servers enzo
Kwartier/20min geleden minder.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Anders zoeken we hem op en breken we hem al zijn vingersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:37 schreef Greys het volgende:
Hopen dat de cameraman bij S10 dit keer wel z'n camera stil en recht houdt aan het eind. 🤞🏼
Ook zonder angst trilt ie al hé, tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Putin gaat hier wel van trillen van angst hoor.
NU GAATIE SUPERSNEL!!quote:
Dat was de grap.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Ook zonder angst trilt ie al hé, tegenwoordig.
![]()
Rustig aan komissar Timnyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders zoeken we hem op en breken we hem al zijn vingers
quote:
Vriend ligt dubbel.quote:
Weten zij veel.quote:
beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Héquote:
Arme vriend dat die dit moet kijkenquote:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Arme vriend dat die dit moet kijken
Eens, maar ik kan het niet echt los zien van de bevrijding van even corona en het feit dat we het zelf organiseerden. Dus ik weet niet hoe objectief ik ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef Andromache het volgende:
Het voelt allemaal zó niet als het enorme feest dat we hier vorig jaar hadden.
Was het maar Vjeze…quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik schakel net in, maar is dat Vieze Fur als presentator?
Oh hoorquote:
Nee, dat is Laura Pausiniquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik schakel net in, maar is dat Vieze Fur als presentator?
Maar wel samenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Mijn vriend moet ook kijken. Wat erg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Woon je niet in Nederland dan? Dat meen je niet!!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef sirdanilot het volgende:
Ik kijk gewoon de youtube livestream zonder commentaar, ik heb even geen vpn dus kon niet op de npo
Oh ben jij in de heeren?quote:
Sssst ben eurovisie aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Woon je niet in Nederland dan? Dat meen je niet!!
Echt volle zalen trekken ze niet nee. Maar ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Jezus die Oekrainers zien er ook wel uit of ze een paar bommen gekopt hebben
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het niveau is echt met alles ontzettend slecht he. Visuals (die drone, hallo 2002), camerawerk en nummers.
klopt! klinkt lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Aratanax het volgende:
ik gok dat dit goed gaat vallen bij de mensen in dit topic
Mijn vriend kijkt dit niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom zijn er hier mannen die zeggen dat ze een vriend hebben?
@:PSVCL
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
Dit lijkt een beetje op het pokemonliedje.
Gotta catch them all.
JAquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
Gotta catch them all.
Omdat het ooit een ontzettend lekker wijf wasquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Kreator het volgende:
Zelfs het weermeisje op de Italiaanse zender is een goddelijk wijf. Waarom hebben ze hier zo'n spook gekozen.
😂quote:
Daarom zaterdag niet op Italië stemmen, want als teveel mensen dat doen is het volgend jaar opnieuw daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het niveau is echt met alles ontzettend slecht he. Visuals (die drone, hallo 2002), camerawerk en nummers.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Moira het volgende:
Ik zou trouwens zweren dat deze zanger degene is die de Pokémon theme song heeft ingezongen
Jeetje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
Gotta catch them all.
goed gegoktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Aratanax het volgende:
ik gok dat dit goed gaat vallen bij de mensen in dit topic
oe inderdaad ja! maar desondanks toch lekker, vind de zanger ook niet verkeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
Gotta catch them all.
quote:
Het weermeisje zingt als een valsche kraai🦇quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Kreator het volgende:
Zelfs het weermeisje op de Italiaanse zender is een goddelijk wijf. Waarom hebben ze hier zo'n spook gekozen.
Pausini?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat het ooit een ontzettend lekker wijf was
Je kan inderdaad patat bakken in zijn haar.quote:
Pokemongodquote:
En toen kregen we Albanië en Oekraïne.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef Aratanax het volgende:
[..]
goed gegokt
dit werd vooraf door velen bestempeld als het allerslechtste nummer
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijn dat Sirius Zwarts mee mag doen aan het songfestival en ik wens hem en Griffoendor veel succes
Mwahquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat het ooit een ontzettend lekker wijf was
Die mag wel een beschuitje komen eten 🤣quote:
Dit is slechtquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoor meer Meat Loaf. Kan aan mij liggen.
Nee. Het is de bedoeling dat je misselijk wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:43 schreef Ama het volgende:
Kan de camera niet vijf seconden op zelfde plek blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |