Absoluut geen winnaar voor mij. Laat dat duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
"niet eens slecht" hoort niet te winnen
Het lied is nauwelijks politiek, in tegenstelling tot 1944 van Jamala dat nooit mee had mogen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt absurd slecht en idioot.
Dit is het moment om geen politieke statements te maken
Zekersquote:
Dat gaat ze toch wel doen, vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Viv het volgende:
Op zich wel leuk, maar geen winnaar (en ik hoop dat ze niet vanwege de oorlog alsnog winnen)
Serieus? Ik hoor echt niks meer dan wazig gebral en wat willekeurig gefluit uit de rimboequote:
Bijna niks van eurovisie van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Aardig tussen andere bagger maar dit zet je zelf toch niet op?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wint alleen hee omdat ukraine in oorlog is, verder maakt het niet uit wat ze zingen heequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef ebke het volgende:
Niet slecht. Maar als dit voor winnaar door moet gaan..
Wat krijg ik dan bij de volgende 35 nummers te zien?😳
ik hoop dat het niet wint, ik vrees dat het een goede kans maaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Absoluut geen winnaar voor mij. Laat dat duidelijk zijn!
Jullie benoemen dit al als winnaar
Sam Ryder wint.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Kreator het volgende:
ESF is een parodie van zichzelf geworden.
Ukraine zal wel winnen met deze horror muziek
Ik zou overal dit nummer draaien in Oekraïne, dan vlucht het Rode leger direct. Dan maar de doodstraf wegens deserteren.quote:
Schrijf maar in je dagboek drerriquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Mag ik even opmerken dat FOK echt SUPERSNEL gaat
Ja, als een van de weinige dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Aardig tussen andere bagger maar dit zet je zelf toch niet op?
Wat die nieuwe abo tarieven wel niet teweeg kunnen brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Mag ik even opmerken dat FOK echt SUPERSNEL gaat
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:36 schreef Nexum het volgende:
AHHHHH die camerabeelden kan ik echt heel slecht hebben, wat amateuristisch!!! Was dit bij de dress rehearsals ook zo? @:Greys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |