SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
Alle 4 lekker op 95%quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:53 schreef Momo het volgende:
Wie gaat er door? De bookies zeggen dat wij ons geen zorgen hoeven te maken:
[ afbeelding ]
Hey youquote:
Ik heb alleen het nummer van Nederland nog maar gehoord. 🤭quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
Jaaaa leuk! Ik ben vooral benieuwd naar Letland, Nederland, Moldavi en Noorwegen. Bulgarije lijkt mij een geschikte plaspauze als de eerste minuut je niet bevalt
Het is weer een aparte mix vanavondquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen het nummer van Nederland nog maar gehoord. 🤭
We gaan het zien. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is weer een aparte mix vanavondDonderdag heeft ook bijzondere inzendingen, maar daar hebben we het later nog wel over
Weinig rechtstreekse vluchten vanaf Nederland, dus op naar Boekarest en dan met de trein tudududuluduluduluquote:
S10 als 10e, ik sluit dat soort humor niet uit, met een aantal Nederlanders die betrokken zijn bij de showquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef TLC het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze op t laatst 9 landen genoemd hebben maar nog niet Nederland
Ik vind dit zoooooo erg. Dit kan toch niet. Hij is gewoon in de venue, terwijl Oekrane moet gaan optreden zometeenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man kan echt niet in Turijn, even voor de niet kenners, dit is een van de beste maten van Putin![]()
En houdt wel van veel simkaarten kopen
Are you kidding me?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man kan echt niet in Turijn, even voor de niet kenners, dit is een van de beste maten van Putin![]()
Bijzondere snor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er blijkbaar omdat hij betrokken is bij de Griekse delegatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de halve finale van vanavond: Oekrane, Nederland, Noorwegen, Griekenland, Armeni en Portugal. Bulgarije en Sloveni krijgen de minste kansquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben er klaar voor
Wie zijn de favorieten?
Dan mis je hooguit Elbeeeeniejaaaaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:12 schreef Moira het volgende:
HUILEN! Toch te laat weggegaan bij de schoonouders, ben pas 21:15 thuis
Pessimist.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Nee ze wordt derde of vierde in deze semi.
Ik hoop dat Amanda een van die stoelen naar hem gooitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is er blijkbaar omdat hij betrokken is bij de Griekse delegatie.
Tweede denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Nee ze wordt derde of vierde in deze semi.
Ik denk dat deze Griekse inzending, niet voor het eerst uit dat land, weer net iets te hoog gaat eindigen. Kirkorov heeft overal connecties.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda een van die stoelen naar hem gooit
Wacht maar tot je de UK live ziet en hoort. Ze doen dit jaar lles goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:16 schreef Salina het volgende:
Hey leuk, Noorwegen vanavond.
Verder juich ik wel voornatuurlijk.
En de liedjes van Frankrijk en Georgi zijn ook wel leuk. Al heb ik bij FRA een beetje een GO-A gevoel (Manau meets GO-A ofzo).
Vind er dit jaar niet echt veel bijzondere liedjes tussen zitten. ITA valt tegen tov vorige jaren. ZWE en UK vind ik niet zo, maar dat zijn blijkbaar favorieten.
OEK, mwa. Maar die krijgen massaal stemmen waarschijnlijk.
Doe dan maar Noorwegen. Ik pak alvast de bananen.
We horen bij de halve finale alleen wie er doorgaat toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweede denk ik
Maar dat weten we pas zaterdagnacht geloof ik.
En een onderwerp in het NOS Journaalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)aatste-repetitie-s10
Ook een NOS liveblog erbij
Space Man toch? Ik wacht af dan!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de UK live ziet en hoort. Ze doen dit jaar lles goed.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
We horen bij de halve finale alleen wie er doorgaat toch?
Hier net zo. Heb net in het begin gehoord daarna niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:20 schreef Rene het volgende:
Nog niks vooraf gezien. Ga alles (Behalve S10) voor het eerst horen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ze hebben de term "greenroom" wel heel letterlijk genomen dit jaar.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ze hebben de term "greenroom" wel heel letterlijk genomen dit jaar.
Hoi wat leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:24 schreef Veravision het volgende:
Vanuit het verre Woensdrecht hier aanwezig! Hallo allemaal! :-)
Ik kijk het vanavond alleen, maar door het forum hier en vrienden die in Turijn zijn, wel het saamhorigheidsgevoel weer. Af en toe even weer in gedachten bij het werken vorig jaar in Rotterdam, om nooit meer te vergeten in ieder geval!
Hup S10!
Straks krijgen alle halve finalisten een rood of groen scherm te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:25 schreef Gerard-Joling het volgende:
Zelfs zo direct een voorbeschouwing met Rick van de Mol....
Ik was al bang dat ik de enige zou zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:20 schreef Rene het volgende:
Nog niks vooraf gezien. Ga alles (Behalve S10) voor het eerst horen.
De Belgen beginnen om 20:50 met de voorbeschouwing, BBC 1 en 2 hebben vandaag niksquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:25 schreef Gerard-Joling het volgende:
Zelfs zo direct een voorbeschouwing met Rick van de Mol....
En doar komme ze allen weer aan!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's De Aal van 'Een Barg Die He Un Krul In De Steert'…
De act lift het geheel nog een stukkie.quote:
Of moeten we het tegen die tijd schrijven als Chisinov?quote:
Oja. Moldavi toch? Die heb ik ook gezien, hun clip. Zag er mooi uit en leuke muziek. Moldavi en Georgi maken het toch wel weer speciaal dit jaar. Georgi donderdag pas helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een programma gezien met wat stukjes van diverse nummers, dus o.a. de rock & roll folkore heb ik al eens gezien
Meerdere steden (Stockholm, Valencia) hadden al aangeboden in dat geval.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
Als Oekraine wint waar gaan ze t volgend jaar dan houden ? ik neem -helaas- aan dat t nog niet in Oekraine is ?
Ik gok dat andere landen zich dan kunnen melden om het over te nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
Als Oekraine wint waar gaan ze t volgend jaar dan houden ? ik neem -helaas- aan dat t nog niet in Oekraine is ?
https://www.ad.nl/show/eb(...)tival-wint~a76137b8/quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
Moldavi inderdaad. Ik vond het geinigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja. Moldavi toch? Die heb ik ook gezien, hun clip. Zag er mooi uit en leuke muziek. Moldavi en Georgi maken het toch wel weer speciaal dit jaar. Georgi donderdag pas helaas.
Sietse Bakker legde vandaag uit dat er dan meteen een meeting komt om te kijken wanneer ze op z'n laatst een beslissing kunnen nemen. En als het niet weer in Kiev kan zoals enkele jaren geleden dan organiseert een ander land het in samenwerking met Oekrane. Dat is niet per se n van the Big Five, kan ook een land zijn dat het recent nog heeft georganiseerd wegens ervaring en snel kunnen schakelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
Stockholm heeft zich vandaag aangeboden, maar men vermoedt dat het dan de BBC wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen verschillende opties doen. Ze kunnen meteen voor een andere locatie gaan (Duitsland en Engeland zouden al gezegd hebben wel te willen hosten) maar ze kunnen de deadline ook verder in de toekomst leggen. Bijvoorbeeld dat de beslissing op 1 december wordt genomen of het Oekrane wordt of iets andersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef TLC het volgende:
Weer een zooitje, net als in 1991.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:23 schreef Gerard-Joling het volgende:
En zelfs bij het NOS journaal gaat het over de kapotte zon. Als je het weet straalt de armoe er vanaf....
Misschien luistert 'ie in z'n vrije tijd veel muziek? Je hoeft het niet zelf te maken om het te snappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat weet Rik van de Westelaken nou van zingen?
Dat is al geweest, zaterdagavond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef Aguero het volgende:
Niet meer dat programma met die kut BN'ers met hun kutmeningen, wat een weelde
Ja, er is eigenlijk niets beter dan vorig jaar. Misschien de catering.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb dit jaar dus niks van de rehearsals gevolgd maar is de organisatie en alles echt zo veel minder dan vorig jaar, ook objectief bekeken?
Ach, ik vermoed dat die beslissing al lang genomen is, gezien de reele kans dat we met die situatie te maken gaan krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Sietse Bakker legde vandaag uit dat er dan meteen een meeting komt om te kijken wanneer ze op z'n laatst een beslissing kunnen nemen. En als het niet weer in Kiev kan zoals enkele jaren geleden dan organiseert een ander land het in samenwerking met Oekrane. Dat is niet per se n van the Big Five, kan ook een land zijn dat het recent nog heeft georganiseerd wegens ervaring en snel kunnen schakelen.
Je gaat het reddenquote:
Ik denk van niet, maar ben niet heel verbaasd als het wel luktquote:
Albani en Griekenland!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gaat het reddenVoor wie duim jij extra hard vanavond?
Z.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar ben niet heel verbaasd als het wel lukt
Het scenario kan variren natuurlijk. Bijvoorbeeld dat de nummer 2 organiseert. Of dat er Europawijd ingeschreven kan worden. Of dat het zo dicht mogelijk bij Oekrane wordt, bijvoorbeeld in Polen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik vermoed dat die beslissing al lang genomen is, gezien de reele kans dat we met die situatie te maken gaan krijgen
Pittige mening, ik weet hetquote:
oh ik dacht dat het eigenlijk al soort van beklonken wasquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar ben niet heel verbaasd als het wel lukt
Er is wel een gebrek aan communicatie over bijvoorbeeld de ticketverkoop (er was plots een tweede ronde en daar werden nog eens 70000 kaarten verkocht, maar nu is een groot deel daarvan niet verkocht), een statement over het kapotte podium (hebben ze alleen naar een Deens medium gecommuniceerd, verder niets), in de rehearsalvideos zie je slechte camerashots en stagecrew in beeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb dit jaar dus niks van de rehearsals gevolgd maar is de organisatie en alles echt zo veel minder dan vorig jaar, ook objectief bekeken?
Uiteraard, ik bedoel vooral dat ik niet geloof dat die dingen allemaal nog vanaf nul besproken zouden moeten wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het scenario kan variren natuurlijk. Bijvoorbeeld dat de nummer 2 organiseert. Of dat er Europawijd ingeschreven kan worden. Of dat het zo dicht mogelijk bij Oekrane wordt, bijvoorbeeld in Polen.
Jeetje nou, zal mij benieuwen of het allemaal een beetje vlekkeloos gaat vanavond dan. En blij dat het vorig jaar allemaal beter was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er is wel een gebrek aan communicatie over bijvoorbeeld de ticketverkoop (er was plots een tweede ronde en daar werden nog eens 70000 kaarten verkocht, maar nu is een groot deel daarvan niet verkocht), een statement over het kapotte podium (hebben ze alleen naar een Deens medium gecommuniceerd, verder niets), in de rehearsalvideos zie je slechte camerashots en stagecrew in beeld.
Ik geniet al anderhalve week van de chaos![]()
Onvoorstelbaar, he?quote:
Maar populair is het wel bij de mannen (in ieder geval bij de BN'ers)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel maar mijn vriend vindt het hele ESF niks.
Totdat je Noorwegen zietquote:
Ze moeten het goed doen bij de jury en bij de televotes. Perfect hoeft niet, maar wel goed. Als de jury's geen bonuspunten geven vanwege de oorlog kunnen die punten bijvoorbeeld best eens tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het eigenlijk al soort van beklonken was
Iets met wolven en bananenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd...tot nu toe niks meegekregen
Scoorden de jury's vorig jaar niet net zo politiek, of zelfs meer, als je vaak al zag?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze moeten het goed doen bij de jury en bij de televotes. Perfect hoeft niet, maar wel goed. Als de jury's geen bonuspunten geven vanwege de oorlog kunnen die punten bijvoorbeeld best eens tegen gaan vallen
Ik denk eerlijk gezegd dat als meer heteromannen (zoals ikzelf) er openlijk voor uit zouden komen dat we het ESF leuk vinden, er ook veel meer zouden zijn die het dan ook zouden durven te zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar populair is het wel bij de mannen (in ieder geval bij de BN'ers)
vult die vast wel op met eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Korte nachtje voor Jeroen de Kijk in de Vegte
Dat laatste is zo beetje standaard geworden de laatste jarenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scoorden de jury's vorig jaar niet net zo politiek, of zelfs meer, als je vaak al zag?
Of gingen er niet twaalf Cypriotische punten naar Griekenland enzo?
Self S10 is wel een lekker nummer van de Offspring anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Karina het volgende:
ik denk steeds dat die nederlandse Esteam heet.
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Self S10 is wel een lekker nummer van de Offspring anders.
Beetje mannelijk als ze praat. Beetje harsh.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik geef toe dat haar stem me niet zo aanspreekt maar ze kan wel zingen ja.
Cyprus-Griekenland is niet het meest neutrale voorbeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scoorden de jury's vorig jaar niet net zo politiek, of zelfs meer, als je vaak al zag?
Of gingen er niet twaalf Cypriotische punten naar Griekenland enzo?
Het probleem is, er zit zoveel rotzooi tussen, en duurt te lang.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als meer heteromannen (zoals ikzelf) er openlijk voor uit zouden komen dat we het ESF leuk vinden, er ook veel meer zouden zijn die het dan ook zouden durven te zeggen.
Lijkt mij zwaar op het hoofd.quote:
Ja ok maar dat geldt voor bijvoorbeeld de Eredivisie ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef spapaars het volgende:
Het probleem is, er zit zoveel rotzooi tussen, en duurt te lang.
Die sla ik dan ook steeds over.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ok maar dat geldt voor bijvoorbeeld de Eredivisie ook.
Nu ga je wel heel makkelijk aan de Keiino-goden voorbijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Noorwegen is alleen maar down hill gegaan sinds het fenomeen Alexander Rybak.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu ga je wel heel makkelijk aan de Keiino-goden voorbij
Wacht maar. Dat liedje is echt leuk hoor.quote:
Keuze zat, maar ik heb nog niks onder handbereik staan. Daarvoor heb ik nog te weinig trekquote:
Laat gegeten, na 19u. Zeker nog geen behoeftes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Keuze zat, maar ik heb nog niks onder handbereik staan. Daarvoor heb ik nog te weinig trek
Ik heb thee, maar ik vind wijn toch eigenlijk meer Songfestivalish.quote:
Albani is toch die best een leuke act heeft? Snap?quote:
halve finale ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb thee, maar ik vind wijn toch eigenlijk meer Songfestivalish.
Wat vind je van mijn zelfgemaakte cheeseburger met eigen gemaakt brioche brood?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd om het avondeten te verorberen. @:Mani89
Ik ook, daarom heb ik dat ook koud staanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb thee, maar ik vind wijn toch eigenlijk meer Songfestivalish.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn zelfgemaakte cheeseburger met eigen gemaakt brioche brood?
[ ]afbeelding ]
Snap is Armeni, die zijn als laatste. Albani komt met Sekretquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Albani is toch die best een leuke act heeft? Snap?
Ik zet zo wel ff de stream aan in de auto. ETA is nu 21:20
potverdorie Mani dat ziet er zeer smakelijk uitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Smeerpijp.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Zie! Het kan toch, bedankt!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik dat ook koud staanNog niet aan begonnen overigens
Luguber dik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Waarom nou weer zo negatief karinaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niks gezien waar ik van ondersteboven viel. Nederland vind ik ook niks, doet me teveel aan Duncan denken op een of andere manier en die vond ik ook niet leuk.
Ohja, die heb ik al helemaal gezien van gisteravond (volledige juryperformance) dus als k die mis is geen groots drama.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap is Armeni, die zijn als laatste. Albani komt met Sekret
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dit ziet er geenszins verkeerd uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Gvd geefquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
We zijn ook erg blij met jouw aanwezigheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef superniger het volgende:
Altijd mooi dit soort events.
Alle FOK! legends in 1 topic.
Ben ik een legendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef superniger het volgende:
Probeer een van de twee vandaag, de andere donderdag en maak je keuze voor zaterdagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik twijfel of ik op NPO1 ga kijken of op de Belg
er heet een nummer diskoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben meestal negatief iddhopelijk komt er een disco achtig nummer dan ben ik VOOR
Wel binnen de lijntjes kleuren vandaag hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef superniger het volgende:
Hoi mede-legendquote:
We zappen mss wel heen en weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik twijfel of ik op NPO1 ga kijken of op de Belg
Een aantal VBL users zijn woedend dat ze niet in het topic mogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wel binnen de lijntjes kleuren vandaag he
Al besproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Een aantal VBL users zijn woedend dat ze niet in het topic mogen.
Ik noem geen namen.
slechte discoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
zag ik ja. maar even gemist of dat ook Disco klonk.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als het om VBL acts gaat. Dank.
Ik trek zo een blikje guarana openquote:
Het ligt wat gevoelig, zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
En die boekenreeks van Dan Brown.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Aratanax het volgende:
OH DUS DAVINCI IS VERANTWOORDELIJK VOOR DIE KUTPOSTCARDS!!
Voor de volledigheid: dit is een copy-pastedingetjequote:
Zolang greys ook beetje humor en kritiek toelaat. Niet zoals andere jaren hier als een eindbaas alles weg edit. De humor en belachelijk maken van acts hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als het om VBL acts gaat. Dank.
Vorig jaar was het zeer gemoedelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zolang greys ook beetje humor en kritiek toelaat. Niet zoals andere jaren hier als een eindbaas alles weg edit. De humor en belachelijk maken van acts hoort er ook bij.
Ja nu je het zegt, dacht dat we nu zouden beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Karina het volgende:
die acts hoeven van mij ook niet, dan duurt het nog langerik wil gewoon de liedjes horen.
Klopt.. zo zien we het dan ook graag.quote:
Tuurlijk hoort dat erbij, maar dat kan op leuke en minder leuke manierenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zolang greys ook beetje humor en kritiek toelaat. Niet zoals andere jaren hier als een eindbaas alles weg edit. De humor en belachelijk maken van acts hoort er ook bij.
Beter dan die van @El-Stinhoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
quote:
Er komt vanavond nog een niet-zo-beste diskoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
foute disco is WEL leuk maar slechte, nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |