SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
nou idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vriend vindt dat een soulzanger dit had moeten zingen.
Of een boekje daarover schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Een oorlog gebruiken voor wat sympathy votes, heel naar.
Ik hou van hiphop maar dat refrein met drama was vorig jaar al voldoende voor me.quote:
Het stond ook voor de oorlog al best hoog bij de bookiesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja even los van oorlog en shit, vind ik dit eigenlijk wel gaaf.
Douze points per kwart vannacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Luka Doncic kan behalve goed basketballen dus ook zingen, wauw!
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind t niet eens slecht. Eerlijk is eerlijk.
"niet eens slecht" hoort niet te winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind t niet eens slecht. Eerlijk is eerlijk.
quote:
hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind alleen het rapstukje tof. De rest is kut.
Zij was goedquote:
Het is ook dezelfde manquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, deze fluit is redelijk gekopieerd van Go_a
Zo slecht is dit niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik wilde zeggen dat het in elk geval beter is dan Albanië, maar dan moet het wel daadwerkelijk beter zijn dan Albanië
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind alleen het rapstukje tof. De rest is kut.
Absoluut geen winnaar voor mij. Laat dat duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
"niet eens slecht" hoort niet te winnen
Het lied is nauwelijks politiek, in tegenstelling tot 1944 van Jamala dat nooit mee had mogen doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt absurd slecht en idioot.
Dit is het moment om geen politieke statements te maken
Zekersquote:
Dat gaat ze toch wel doen, vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Viv het volgende:
Op zich wel leuk, maar geen winnaar (en ik hoop dat ze niet vanwege de oorlog alsnog winnen)
Serieus? Ik hoor echt niks meer dan wazig gebral en wat willekeurig gefluit uit de rimboequote:
Bijna niks van eurovisie van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Aardig tussen andere bagger maar dit zet je zelf toch niet op?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wint alleen hee omdat ukraine in oorlog is, verder maakt het niet uit wat ze zingen heequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef ebke het volgende:
Niet slecht. Maar als dit voor winnaar door moet gaan..
Wat krijg ik dan bij de volgende 35 nummers te zien?😳
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |