quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn zelfgemaakte cheeseburger met eigen gemaakt brioche brood?
[ ]afbeelding ]
Snap is Armenië, die zijn als laatste. Albanië komt met Sekretquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Albanië is toch die best een leuke act heeft? Snap?
Ik zet zo wel ff de stream aan in de auto. ETA is nu 21:20
potverdorie Mani dat ziet er zeer smakelijk uitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Smeerpijp.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Zie! Het kan toch, bedankt!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik dat ook koud staanNog niet aan begonnen overigens
Luguber dik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Waarom nou weer zo negatief karinaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niks gezien waar ik van ondersteboven viel. Nederland vind ik ook niks, doet me teveel aan Duncan denken op een of andere manier en die vond ik ook niet leuk.
Ohja, die heb ik al helemaal gezien van gisteravond (volledige juryperformance) dus als k die mis is geen groots drama.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap is Armenië, die zijn als laatste. Albanië komt met Sekret
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dit ziet er geenszins verkeerd uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
Gvd geefquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
We zijn ook erg blij met jouw aanwezigheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef superniger het volgende:
Altijd mooi dit soort events.
Alle FOK! legends in 1 topic.
Ben ik een legendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef superniger het volgende:
Probeer een van de twee vandaag, de andere donderdag en maak je keuze voor zaterdagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik twijfel of ik op NPO1 ga kijken of op de Belg
er heet een nummer diskoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben meestal negatief iddhopelijk komt er een disco achtig nummer dan ben ik VOOR
Wel binnen de lijntjes kleuren vandaag hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef superniger het volgende:
Hoi mede-legendquote:
We zappen mss wel heen en weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik twijfel of ik op NPO1 ga kijken of op de Belg
Een aantal VBL users zijn woedend dat ze niet in het topic mogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wel binnen de lijntjes kleuren vandaag he
Al besproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Een aantal VBL users zijn woedend dat ze niet in het topic mogen.
Ik noem geen namen.
slechte discoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
zag ik ja. maar even gemist of dat ook Disco klonk.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als het om VBL acts gaat. Dank.
Ik trek zo een blikje guarana openquote:
Het ligt wat gevoelig, zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
En die boekenreeks van Dan Brown.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Aratanax het volgende:
OH DUS DAVINCI IS VERANTWOORDELIJK VOOR DIE KUTPOSTCARDS!!
Voor de volledigheid: dit is een copy-pastedingetjequote:
Zolang greys ook beetje humor en kritiek toelaat. Niet zoals andere jaren hier als een eindbaas alles weg edit. De humor en belachelijk maken van acts hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als het om VBL acts gaat. Dank.
Vorig jaar was het zeer gemoedelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zolang greys ook beetje humor en kritiek toelaat. Niet zoals andere jaren hier als een eindbaas alles weg edit. De humor en belachelijk maken van acts hoort er ook bij.
Ja nu je het zegt, dacht dat we nu zouden beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Karina het volgende:
die acts hoeven van mij ook niet, dan duurt het nog langerik wil gewoon de liedjes horen.
Klopt.. zo zien we het dan ook graag.quote:
Tuurlijk hoort dat erbij, maar dat kan op leuke en minder leuke manierenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zolang greys ook beetje humor en kritiek toelaat. Niet zoals andere jaren hier als een eindbaas alles weg edit. De humor en belachelijk maken van acts hoort er ook bij.
Beter dan die van @El-Stinhoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ ]afbeelding ]
quote:
Er komt vanavond nog een niet-zo-beste diskoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
foute disco is WEL leuk maar slechte, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |