Ja, dat viel mij ook op, maar eigenlijk snapte ik het niet zo goed. Maar nu jij het zegt, heeft Robert Jan zelfs zijn woord aan the Good Place gegeven dat hij juist niet op hun zou stemmen en dat ze zouden upteamen. Maar the goodquote:Op maandag 9 mei 2022 17:14 schreef DjVero het volgende:
Zo dan, alleen al om die reactie van Daisy zou ik haar kiezen, wat een sneu viswijf, daar waar ik haar tot gister gewoon een hartstikke tof wijf vond. Ware aard van het beestje, I guess.
Ik ben trouwens wel blij dat ik door ben blijven kijken, ik wilde eigenlijk afhaken. Dit programma haalt wel het slechtste in mensen naar boven. The good place vind ik ook maar een verzameling achterbakse mensen, eerst dat eten, toen dat met die mevrouw van dat zeil en daarna doodleuk aangeven dat je niks van Robert Jans plannen weet
Ik hoop dat we dat aankomende zondag te zien gaan krijgen. Of zou de verrader dat buiten de camera's om gedaan hebben? Ik heb geen idee of er ook momenten zijn waarop ze niet gevolgd worden (wss bij het kakken, maar tochquote:Op maandag 9 mei 2022 20:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op, maar eigenlijk snapte ik het niet zo goed. Maar nu jij het zegt, heeft Robert Jan zelfs zijn woord aan the Good Place gegeven dat hij juist niet op hun zou stemmen en dat ze zouden upteamen. Maar the goodplace wil dus iedereen (sneaky) te vriend houden en dat zetten ze op die manier even Robert Jan weg want niemand mag hem immers (ivm jaloezie). Maar straight is het inderdaad niet.
Lijkt me juist wel prettig om Robert Jan aan je kant te hebben want er is zeer grote kans dat hij regelmatig mensen uit moet gaan kiezen. Dus als je als good place die goodwill van Robert Jan hebt, snap ik niet dat ze daar zo achterbaks? mee omgaan.
Maar wie heeft nou in hemelsnaam verraden dat Robert Jan Daisy ging kiezenZou dat ook bij the good place vandaan komen
Zij waren met name de mensen die dit wisten.
Volgens mij wordt er sowieso savonds en snachts niet gefilmd want dan mag er niet gevaren worden, dus die camera lui moeten voor het donker wordt terug naar hun resort op het vaste land. Zo gaat het in elk geval bij Expeditie Robinson. Dus dan heb je sowieso al de helft van een volledige dag om dingen te bespreken waar niemand ooit iets vanaf zal weten als kandidaten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik hoop dat we dat aankomende zondag te zien gaan krijgen. Of zou de verrader dat buiten de camera's om gedaan hebben? Ik heb geen idee of er ook momenten zijn waarop ze niet gevolgd worden (wss bij het kakken, maar toch). Het zou me niets verbazen als het The Good Place was in ieder geval; achter die mooie smoeltjes zit een hoop achterbaksheid.
Op welke spoiler doel je? Die kwaaie kop van Daisy, die meer verraad dan enkel een spoedig afscheid van die vriend van d'r?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:04 schreef Cosima het volgende:
ja dat is echt een onwijs slecht en treurig programma, die napraatshow, maar ik blijf het kijken. Alleen was bang voor spoilers, en daar had ik gelijk in dus halverwege maar uit gezet.
Maar echt irritant dat ze nu ineens het spel niet laten zien en we een week moeten wachten.
Wat ik heb begrepen is dat een deel van het eiland is afgezet en daar mogen ze dus niet komen. Dat is afgezet met linten. Je ziet op de kaart, die ze regelmatig tonen, dat de deelnemers allemaal aan de 'voorkant' van het eiland zitten. Daarachter zit waarschijnlijk de crew, cameramensen en hebben ze mogelijk ook wat meer luxe onderkomens en voorzieningen aangebracht. En dan moet je ook denken aan een kok, en wat schoonmaakpersoneel ed. Ze hebben immers dat hele eiland voor een maand of twee afgehuurd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:04 schreef Eagles89 het volgende:
Volgens mij wordt er sowieso savonds en snachts niet gefilmd want dan mag er niet gevaren worden, dus die camera lui moeten voor het donker wordt terug naar hun resort op het vaste land. Zo gaat het in elk geval bij Expeditie Robinson. Dus dan heb je sowieso al de helft van een volledige dag om dingen te bespreken waar niemand ooit iets vanaf zal weten als kandidaten.
Ik denk dat het van de good place komt, die hebben er het meeste mee te winnen om het te vertellen. Meer chaos en meer haat richting Robert Jan is voor hun natuurlijk top, dan moorden ze elkaar straks helemaal op zeker uit (dat dorp is helemaal opgefokt en RJ trekt dat ook zeer slecht zie je nu) en hebben ze bij de good place minder kans zelf doelwit te worden.
Die Daisy is overigens wel echt een vis wijf zeg. Wat een verschil met eerdere eliminaties. De meesten accepteerden het allemaal. Dit mens kan totaal niet tegen dr verlies en probeert nog even kamp genoten voor de bus te gooien in haar val.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Op welke spoiler doel je? Die kwaaie kop van Daisy, die meer verraad dan enkel een spoedig afscheid van die vriend van d'r?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort basic dingen zie je bijna nooit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef StephanL het volgende:
Je ziet ze vaak met bidons met water lopen. Nu vroeg ik mij af. Is dat in beeld geweest ooit dat er iets van een kraantje is voor drinkwater?
Nu lijkt mij water vrij essentieel dus het verbaast mij niet dat ze het krijgen, maar nooit gezien dat ze een fles vullen met water.
haha ja daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat soort basic dingen zie je bijna nooit.
Ook beelden dat iemand inderdaad in bosjes zit te schijten en zn reet afveegt met bladeren zie je niet.
Zou me niets verbazen dat er toch gewoon een dixie aanwezig is.
100 man die twee maanden lang op een eiland schijten in de natuur lijkt me niet erg netjes om dat zo achter te laten
Ik denk dat het hetzelfde is als bij ER. Een kraan voor onbeperkt drinkwater en ook dingen als medicijnen, pleisters en hygiëneproducten voor de dames zijn toegestaan en onbeperkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef StephanL het volgende:
Je ziet ze vaak met bidons met water lopen. Nu vroeg ik mij af. Is dat in beeld geweest ooit dat er iets van een kraantje is voor drinkwater?
Nu lijkt mij water vrij essentieel dus het verbaast mij niet dat ze het krijgen, maar nooit gezien dat ze een fles vullen met water.
Bij ER doen ze hun behoeftes vaak in de zee, dat zal nu niet heel anders zijn. En anders stelt het nog niets voor, gewoon een paar gaten graven een meter of 30 het bos in, boomstam eroverheen en je hebt een "natuurtoilet".quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat soort basic dingen zie je bijna nooit.
Ook beelden dat iemand inderdaad in bosjes zit te schijten en zn reet afveegt met bladeren zie je niet.
Zou me niets verbazen dat er toch gewoon een dixie aanwezig is.
100 man die twee maanden lang op een eiland schijten in de natuur lijkt me niet erg netjes om dat zo achter te laten
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
haha ja daar heb je ook gelijk in![]()
Zal wel iets “achter de schermen” zijn geregeld ja anders is de ook hygiene niet in orde en ze zullen wel het eiland netjes moeten achterlaten als het gehuurd is
Dat inderdaad en zat me ook te bedenken qua hygiëne. Je grote behoefte doen en dan je achterste afvegen met bladeren, dat lukt niet zonder 'viezigheid' achter te laten aan je handen of bips. Dan zul je toch je handen moeten kunnen wassen met zeep, anders heb je in no time ziekten door bacterieoverdracht.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Bij ER doen ze hun behoeftes vaak in de zee, dat zal nu niet heel anders zijn. En anders stelt het nog niets voor, gewoon een paar gaten graven een meter of 30 het bos in, boomstam eroverheen en je hebt een "natuurtoilet".
Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen dixie oid aanwezig is voor de kandidaten.
Ehh, je weet dat de zee bestaat uit water? Mag jij 1 keer raden wat de meest hygiënische methode is om de billen reinigen na de grote boodschap (iets wat in veel landen ook op het toilet normaal is). Los van dat je in dat geval veel minder viezigheid zult hebben bij het doen van je behoeftes in het water.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[..]
Ook al zou je in de zee je behoefte doen, je zult je bips toch moeten reinigen lijkt me.
En het is en blijft televisie, niet alles is wat het lijkt
Ik zal nooit een geschikte kandidaat kunnen zijn want voor mijn gevoel zou ik mijn handen ook met zeep moeten wassen als ik net daarvoor mn achterste even heb schoon gewreven in het zeewaterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ehh, je weet dat de zee bestaat uit water? Mag jij 1 keer raden wat de meest hygiënische methode is om de billen reinigen na de grote boodschap (iets wat in veel landen ook op het toilet normaal is). Los van dat je in dat geval veel minder viezigheid zult hebben bij het doen van je behoeftes in het water.
Ik denk dat ik grotere problemen zou hebben, ik zou geen hap eten vermoed ik. Voordeel is wel dat je dan geen grote boodschap meer hoeft te doen na enkele dagenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik zal nooit een geschikte kandidaat kunnen zijn want voor mijn gevoel zou ik mijn handen ook met zeep moeten wassen als ik net daarvoor mn achterste even heb schoon gewreven in het zeewater
Dat is ook weer zo ja, mss zou ik dan maar 1x per week hoeven. Maar ik zou echt never mee doenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik grotere problemen zou hebben, ik zou geen hap eten vermoed ik. Voordeel is wel dat je dan geen grote boodschap meer hoeft te doen na enkele dagen
Strategisch kakken, stroomopwaarts van de andere teams. Dan komt het vanzelf bij de tegenstanders voorbij drijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:00 schreef praadje het volgende:
Een stukje uit de blog van Melanie;
Bij de wilde dieren was het van belang wáár je je ontlasting deponeerde. Thuis weet je dat wel, maar zo op een eiland is dat heel wat anders. Uiteindelijk gingen de meesten poepen in de zee.
Er kwam inderdaad weleens een drol uit de richting van The Eighteen drijven..
Heel gewoon in een aantal landen, regel is de linkerhand gebruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ehh, je weet dat de zee bestaat uit water? Mag jij 1 keer raden wat de meest hygiënische methode is om de billen reinigen na de grote boodschap (iets wat in veel landen ook op het toilet normaal is). Los van dat je in dat geval veel minder viezigheid zult hebben bij het doen van je behoeftes in het water.
Dat heeft met slechte handhygiëne te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel gewoon in een aantal landen, regel is de linkerhand gebruiken.
En veel hygiënischer is het absoluut niet, de poepbacteriën in het voedsel komen veel vaker voor in die landen..
Leuke informatie, dat wist ik allemaal niet. Prachtige plek ook, en redelijk dichtbij de hoofdstad Manila waar je goed op kunt vliegen, lijkt me gaaf dat gebied ooit nog eens te bezoeken mocht het ooit lukkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat een deel van het eiland is afgezet en daar mogen ze dus niet komen. Dat is afgezet met linten. Je ziet op de kaart, die ze regelmatig tonen, dat de deelnemers allemaal aan de 'voorkant' van het eiland zitten. Daarachter zit waarschijnlijk de crew, cameramensen en hebben ze mogelijk ook wat meer luxe onderkomens en voorzieningen aangebracht. En dan moet je ook denken aan een kok, en wat schoonmaakpersoneel ed. Ze hebben immers dat hele eiland voor een maand of twee afgehuurd.
Dat is waarschijnlijk toch wel iets praktischer dan iedere dag op en neer varen en naar een hotel rijden. En wat maakt het uit. Je hoeft er daar niet uit te zien alsof je helemaal perfect naar kantoor gaat. Dennis komt daar ook gewoon op zijn slippertjes aan en die cameramensen komen niet eens in beeld.
En hoe dichter je er bovenop zit hoe beter materiaal je denk ik kunt maken. En je ziet ook dat ze er vaak of heel vroeg of heel laat ook nog zijn. Dat wordt lastig als je dan net wakker wordt in een hotel ergens heel veel verder weg. Als je op de kaart kijkt zit je ongeveer 15 km van het eerstvolgende eiland af. En dat is ook niet lekker aanvaren in het donker en 15 km over water is nog een behoorlijk eind.
Hier kun je het op Google maps zien liggen. Het heet West Nalaut. Dat eilandje in het midden van de kaart met die stierekop die naar de Philipijnen kijkt zeg maar en dat rode stipje er op. Op die kaart kun je duidelijk zien dat het nog behoorlijk afgelegen ligt.
https://www.google.com/ma(...)536147!4d119.7903721
Tuurlijk! Ze kunnen echt niet alles filmen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Leuke informatie, dat wist ik allemaal niet. Prachtige plek ook, en redelijk dichtbij de hoofdstad Manila waar je goed op kunt vliegen, lijkt me gaaf dat gebied ooit nog eens te bezoeken mocht het ooit lukkenmaar alsnog zou je denk ik als deelnemers echt wel een moment zonder microfoons en camera’s kunnen vinden op een dag. Al zou het maar heel kort zijn, bijvoorbeeld in zee of snachts…
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ze kunnen echt niet alles filmen natuurlijk.
Ik had trouwens een flinke post gemaakt met nog wat meer informatie over dat eiland. Onder andere dat het te koop is en wat er nog meer is opgenomen. Maar ik kan in deze reeks die hele post niet meer terugvinden. Jammer
quote:Op maandag 25 april 2022 18:06 schreef Tengano het volgende:
Mocht iemand nog belangstelling hebben voor dat eiland, het is voor 7,5 miljoen te koop. Vind ik nog best meevallen eigenlijk.
https://coronislands.com/?page_id=107
https://daoisland.com/#item-4
In deze link kun je het ook op Google maps zien met satelietbeelden. Het ligt een beetje links van de Philippijnen richting Vietnam en boven Indonesie. Ik had zelf helemaal geen idee waar dat was.
https://www.privateislandsonline.com/asia/philippines/dao-island
Leuk met de bijbehorende comments:
En mocht dit toch niks voor je zijn dan zijn er nog zat andere eilandjes te koop:
https://www.privateislandsonline.com/search?availability=sale
Voor die prijzen kan ik me trouwens niet voorstellen dat John de Mol niet gewoon zo'n eilandje ergens heeft. Maar volgens mij hadden die al een huisje op Ibiza ook, (onder andere waarschijnlijk).
Er is dus ook in 2015 een aflevering van Naked and Afraid gemaakt op dat eiland title "All or nothing".
[..]
Daar krijg je misschien ook een ander beeld van de omgeving daar. Kan alleen niet vinden waar ik die online kan bekijken.
En blijkbaar is ook Island Hunters daar opgenomen. Dat is een soort makelaarsprogramma wat ik er zelf van zag als je een eiland wil kopen. Is voor zo'n programma hier in Nederland wss geen markt voor...
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Daisy ergens wel tof. Ze draait er niet omheen en je krijgt wat je ziet. Geen hypocriet geneuzel en ik geloof oprecht dat ze daar dat geld wilt winnen.
Willen ze dat niet allemaal? Een enkeling komt daar puur voor het geld, het grootste gedeelte van de mensen doen mee voor het avontuur + kans op geld..quote:
Maar dat geeft je toch geen recht om zó woedend te reageren? En dan ook zo'n kapmes een kokosnoot in rammen? Dat had zo fout kunnen gaan. Niet dat dat mij verder iets boeit, het zijn haar vingers, maar eigenlijk is dat gewoon sneu. Dat ze even verhaal kwam halen, was overigens helemaal prima en volkomen logisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Daisy ergens wel tof. Ze draait er niet omheen en je krijgt wat je ziet. Geen hypocriet geneuzel en ik geloof oprecht dat ze daar intens geniet.
Nooouuuu, ik had ooit een keer in mijn wilde jaren 's ochtends om 06:00uur op straat gepoept in één of ander dorp in Tsjechië (quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad en zat me ook te bedenken qua hygiëne. Je grote behoefte doen en dan je achterste afvegen met bladeren, dat lukt niet zonder 'viezigheid' achter te laten aan je handen of bips. Dan zul je toch je handen moeten kunnen wassen met zeep, anders heb je in no time ziekten door bacterieoverdracht.
True. Ze gaat (te) ver toen ze uit haar slof schoot. Zeker waar. Maar goed. De emotie snap ik wel, dat ze zo uit haar slof schiet, wat minder.quote:Op zondag 15 mei 2022 12:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar dat geeft je toch geen recht om zó woedend te reageren? En dan ook zo'n kapmes een kokosnoot in rammen? Dat had zo fout kunnen gaan. Niet dat dat mij verder iets boeit, het zijn haar vingers, maar eigenlijk is dat gewoon sneu. Dat ze even verhaal kwam halen, was overigens helemaal prima en volkomen logisch.
Programmaleiding heeft blijkbaar niet geintervenieerd anders hadden ze haar zeker laten zitten.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus gaat het alleen maar over daisy dit programma?
Dat klopt. Hij nomineert alleen mensen met 1 bandje.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
Robert Jan zegt tegen die nieuwe winnaares Karin? "Nee hoor. Niet zelf spelen. Is niet verstandig!!!!!!!! Hou je bandjes maar zo lang mogelijk om je eigen pols.
Maar Robert Jan is gewoon als de dood dat haar 80.000? euro nu al in het spel komt samen met wat andere grote vissen zodat hij sneller kans maakt zijn immuniteit te verliezen. Robert Jan wil het liefst allemaal kleine visjes houden en dat hij de grootste blijft en veilig is.
Uitstel van executie. Er komt vanzelf iemand met hetzelfde aantal of meer bandjes.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij nomineert alleen mensen met 1 bandje.
Hij wil als rijkste van het land iedereen het liefst arm houden, net als in de gewone wereld. En dat is ook wat dit programma een beetje moet uitbeelden. En dat ze dat dan ook nog sneaky manipuleren .quote:Op zondag 15 mei 2022 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij nomineert alleen mensen met 1 bandje.
Hangt er vanaf hoeveel spellen er nog gespeeld moeten worden.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uitstel van executie. Er komt vanzelf iemand met hetzelfde aantal of meer bandjes.
Robert Jan is genadeloosquote:Op zondag 15 mei 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
Robert Jan zegt tegen die nieuwe winnaares Karin? "Nee hoor. Niet zelf spelen. Is niet verstandig!!!!!!!! Hou je bandjes maar zo lang mogelijk om je eigen pols.
Maar Robert Jan is gewoon als de dood dat haar 80.000? euro nu al in het spel komt samen met wat andere grote vissen zodat hij sneller kans maakt zijn immuniteit te verliezen. Robert Jan wil het liefst allemaal kleine visjes houden en dat hij de grootste blijft en veilig is.
Zelfs zijn kampgenoot die hem tot nu toe steeds geholpen heeft, heeft inmiddels een teringhekel aan hem bleek in die spoiler.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Robert Jan is genadeloosEn scherp van jou
Hij speelt inderdaad echt voor zichzelf en trekt zich daarbij niets van bondjes en anderen aan. Maakt hem niet geliefd maar vanuit zijn kant bezien wel begrijpelijk. En het was te verwachten, hoe meer geld hoe harder men zich opstelt.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelfs zijn kampgenoot die hem tot nu toe steeds geholpen heeft, heeft inmiddels een teringhekel aan hem bleek in die spoiler.
Aan de andere kant is het zijn eigen verstandige keuze om het spel nu zo slim mogelijk te spelen. Hij zit daar niet meer om vrienden te maken maar om die 340.000? euro mee naar huis te nemen. En geef hem eens ongelijk. Dan vind ik nog dat hij zich redelijk sociaal opstelt.
Jammer dat we weer een week moeten wachten![]()
Ik vond deze aflevering trouwens behoorlijk ingewikkeld met al die nieuwe spelers en die geheime bondjes die naar boven kwamen. Van de week nog maar eens kijken dus.
Eens. Maar het lastige is dat je de mensen ook een beetje te vriend moet houden want als iemand rijker wordt dan jij en ze hebben een pleurishekel aan je, dan weet je zeker dat je moet spelen. Lastig.quote:Op maandag 16 mei 2022 07:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zou precies hetzelfde doen als Robert Jan. Heel leuk dat het nu gezellig is op een eiland met elkaar maar daarna gaat iedereen weer zijn eigen weg en zie je ze waarschijnlijk nooit meer. Ik zou ook geen rekening houden met anderen.
Als ze je wel mogen moet je ook spelen, want het gaat ze tenslotte altijd om het geld. Dat krijgen we in het latere spel ook vast te zien.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Eens. Maar het lastige is dat je de mensen ook een beetje te vriend moet houden want als iemand rijker wordt dan jij en ze hebben een pleurishekel aan je, dan weet je zeker dat je moet spelen. Lastig.
Dat advies is zonder meer uit eigen belang, maar tegelijkertijd ook waar. Zulks sluit elkaar niet uit. Met flink poen om je pols ben je de sigaar totdat je ofwel immuniteit verdient, ofwel platzak met 't bootje naar het vaste land vaart.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:09 schreef Tengano het volgende:
Hij wil ze onder de 10 houden. Maar ik verwacht niet dat de finale met zijn 7~8en gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel spellen er nog gespeeld moeten worden.
Precies het is wachten tot iemand gedraaid wordt die zelf wel wil spelen, dan is ze de eerste die gekozen wordt indien mogelijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:53 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Dat advies is zonder meer uit eigen belang, maar tegelijkertijd ook waar. Zulks sluit elkaar niet uit. Met flink poen om je pols ben je de sigaar totdat je ofwel immuniteit verdient, ofwel platzak met 't bootje naar het vaste land vaart.
Juist. Zoals dat ook gebeurde bij die boy van the Good place. Op zich was zijn tactiek goed:quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:04 schreef CaLeX het volgende:
Precies het is wachten tot iemand gedraaid wordt die zelf wel wil spelen, dan is ze de eerste die gekozen wordt indien mogelijk.
Zal iig wel de laatste over het eiland zijn. Maar ik verwacht ook nog wel wat blogs van daarna; dat ze op haar hotel komt en weer kan eten, in het vliegtuig zit, hoe het thuis is als ze weer op het strand van Scheveningen loopt etc.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:05 schreef praadje het volgende:
Nieuwe blog van Melanie;
https://melanierijkers.nl/milliondollarisland_verloren/
Saaaaaai. Utopia variant waar alles al voor ze geregeld is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:19 schreef Nemrut het volgende:
Er komt zeker geen nieuw seizoen van Million Dollar Island, maar wel een variant erop:
1 jaar lang met 40 personen overleven in een oude loods.
"Het doel is dus simpel: volhouden en winnen.
Eén miljoen euro ligt klaar voor the last man or woman standing.
Maar deze prijs kost je dan wel Een Jaar Van Je Leven."
Een Jaar Van Je Leven… voor één miljoen euro! Geef je nu op!
https://www.shownieuws.nl(...)n-euro-geef-je-nu-op
Geen idee van de kijkcijfers, maar dat het duur is dat geloof ik direct.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:27 schreef Nemrut het volgende:
De productie van MDI is veel te duur en trekt te weinig kijkers.
Ik zie dit als een goedkope variant erop. Zeker ook weer debiele spelletjes enz.
De creativiteit bij Talpa is een beetje zoek.
MDI leek mij een fantastisch concept, maar het komt totaal niet uit de verf. Van de 100 personen bij de start hebben wij meer dan de helft amper gezien. Zelfs nu er nog maar 1/3 deel van over is, blijven velen onbekend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:06 schreef GereDathan het volgende:[..]
Ik vind het idee van MDI wel verfrissend en leuk uitgevoerd, maar een 2e seizoen zou ik denk ik niet kijken.
Ik zag het ook voorbij komen. Met opdrachten en eten dat ze moeten kopen maar dat wel alle 40 mensen het wel eens moeten zijn want dat bedrag gaat van het miljoen af. En als je een opdracht niet goed uitvoert lig je er direct uit. Ben nog in afwachting wat ik ervan vindt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:19 schreef Nemrut het volgende:
Er komt zeker geen nieuw seizoen van Million Dollar Island, maar wel een variant erop:
1 jaar lang met 40 personen overleven in een oude loods.
"Het doel is dus simpel: volhouden en winnen.
Eén miljoen euro ligt klaar voor the last man or woman standing.
Maar deze prijs kost je dan wel Een Jaar Van Je Leven."
Een Jaar Van Je Leven… voor één miljoen euro! Geef je nu op!
https://www.shownieuws.nl(...)n-euro-geef-je-nu-op
Gemiddeld genomen zo'n 500.00 tot 600.000 kijkers op tv (de cijfers van Prime zijn niet bekend).quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:29 schreef Document1 het volgende:
Jammer, ik zou wel naar een tweede seizoen kijken. Iemand enig idee over hoeveel mensen er nou uiteindelijk naar kijken? Ik meestal na de uitzending via prime bijvoorbeeld.
Wat hadden ze dan verwacht voor een programma op de zondagavond wat nieuw en niet heel spannend is? Ik vind dat ze nog best veel kijkers hebben, zou eerder richting de <300.000 verwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:22 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen zo'n 500.00 tot 600.000 kijkers.
Veel te laag voor zo’n duur en groots opgezet programma.
Afgelopen zondag slechts 359.000 kijkers (7,4% marktaandeel),
maar daar komt dan nog wel uitgesteld kijken bij.
Die cijfers komen altijd pas na een week beschikbaar.
De week ervoor was het incl. uitgesteld kijken 522.000.
Kijkcijfers kun je hier vinden: https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,dp-3-63-0-p
Deze 2 artikelen van april op Mediacourant gaan over de tegenvallende kijkcijfers:
https://www.mediacourant.(...)lste-sbs-mislukking/
https://www.mediacourant.(...)llion-dollar-island/
Goedkope studio programma's als Hart van Nederland en Shownieuws scoren beter op SBS6.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht voor een programma op de zondagavond wat nieuw en niet heel spannend is? Ik vind dat ze nog best veel kijkers hebben, zou eerder richting de <300.000 verwachten.
Die zitten sowieso op een betere tijd geprogrammeerd en een deel van tokkie NL vind dat makkelijk vermaak en wil graag weten hoe prutzanger X of nepacteur Y het doen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:39 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Goedkope studio programma's als Hart van Nederland en Shownieuws scoren beter op SBS6.
Het blijft toch een beetje een 'campingzender'.
Het tijdstip is niet eens zo beroerd, maar MDI past helemaal niet bij andere SBS6 programma's.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die zitten sowieso op een betere tijd geprogrammeerd en een deel van tokkie NL vind dat makkelijk vermaak en wil graag weten hoe prutzanger X of nepacteur Y het doen.
Het is Talpa, natuurlijk zit er nog een adder onder het grasquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:22 schreef Nemrut het volgende:
[..]
MDI leek mij een fantastisch concept, maar het komt totaal niet uit de verf. Van de 100 personen bij de start hebben wij meer dan de helft amper gezien. Zelfs nu er nog maar 1/3 deel van over is, blijven velen onbekend.
Met maar 1 uitzending per week krijg je ook niet snel een band met de vele deelnemers. De regie heeft er een paar uitgekozen die wel een gezicht hebben gekregen, de anderen blijven slechts figuranten.
De opbouw van de laatste uitzendingen is telkens hetzelfde, weinig verrassend dus. Ik ben eigenlijk alleen nog maar benieuwd naar de finale. Wie er gaat winnen boeit mij eigenlijk niet, maar gaat er daadwerkelijk 1 deelnemer met het miljoen vandoor of moet het gedeeld worden? Of zit er toch nog een addertje onder het gras? We gaan het zien ergens in juni of juli.
Is eigenlijk al bekend wanneer de finale gespeeld wordt?
Kan, maar hoeft niet. Er kan in theorie nog steeds 1 iemand met 1 miljoen (voor belasting) naar huis gaan. Dat zullen we pas op het eind weten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het is Talpa, natuurlijk zit er nog een adder onder het grasEn daarna nog 30% kansspelbelasting…
Overigens is er al een keer gezegd dat er meerdere mensen bandjes kunnen verzilveren dus er gaat sowieso niemand met 1M naar huis.
Kijk dan gewoon Expeditie Robinsonquote:Verder heb ik constant bij dit programma het idee dat er zoveel meer in had gezeten. Veel te veel hetzelfde concept wat we al eerder hebben gezien, alleen in een iets ander sausje. Het had veel en veel spannender en leuker gekund. Kandidaten die andere kandidaten op het eiland uit kunnen schakelen bijv, of privileges voor sommige kandidaten, een verliezers eiland waar je nog kans hebt terug in het spel te komen om wraak te kunnen nemen, extra eten of juist minder eten voor kandidaten, en een veel betere casting, want er zitten zoveel saaie types tussen, en de paar die wel voor sensatie zorgden gingen al snel naar huis. Al deze opgenoemde dingen geven spannendere en leukere tv.
Ik zie dat enorm duur niet zo.quote:Overigens is dit kijkcijfermatig gewoon een giga flop in TV land. En dan is het nog pijnlijker dat het zo enorm duur is om te produceren.
Dan maak je het mijns inziens weer veel te soft. Het mooie aan dit programma is juist de hardheid, het onverbiddelijke. Verlies je? Kun je je spellen pakken en wegwezen. Het gaat wel om veel geld, hea. Twee maanden op een eiland zitten en kans op meer dan ¤10.000. Ik kan er niet tegenop werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:44 schreef GereDathan het volgende:
Wat mij overigens wel stoort aan het programma is dat er elke week 5 kandidaten naar huis worden gebracht, zonder dat ze daar zelf echt invloed op hebben. Robert-Jan is bijzonder machtig door de opzet en weet dat als hij 2 mensen kiest er sowieso 1 naar huis gaat. Kandidaten hebben eigenlijk geen enkele manier om zich hiertegen te verweren, behalve met veel geluk een simpel spel winnen.
Ik had het zelf mooier gevonden als voor elk spel men 1 bandje in had moeten leveren en als je zonder bandjes komt te zitten dat je dán naar huis moet. Ook had het leuk geweest als je bandjes mocht weggeven als je daar zin aan had.
Wat ik bijvoorbeeld leuk zou vinden: elke 3 dagen met het roulette wiel (wat ik wel een leuk element vind) 6 kandidaten selecteren en spel spelen. De winnaar krijgt 3 bandjes, nummer 2-3-4 allemaal 1 bandje en nummers 5 en 6 niks. Volgende ochtend iedereen zonder bandje naar huis.
Ik vind het harde ook geweldig, maar vind dat de mensen die gekozen worden te weinig kans hebben om zich te verdedigen. Als een Daisy had kunnen blijven dan had dat absoluut nog meer vuurwerk opgeleverd. De spellen zijn leuk, want simpel, maar veel te veel afhankelijk van geluk. Ik denk dat het voor het hele spel leuker had geweest als er niet 5 van de 6 direct naar huis zouden gaan maar dat er nuance in zat. Nu heb je de situatie dat de winnaar van een spel degene die gekozen hebben dankbaar is (want meer geld te winnen), maar de haat en nijd van de afvallers verdwijnt direct per bootje. Als je van die 5 er nog 2 op het eiland houdt dan wordt het gegarandeerd feestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dan maak je het mijns inziens weer veel te soft. Het mooie aan dit programma is juist de hardheid, het onverbiddelijke. Verlies je? Kun je je spellen pakken en wegwezen. Het gaat wel om veel geld, hea. Twee maanden op een eiland zitten en kans op meer dan ¤10.000. Ik kan er niet tegenop werken
En juist omdat het zo hard is en omdat er veel geld op het spel staat, krijg je bij sommigen echt het slechtste van henzelf te zien. Zie bijvoorbeeld het kampermeisje Daisy: je kan dat meisje wel uit haar kamp halen, maar het kamp nooit uit haar.Of die schijnheiligen uit The Good Place. Het was wel echt mooi geweest als de casting beter was geweest; dat had iconische tv op kunnen leveren. Nu zijn er teveel nobody's.
Mocht alleen als je vertrok, niet gewoon willekeurig.quote:En bandjes weggeven mocht ook. Deden ze ook in het begin, onder het mom van: "ik heb mijn doelen wel bereikt", of zo.![]()
Met alle respect, maar jij hebt echt geen enkel idee hoeveel werk en geld er in een standaard TV productie gaat zitten, laat staan een TV productie van bijna 2 maanden op een onbewoond eiland aan de andere kant van de wereldquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Er kan in theorie nog steeds 1 iemand met 1 miljoen (voor belasting) naar huis gaan. Dat zullen we pas op het eind weten.
[..]
Kijk dan gewoon Expeditie Robinson
[..]
Ik zie dat enorm duur niet zo.
Eilandje huren, goedkope presentator huren, paar wortels en rijst meesjouwen. Natuurlijk is de uiteindelijke prijs, mits deze volledig verzilverd wordt, veel geld. Maar daar ligt ome John vast niet wakker van, netto zal het wel geld opleveren aan reclame en marketing.
Het tijdstip van zondag 21:30 is, wat mij betreft, wel echt een flut tijdstip. De zender zal ook wel iets uitmaken zoals gezegd. Had dit programma lekker op vrijdagavond om 20:00 of 20:30 geprogrammeerd, pak je gelijk de doelgroep 12+ mee die op vrijdag wat langer op mag blijven.
Die zit ergens op de financiële administratie om 15:55 met zijn tas op schoot, zodat hij 16:00 de buitendeur kan uitlopen.quote:
Dat zegt mijn vriendin ook elke zondagavond rond dit tijdstip.quote:
Haha en daarna zie je ze op het strand vertellen wat ze ervan vinden dat ze weg moeten.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:03 schreef NY_Giant het volgende:
Toch bijzonder dat de afvallers steeds zonder hun spullen de boot opstappen en wegvaren.
Die donkere vrouw bleek eerder juist ook al niet zo'n fan van Robert-Jan. Ze kiest nu gewoon eieren voor haar geld om haar positie te beschermen. Maar verder moet ze ook niet zoveel van hem hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt wel steeds venijniger en dus leuker om naar te kijken. Die Robert Jan wordt een waar potentaatje, irritant gastje is dat. En die donkere vrouw (weet haar naam niet) die steeds bij hem is die diep in zijn hol zit elke keer. TeamDevon/Dok
Als hij wint en met een hele grote pot naar huis gaat moet je eens kijken hoeveel vrienden hij heeftquote:Op maandag 23 mei 2022 23:47 schreef Tengano het volgende:
Ik vind het best een leuk programma. Ik zou het jammer vinden als dit gelijk de laatste keer is dat ze het maken.
Voor de rest: Robert Jan gedraagt zich daar als een killer. En geef hem eens ongelijk als je 340.000? euro mee naar huis kunt meenemen. Vrienden maken kun je je hele leven nog, en daar kom je daar niet voor.
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:29 schreef praadje het volgende:
Als hij wint en met een hele grote pot naar huis gaat moet je eens kijken hoeveel vrienden hij heeft
Ik weet niet of hij het zo slim speelt. Jaagt iedereen tegen zich in het harnas op een enkeling na die graag zijn kruimels opvangt. Hij is al bezig met het eindspel waarvan niemand weet hoe die eruit ziet, iets met de huid verkopen voordat de beer geschoten is?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:24 schreef DjVero het volgende:
Robert Jan speelt het gewoon donders slim. Bloedirritante gast met geen greintje fatsoen, maarja, dat hoeft ook niet. ¤340.000, hallo, daar moet ik potverdrie zo'n tien jaar voor werken
Ja dat zie je nu ook met die teams, even veranderen hoe er gekozen wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:39 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat er nog wel een spel komt waarbij je niemand mag kiezen en soberso zelf moet spelen. En dan is de kans dat Robert Jan erbij zit natuurlijk wel groot.
Het is een nieuw spel dus ze konden tijdens het opnemen alles nog veranderen aan het format wat ze wilden. En ik vermoed dat de productie het saai gaat vinden dat Robert Jan ogenschijnlijk fluitend naar de finale gaat.
Nee, dat kan niet. Dat zou conflicteren met de regel dat de rijkste persoon op het eiland immuniteit heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:39 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat er nog wel een spel komt waarbij je niemand mag kiezen en soberso zelf moet spelen. En dan is de kans dat Robert Jan erbij zit natuurlijk wel groot.
Het is een nieuw spel dus ze konden tijdens het opnemen alles nog veranderen aan het format wat ze wilden. En ik vermoed dat de productie het saai gaat vinden dat Robert Jan ogenschijnlijk fluitend naar de finale gaat.
Stereotype holmaatje. Een echte CUCK, die RobertJan zijn vrouw zou laten volspuiten om daarna met smaak het te nuttigen.quote:
Ik vind het een leuke serie, maar dit irriteert mij ook mateloos. De hele tijd dat geschuif, houd gewoon vast aan 1 format zodat het voorspelbaar is waar je naar kijkt. Zeer onbevredigend op deze manier.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:37 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe plotseling die afleveringen steeds afgelopen zijn.
Opnemen en dan bingewatchen?quote:Op zondag 29 mei 2022 22:37 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe plotseling die afleveringen steeds afgelopen zijn.
Lijkt mij niets meer dan normaal, wat dacht hij te kunnen gaan beïnvloeden met die paar bandjes die ze hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:12 schreef Nemrut het volgende:
voor Dennis en zijn bondgenoten lijkt het doek te vallen.
Dit, ja. Erg hard voor Robin ook; gekozen worden om een spel te gaan spelen, maar er niks mee winnen, terwijl hij juist iedereen met rust laat. En die gladjakker Remi strijkt alle eer op, met z'n semi-zielige verhaalquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:28 schreef CaLeX het volgende:
Die bandjes weggeven was wel erg sneu. Had ze in de bak gegooid en iedere speler om beurten (op volgorde van gekozen worden voor het spel) een laten pakken tot ze op zouden zijn.
Als je speelt en wint moet je er m.i. gewoon beter van worden.
[..]
Helemaal mee eens, je bent maar aan de grillen van de regie overgeleverd daar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:28 schreef CaLeX het volgende:
Die bandjes weggeven was wel erg sneu. Had ze in de bak gegooid en iedere speler om beurten (op volgorde van gekozen worden voor het spel) een laten pakken tot ze op zouden zijn.
Als je speelt en wint moet je er m.i. gewoon beter van worden.
[..]
Lijkt mij niets meer dan normaal, wat dacht hij te kunnen gaan beïnvloeden met die paar bandjes die ze hebben.
In de hotelkamer van Dennisquote:
Kinderlijfje als winaar. Really?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Devon er uit ligt, dat ventje had ik zeker de finale wel gegund tussen al die slangen zoals RobertJan.
Die willen lekker onder de radar blijven. Die willen gewoon heel graag niet naar huis.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:57 schreef praadje het volgende:
Moeten die met 1 bandje niet eens een keer zelf spelen? Zo komen ze nooit verder.
Ja “alles of niets” is het principe.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:57 schreef praadje het volgende:
Moeten die met 1 bandje niet eens een keer zelf spelen? Zo komen ze nooit verder.
Zouden die met 1 bandje ook in de finale komen denk je? Ik zit te wachten op het plot. Dat alle 1 bandjes een spel moeten spelen aan het eind en dat de winnaar daarvan naar de finale mag. Ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:05 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja “alles of niets” is het principe.
De meeste lijken liever met “niets” (10k) naar huis te gaan dan wat risico en mogelijk 150-200k
Ik heb geen voorkeur.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:08 schreef superniger het volgende:
Voor wie zijn jullie?
Ik ben voor team Hakuna Matata / the good place.
Ik denk dat iedereen een beetje in survival-modus is geschoten. Willen de rit gewoon uitzitten. Zullen ook hun "aardse" drang naar geld een beetje verloren zijn. En het spel beloond het ook om je kop niet boven het maaiveld uit te steken. Dus de overgebleven groep zal sowieso wat risico-mijdender zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:05 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja “alles of niets” is het principe.
De meeste lijken liever met “niets” (10k) naar huis te gaan dan wat risico en mogelijk 150-200k
Zonder die regel zou het ook saai zijn en zou standaard de hoogste alleen maar gekozen worden.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:19 schreef Nemrut het volgende:
Nog 3 afleveringen en dan weten wij het. Robert Jan heeft in ieder geval niet de gunfactor. De immuniteitsregel vind ik trouwens belachelijk, dat is de enige reden waarom hij er nog steeds in zit en zelf nooit hoeft te spelen.
Het wordt er wel leuker op, nu er minder deelnemers zijn. 100 deelnemers bij de start is veel te veel. Als ze met 25 of zo waren begonnen was het voor de kijker veel interessanter geweest.
Je hebt gelijk dat hij in het begin al wel gespeeld heeft. Maar hij is nu al een aantal afleveringen verzekerd van een finaleplek.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:44 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Zonder die regel zou het ook saai zijn en zou standaard de hoogste alleen maar gekozen worden.
RJ is een lulletje, maar wel 3 keer er geprobeerd uit te stemmen en 3 keer gewonnen, dus in dat opzicht verdiend hij het wel.
Hij kijkt gewoon niet zo leuk uit zijn ogenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waarom denken jullie allemaal zo negatief over Robert Jan? Hij speelt toch gewoon het spel en is volgens mij op dat eiland daar geen vervelende gast.
ik hoop het, ik vind hem ook steeds vervelender worden. jammer dat hij niet gekozen kan worden.quote:
Eens, hij heeft te veel macht.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ik hoop het, ik vind hem ook steeds vervelender worden. jammer dat hij niet gekozen kan worden.
ja hequote:Op zondag 12 juni 2022 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
Wat is die ex-judoka tenenkrommend slecht.
Dat was sinds vorige week geloof ik? En zou best kunnen, soort memory.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:03 schreef SupremeDutch het volgende:
Zelfs met 34 bandjes, runt RJ als God in het casino.
Dat met die bakjes met 10.000 erin geschreven, is dat nieuw in de promo? Ik heb zo'n vermoeden dat dit uit het eindspel komt. Dat die bedragen het bedrag zijn dat ze winnen, wat ze moeten matchen o.i.d.
Robert heeft meeste bandjes en dus immuniteit.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef Karina het volgende:
hehe dat is schrikken![]()
oe meteen draaien ook! ik zou robert jan laten spelen als hij niet werd gedraaid, zou die kop wel willen zien.
Dat kan toch niet? Die heeft toch immuniteit omdat hij de rijkste is? Of is dat niet meer?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef Karina het volgende:
hehe dat is schrikken![]()
oe meteen draaien ook! ik zou robert jan laten spelen als hij niet werd gedraaid, zou die kop wel willen zien.
Helaas wel ja, stomme regel!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Robert heeft meeste bandjes en dus immuniteit.
Waarom zei Dennis dan ook tegen hem dat hij hem al zat te knijpen? Vond het al een rare opmerkingquote:
oh ja shit dat was ik vergeten. ik hoop dan dat hij iig niet gaat winnen. dat hij op een of andere manier toch al zijn bandjes kwijtraakt.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Robert heeft meeste bandjes en dus immuniteit.
ik denk dat Dennis het ook vergeten wasquote:Op zondag 12 juni 2022 22:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom zei Dennis dan ook tegen hem dat hij hem al zat te knijpen? Vond het al een rare opmerking
Nee, 3 naar de finale samen met RJ zei hij.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:33 schreef Karina het volgende:
3 naar de finale dus.
RJ kan er dus nog uit
4 is nog meer kans dat hij verliestquote:Op zondag 12 juni 2022 22:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, 3 naar de finale samen met RJ zei hij.
Niet qua immuniteit, maar qua invloed.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom zei Dennis dan ook tegen hem dat hij hem al zat te knijpen? Vond het al een rare opmerking
Ligt niet aan het format, dat hebben de eilandbewoners zelf gedaan. Devon wilde iets forceren en dat heeft zo uitgepakt. Als RobertJan niet had gewonnen was er een ander die met 34 bandjes de boel was gaan beheersen. Die immuniteitsregel is nodig om te zorgen dat de rijkste niet altijd de sjaak is. Een dergelijke regel is echt wel nodig om spelers te beschermen.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef Nemrut het volgende:
Helemaal mee eens: het blijkt een niet goed doordacht format.
De immuniteitsregel hadden ze sowieso niet in moeten voeren.
Richting de finale is het telkens niet zelf willen spelen wel erg voorspelbaar.
Hoezo niet? Als ze de rijken kiezen, gaan ze toch over die 34 van RJ heen?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:23 schreef Karina het volgende:
oe dit is de kans om RJ te naaien. zodat er meer dan 34 in de bak komen! Oh dat kan dus niet helaas.
Meer spellen spelen is ook altijd nog een optie; naast de arena, coalities smeden en spelletjes spelen gebeurt er verder natuurlijk geen drol op zo'n eiland. En zeker niet met zoveel nobody's als nu. Dus betere casting lijkt me ook een must.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of er nog een seizoen komt eerlijk gezegd. Ik zou het dan wel beter aanpakken, en misschien een beter uitzendtijdstip en misschien meerdere keren per week, zeker met 100 deelnemers is dat geen overbodige luxe. Dan kom je er als kijker wat beter in en zodoende leer je de deelnemers beter kennen zodat je als kijker een band krijgt, of juist helemaal niet. Wat het weer leuker maakt. Maar aangezien Talpa met een giga project bezig is; Een Jaar van je Leven wat eind augustus van start gaat, wat ook al dagelijks is denk ik dat deze show in de categorie: 'eens maar nooit meer' gaat vallen...
Op een gegeven moment maakten ze een rekensom waaruit volgens mij bleek dat het niet kon.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:43 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze de rijken kiezen, gaan ze toch over die 34 van RJ heen?
[..]
Meer spellen spelen is ook altijd nog een optie; naast de arena, coalities smeden en spelletjes spelen gebeurt er verder natuurlijk geen drol op zo'n eiland. En zeker niet met zoveel nobody's als nu. Dus betere casting lijkt me ook een must.
Ja, uitgaande van de laagste bandjes dacht ik. Maar als ze zo'n Wendy erin gooien bijv. ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een gegeven moment maakten ze een rekensom waaruit volgens mij bleek dat het niet kon.
Dan zou die zichzelf daarin moeten opofferen, dat verwacht ik niet. Ze zijn ervan uitgegaan dat de vijf die gedraaid zijn, niet zullen spelen. Lijkt me een reële aannamequote:Op donderdag 16 juni 2022 14:01 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, uitgaande van de laagste bandjes dacht ik. Maar als ze zo'n Wendy erin gooien bijv. ?
Die regel is de meest zinloze regel van allemaal, noem mij 1 keer dat RJ geen immuniteit had omdat 1 van zijn nummers gedraaid werd bij de roulette sinds hij 34 bandjes heeft.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die immuniteitsregel is nodig om te zorgen dat de rijkste niet altijd de sjaak is. Een dergelijke regel is echt wel nodig om spelers te beschermen.
Er komt geen volgend jaar. Helaas.quote:Volgend jaar zal iedereen er wel voor waken om niet te vroeg in het spel een gigantische pot te maken, want dan krijg je dus weer een speler die veel invloed heeft.
eens, wat mij betreft mocht de rijkste buiten de gedraaide immuniteit krijgen ipv de rijkste van allenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die regel is de meest zinloze regel van allemaal, noem mij 1 keer dat RJ geen immuniteit had omdat 1 van zijn nummers gedraaid werd bij de roulette sinds hij 34 bandjes heeft.
Vind ik ook. Er is zeker wel wat aan te merken op het programma en de regels, maar ik denk dat je juist in een tweede seizoen kan zorgen dat het nog een stuk leuker wordt. Het is in ieder geval een verfrissend programma in mijn ogen. Ik heb overigens besloten om ER niet meer te kijken zolang het met "bekende Nederlanders" is. Zo klaar mee, er is niets meer over van het originele concept.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:58 schreef Document1 het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat er geen nieuw seizoen komt. Vermakelijker dan de zoveelste expedite met BN’ers.
Rik Brandsteder gaat Expeditie Robinson presenteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er is zeker wel wat aan te merken op het programma en de regels, maar ik denk dat je juist in een tweede seizoen kan zorgen dat het nog een stuk leuker wordt. Het is in ieder geval een verfrissend programma in mijn ogen. Ik heb overigens besloten om ER niet meer te kijken zolang het met "bekende Nederlanders" is. Zo klaar mee, er is niets meer over van het originele concept.
Net als WIDM trouwens, dat is ook alleen maar een show geworden van "hoe kom ik het beste in beeld" en constant bondjes. Als je dan de Belgische versie ziet, dan wil je niet anders meer.
helemaal mee eens: de simpele spelletjes met het roulettespel en de niet-BN'ers maakte het voor mij een stuk leuker dan ER. Inderdaad beetje tweaken: immuniteit gewoon 1x als je gewonnen hebt, daarna kun je gewoon gekozen worden EN wat ik ook zou doen is dat je maar 1x achter elkaar mag kiezen bij het roulettespel. Dus als je nummer de volgende ronde weer opkomt moet een ander kiezen anders krijg je zoals nu dat RJ bijna elke keer aan de beurt is om te kiezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:58 schreef Document1 het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat er geen nieuw seizoen komt. Vermakelijker dan de zoveelste expedite met BN’ers.
Er was net wel een oproep voor kandidaten voor een volgend seizoen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:58 schreef Document1 het volgende:
Vindt je het gek, met al die kritiek van die Fok!ers hierquote:Op woensdag 22 juni 2022 13:23 schreef Mrmime het volgende:
Wat zweet die Dennis tijdens het presenteren, niet normaal
Het moet volgens mij nog blijken of ze na de bom door mogen of dat ze meteen klaar zijn. (ik denk het eerste)quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:55 schreef Sorella het volgende:
Ik vind het stom dat als je een doosje open maakt met een bom dat je dan al je geld kwijt bent. Als de finalisten pech hebben krijgt er niemand geld en houdt sbs een miljoen in de portemonnee.
Als het dan toch moet zo'n stomme plottwist dan zie ik liever dat ze dan de helft van het geld kwijt, dat zijn vind ik eerlijker.
Echt? Ik kijk uitgesteld via prima daar kwam dat niet voorbij.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Er was net wel een oproep voor kandidaten voor een volgend seizoen?
Jij het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen en ik denk dat ik er ook een hele goeie kandidaat voor ben; ik hou wel van survivalen, kan goed met mensen opschieten, mensen vinden mij ook meteen tof, ben heel goed in spelletjes, en zeer inventief om te kunnen overleven, ik kan heel goed koken en zo'n groep goed bij elkaar houden en managen en daarnaast zie ik er ook nog eens harstikke goed uit voor op TV. Maar ik denk dat ik wss net iets te bescheiden ben voor zo'n verhaallijn.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:24 schreef Document1 het volgende:
Topic gelezen, ik zou me zo opgeven als ik geen hartpatiënt was. Er mag zeker nog wel aan gesleuteld worden. Vooral eeuwig immuniteit moet anders, alleen zal je als grootste vis wel altijd uitgekozen worden. Dus hoe je dat een beetje eerlijk doet? Ik weet het niet.
Verder zou een andere presentator al heel veel schelen, er zit niks in die Dennis. Wat een saaie gast is dat.
Ik hoop meer dat er per bom 1 bandje (10k) van hun prijzengeld wordt afgetrokken. Dat zou ik wel spannender vinden dan gelijk -kaboem- en weg.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het moet volgens mij nog blijken of ze na de bom door mogen of dat ze meteen klaar zijn. (ik denk het eerste)
quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen en ik denk dat ik er ook een hele goeie kandidaat voor ben; ik hou wel van survivalen, kan goed met mensen opschieten, mensen vinden mij ook meteen tof, ben heel goed in spelletjes, en zeer inventief om te kunnen overleven, ik kan heel goed koken en zo'n groep goed bij elkaar houden en managen en daarnaast zie ik er ook nog eens harstikke goed uit voor op TV. Maar ik denk dat ik wss net iets te bescheiden ben voor zo'n verhaallijn.
[..]
Jij het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen en ik denk dat ik er ook een hele goeie kandidaat voor ben; ik hou wel van survivalen, kan goed met mensen opschieten, mensen vinden mij ook meteen tof, ben heel goed in spelletjes, en zeer inventief om te kunnen overleven, ik kan heel goed koken en zo'n groep goed bij elkaar houden en managen en daarnaast zie ik er ook nog eens harstikke goed uit voor op TV. Maar ik denk dat ik wss net iets te bescheiden ben voor zo'n verhaallijn.
Eens, het enige wat ik dan wel 'goed' vind aan Dennis dat hij tenminste niet zo overdrevenquote:Op donderdag 23 juni 2022 12:24 schreef Document1 het volgende:
Verder zou een andere presentator al heel veel schelen, er zit niks in die Dennis. Wat een saaie gast is dat.
Nee hoor, je bent niet de enige. I mag hem ook. Ik vind hem juist heel geschikt. Hij is superrelaxed terwijl die eilandbewoners helemaal krankzinnig worden van de zenuwen. Dat verhoogt juist de spanning. And he doesn't give a fuckquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:23 schreef Sorella het volgende:
Ik ben denk de enige die het Dennis wel leuk vond doen, lekker rustig, maakte zijn eigen niet druk, heerlijk om naar te kijken, van mij mag hij het tweede seizoen ook doen.
[..]
In de uitzending van afgelopen zondag op SBS6 in ieder geval. Maar misschien was iemand vergeten het er uit te halen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk uitgesteld via prima daar kwam dat niet voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |