Iets met wolven en bananenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd...tot nu toe niks meegekregen
Scoorden de jury's vorig jaar niet net zo politiek, of zelfs meer, als je vaak al zag?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze moeten het goed doen bij de jury en bij de televotes. Perfect hoeft niet, maar wel goed. Als de jury's geen bonuspunten geven vanwege de oorlog kunnen die punten bijvoorbeeld best eens tegen gaan vallen
Ik denk eerlijk gezegd dat als meer heteromannen (zoals ikzelf) er openlijk voor uit zouden komen dat we het ESF leuk vinden, er ook veel meer zouden zijn die het dan ook zouden durven te zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar populair is het wel bij de mannen (in ieder geval bij de BN'ers)
vult die vast wel op met eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Korte nachtje voor Jeroen de Kijk in de Vegte
Dat laatste is zo beetje standaard geworden de laatste jarenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scoorden de jury's vorig jaar niet net zo politiek, of zelfs meer, als je vaak al zag?
Of gingen er niet twaalf Cypriotische punten naar Griekenland enzo?
Self S10 is wel een lekker nummer van de Offspring anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Karina het volgende:
ik denk steeds dat die nederlandse Esteam heet.
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Self S10 is wel een lekker nummer van de Offspring anders.
Beetje mannelijk als ze praat. Beetje harsh.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik geef toe dat haar stem me niet zo aanspreekt maar ze kan wel zingen ja.
Cyprus-Griekenland is niet het meest neutrale voorbeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scoorden de jury's vorig jaar niet net zo politiek, of zelfs meer, als je vaak al zag?
Of gingen er niet twaalf Cypriotische punten naar Griekenland enzo?
Het probleem is, er zit zoveel rotzooi tussen, en duurt te lang.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als meer heteromannen (zoals ikzelf) er openlijk voor uit zouden komen dat we het ESF leuk vinden, er ook veel meer zouden zijn die het dan ook zouden durven te zeggen.
Lijkt mij zwaar op het hoofd.quote:
Ja oké maar dat geldt voor bijvoorbeeld de Eredivisie ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef spapaars het volgende:
Het probleem is, er zit zoveel rotzooi tussen, en duurt te lang.
Die sla ik dan ook steeds over.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar dat geldt voor bijvoorbeeld de Eredivisie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |