abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204676186

Het nieuwe realityprogramma Million Dollar Island gaat op zondagavond 6 maart van start bij SBS6. Oud-judoka Dennis van der Geest is aangetrokken als presentator van de reeks waarin 100 mensen twee maanden moeten zien te overleven op een onbewoond eiland.

In Million Dollar Island is een miljoen euro te verdienen. De 100 deelnemers beginnen allemaal met een polsbandje dat 10.000 euro waard is. Daarna kunnen zij door het spelen van spellen bandjes winnen en verliezen. Mensen die opgeven moeten hun bandje aan een achterblijver naar keuze geven.

Million Dollar Island is het nieuwe realityprogramma van SBS6 en bedacht door John de Mol's Talpa Concepts. De show is geproduceerd door Monday Media, het bedrijf dat eerder Strix Television heette en ook ook verantwoordelijk is voor Expeditie Robinson. Het programma is eind 2021 opgenomen op de Filipijnen, laat SBS6 weten.

Net als bij Expeditie Robinson krijgt ook Million Dollar Island een zogenaamde napraatshow. Die zal elke zondagavond na de reguliere uitzending te zien zijn bij SBS6 en wordt gepresenteerd door Giel de Winter, bekend van het YouTube-kanaal StukTV. Vanaf één uur na uitzending is Million Dollar Island ook beschikbaar op Prime Video.
https://www.telegraaf.nl/(...)dollar-island-bekend

Blog van Melanie Rijkers (deelneemster)
https://melanierijkers.nl/milliondollarisland/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204679863
Zo dan, alleen al om die reactie van Daisy zou ik haar kiezen, wat een sneu viswijf, daar waar ik haar tot gister gewoon een hartstikke tof wijf vond. Ware aard van het beestje, I guess.

Ik ben trouwens wel blij dat ik door ben blijven kijken, ik wilde eigenlijk afhaken. Dit programma haalt wel het slechtste in mensen naar boven _O- . The good place vind ik ook maar een verzameling achterbakse mensen, eerst dat eten, toen dat met die mevrouw van dat zeil en daarna doodleuk aangeven dat je niks van Robert Jans plannen weet :r
  maandag 9 mei 2022 @ 20:53:41 #3
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204682274
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:14 schreef DjVero het volgende:
Zo dan, alleen al om die reactie van Daisy zou ik haar kiezen, wat een sneu viswijf, daar waar ik haar tot gister gewoon een hartstikke tof wijf vond. Ware aard van het beestje, I guess.

Ik ben trouwens wel blij dat ik door ben blijven kijken, ik wilde eigenlijk afhaken. Dit programma haalt wel het slechtste in mensen naar boven _O- . The good place vind ik ook maar een verzameling achterbakse mensen, eerst dat eten, toen dat met die mevrouw van dat zeil en daarna doodleuk aangeven dat je niks van Robert Jans plannen weet :r
Ja, dat viel mij ook op, maar eigenlijk snapte ik het niet zo goed. Maar nu jij het zegt, heeft Robert Jan zelfs zijn woord aan the Good Place gegeven dat hij juist niet op hun zou stemmen en dat ze zouden upteamen. Maar the good :') place wil dus iedereen (sneaky) te vriend houden en dat zetten ze op die manier even Robert Jan weg want niemand mag hem immers (ivm jaloezie). Maar straight is het inderdaad niet.

Lijkt me juist wel prettig om Robert Jan aan je kant te hebben want er is zeer grote kans dat hij regelmatig mensen uit moet gaan kiezen. Dus als je als good place die goodwill van Robert Jan hebt, snap ik niet dat ze daar zo achterbaks? mee omgaan.

Maar wie heeft nou in hemelsnaam verraden dat Robert Jan Daisy ging kiezen :? Zou dat ook bij the good place vandaan komen :o Zij waren met name de mensen die dit wisten.
pi_204690859
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, dat viel mij ook op, maar eigenlijk snapte ik het niet zo goed. Maar nu jij het zegt, heeft Robert Jan zelfs zijn woord aan the Good Place gegeven dat hij juist niet op hun zou stemmen en dat ze zouden upteamen. Maar the good :') place wil dus iedereen (sneaky) te vriend houden en dat zetten ze op die manier even Robert Jan weg want niemand mag hem immers (ivm jaloezie). Maar straight is het inderdaad niet.

Lijkt me juist wel prettig om Robert Jan aan je kant te hebben want er is zeer grote kans dat hij regelmatig mensen uit moet gaan kiezen. Dus als je als good place die goodwill van Robert Jan hebt, snap ik niet dat ze daar zo achterbaks? mee omgaan.

Maar wie heeft nou in hemelsnaam verraden dat Robert Jan Daisy ging kiezen :? Zou dat ook bij the good place vandaan komen :o Zij waren met name de mensen die dit wisten.
Ik hoop dat we dat aankomende zondag te zien gaan krijgen. Of zou de verrader dat buiten de camera's om gedaan hebben? Ik heb geen idee of er ook momenten zijn waarop ze niet gevolgd worden (wss bij het kakken, maar toch :+ ). Het zou me niets verbazen als het The Good Place was in ieder geval; achter die mooie smoeltjes zit een hoop achterbaksheid.
pi_204700374
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik hoop dat we dat aankomende zondag te zien gaan krijgen. Of zou de verrader dat buiten de camera's om gedaan hebben? Ik heb geen idee of er ook momenten zijn waarop ze niet gevolgd worden (wss bij het kakken, maar toch :+ ). Het zou me niets verbazen als het The Good Place was in ieder geval; achter die mooie smoeltjes zit een hoop achterbaksheid.
Volgens mij wordt er sowieso savonds en snachts niet gefilmd want dan mag er niet gevaren worden, dus die camera lui moeten voor het donker wordt terug naar hun resort op het vaste land. Zo gaat het in elk geval bij Expeditie Robinson. Dus dan heb je sowieso al de helft van een volledige dag om dingen te bespreken waar niemand ooit iets vanaf zal weten als kandidaten.
Ik denk dat het van de good place komt, die hebben er het meeste mee te winnen om het te vertellen. Meer chaos en meer haat richting Robert Jan is voor hun natuurlijk top, dan moorden ze elkaar straks helemaal op zeker uit (dat dorp is helemaal opgefokt en RJ trekt dat ook zeer slecht zie je nu) en hebben ze bij de good place minder kans zelf doelwit te worden.

Die Daisy is overigens wel echt een vis wijf zeg. Wat een verschil met eerdere eliminaties. De meesten accepteerden het allemaal. Dit mens kan totaal niet tegen dr verlies en probeert nog even kamp genoten voor de bus te gooien in haar val.
pi_204707433
Een baggeraflevering. Kijkt er hier iemand naar dat intens treurige programmaatje waarin de afleveringen besproken worden? Ik wel. Die gozer van dreckige Daisy vliegt eruit, meen ik daaruit te kunnen concluderen.
pi_204722671
ja dat is echt een onwijs slecht en treurig programma, die napraatshow, maar ik blijf het kijken. Alleen was bang voor spoilers, en daar had ik gelijk in dus halverwege maar uit gezet.

Maar echt irritant dat ze nu ineens het spel niet laten zien en we een week moeten wachten.
pi_204723855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:04 schreef Cosima het volgende:
ja dat is echt een onwijs slecht en treurig programma, die napraatshow, maar ik blijf het kijken. Alleen was bang voor spoilers, en daar had ik gelijk in dus halverwege maar uit gezet.

Maar echt irritant dat ze nu ineens het spel niet laten zien en we een week moeten wachten.
Op welke spoiler doel je? Die kwaaie kop van Daisy, die meer verraad dan enkel een spoedig afscheid van die vriend van d'r?
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:08:23 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204727768
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:04 schreef Eagles89 het volgende:
Volgens mij wordt er sowieso savonds en snachts niet gefilmd want dan mag er niet gevaren worden, dus die camera lui moeten voor het donker wordt terug naar hun resort op het vaste land. Zo gaat het in elk geval bij Expeditie Robinson. Dus dan heb je sowieso al de helft van een volledige dag om dingen te bespreken waar niemand ooit iets vanaf zal weten als kandidaten.
Ik denk dat het van de good place komt, die hebben er het meeste mee te winnen om het te vertellen. Meer chaos en meer haat richting Robert Jan is voor hun natuurlijk top, dan moorden ze elkaar straks helemaal op zeker uit (dat dorp is helemaal opgefokt en RJ trekt dat ook zeer slecht zie je nu) en hebben ze bij de good place minder kans zelf doelwit te worden.

Die Daisy is overigens wel echt een vis wijf zeg. Wat een verschil met eerdere eliminaties. De meesten accepteerden het allemaal. Dit mens kan totaal niet tegen dr verlies en probeert nog even kamp genoten voor de bus te gooien in haar val.
Wat ik heb begrepen is dat een deel van het eiland is afgezet en daar mogen ze dus niet komen. Dat is afgezet met linten. Je ziet op de kaart, die ze regelmatig tonen, dat de deelnemers allemaal aan de 'voorkant' van het eiland zitten. Daarachter zit waarschijnlijk de crew, cameramensen en hebben ze mogelijk ook wat meer luxe onderkomens en voorzieningen aangebracht. En dan moet je ook denken aan een kok, en wat schoonmaakpersoneel ed. Ze hebben immers dat hele eiland voor een maand of twee afgehuurd.

Dat is waarschijnlijk toch wel iets praktischer dan iedere dag op en neer varen en naar een hotel rijden. En wat maakt het uit. Je hoeft er daar niet uit te zien alsof je helemaal perfect naar kantoor gaat. Dennis komt daar ook gewoon op zijn slippertjes aan en die cameramensen komen niet eens in beeld.

En hoe dichter je er bovenop zit hoe beter materiaal je denk ik kunt maken. En je ziet ook dat ze er vaak of heel vroeg of heel laat ook nog zijn. Dat wordt lastig als je dan net wakker wordt in een hotel ergens heel veel verder weg. Als je op de kaart kijkt zit je ongeveer 15 km van het eerstvolgende eiland af. En dat is ook niet lekker aanvaren in het donker en 15 km over water is nog een behoorlijk eind.

Hier kun je het op Google maps zien liggen. Het heet West Nalaut. Dat eilandje in het midden van de kaart met die stierekop die naar de Philipijnen kijkt zeg maar en dat rode stipje er op. Op die kaart kun je duidelijk zien dat het nog behoorlijk afgelegen ligt.

https://www.google.com/ma(...)536147!4d119.7903721

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 12-05-2022 23:28:47 ]
pi_204729683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Op welke spoiler doel je? Die kwaaie kop van Daisy, die meer verraad dan enkel een spoedig afscheid van die vriend van d'r?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204732668
Je ziet ze vaak met bidons met water lopen. Nu vroeg ik mij af. Is dat in beeld geweest ooit dat er iets van een kraantje is voor drinkwater?

Nu lijkt mij water vrij essentieel dus het verbaast mij niet dat ze het krijgen, maar nooit gezien dat ze een fles vullen met water.
pi_204732934
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef StephanL het volgende:
Je ziet ze vaak met bidons met water lopen. Nu vroeg ik mij af. Is dat in beeld geweest ooit dat er iets van een kraantje is voor drinkwater?

Nu lijkt mij water vrij essentieel dus het verbaast mij niet dat ze het krijgen, maar nooit gezien dat ze een fles vullen met water.
Dat soort basic dingen zie je bijna nooit.
Ook beelden dat iemand inderdaad in bosjes zit te schijten en zn reet afveegt met bladeren zie je niet.
Zou me niets verbazen dat er toch gewoon een dixie aanwezig is.
100 man die twee maanden lang op een eiland schijten in de natuur lijkt me niet erg netjes om dat zo achter te laten :?
pi_204732976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:57 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat soort basic dingen zie je bijna nooit.
Ook beelden dat iemand inderdaad in bosjes zit te schijten en zn reet afveegt met bladeren zie je niet.
Zou me niets verbazen dat er toch gewoon een dixie aanwezig is.
100 man die twee maanden lang op een eiland schijten in de natuur lijkt me niet erg netjes om dat zo achter te laten :?
haha ja daar heb je ook gelijk in :D

Zal wel iets “achter de schermen” zijn geregeld ja anders is de ook hygiene niet in orde en ze zullen wel het eiland netjes moeten achterlaten als het gehuurd is ;)
pi_204733174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef StephanL het volgende:
Je ziet ze vaak met bidons met water lopen. Nu vroeg ik mij af. Is dat in beeld geweest ooit dat er iets van een kraantje is voor drinkwater?

Nu lijkt mij water vrij essentieel dus het verbaast mij niet dat ze het krijgen, maar nooit gezien dat ze een fles vullen met water.
Ik denk dat het hetzelfde is als bij ER. Een kraan voor onbeperkt drinkwater en ook dingen als medicijnen, pleisters en hygiëneproducten voor de dames zijn toegestaan en onbeperkt.
pi_204733181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:57 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat soort basic dingen zie je bijna nooit.
Ook beelden dat iemand inderdaad in bosjes zit te schijten en zn reet afveegt met bladeren zie je niet.
Zou me niets verbazen dat er toch gewoon een dixie aanwezig is.
100 man die twee maanden lang op een eiland schijten in de natuur lijkt me niet erg netjes om dat zo achter te laten :?
Bij ER doen ze hun behoeftes vaak in de zee, dat zal nu niet heel anders zijn. En anders stelt het nog niets voor, gewoon een paar gaten graven een meter of 30 het bos in, boomstam eroverheen en je hebt een "natuurtoilet".

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen dixie oid aanwezig is voor de kandidaten.
pi_204733318
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:04 schreef StephanL het volgende:

[..]
haha ja daar heb je ook gelijk in :D

Zal wel iets “achter de schermen” zijn geregeld ja anders is de ook hygiene niet in orde en ze zullen wel het eiland netjes moeten achterlaten als het gehuurd is ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Bij ER doen ze hun behoeftes vaak in de zee, dat zal nu niet heel anders zijn. En anders stelt het nog niets voor, gewoon een paar gaten graven een meter of 30 het bos in, boomstam eroverheen en je hebt een "natuurtoilet".

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen dixie oid aanwezig is voor de kandidaten.
Dat inderdaad en zat me ook te bedenken qua hygiëne. Je grote behoefte doen en dan je achterste afvegen met bladeren, dat lukt niet zonder 'viezigheid' achter te laten aan je handen of bips. Dan zul je toch je handen moeten kunnen wassen met zeep, anders heb je in no time ziekten door bacterieoverdracht.

Ook al zou je in de zee je behoefte doen, je zult je bips toch moeten reinigen lijkt me.
En het is en blijft televisie, niet alles is wat het lijkt :P
pi_204733394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
[..]
Ook al zou je in de zee je behoefte doen, je zult je bips toch moeten reinigen lijkt me.
En het is en blijft televisie, niet alles is wat het lijkt :P
Ehh, je weet dat de zee bestaat uit water? Mag jij 1 keer raden wat de meest hygiënische methode is om de billen reinigen na de grote boodschap (iets wat in veel landen ook op het toilet normaal is). Los van dat je in dat geval veel minder viezigheid zult hebben bij het doen van je behoeftes in het water.
pi_204733517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ehh, je weet dat de zee bestaat uit water? Mag jij 1 keer raden wat de meest hygiënische methode is om de billen reinigen na de grote boodschap (iets wat in veel landen ook op het toilet normaal is). Los van dat je in dat geval veel minder viezigheid zult hebben bij het doen van je behoeftes in het water.
Ik zal nooit een geschikte kandidaat kunnen zijn want voor mijn gevoel zou ik mijn handen ook met zeep moeten wassen als ik net daarvoor mn achterste even heb schoon gewreven in het zeewater :M
pi_204733578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:53 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ik zal nooit een geschikte kandidaat kunnen zijn want voor mijn gevoel zou ik mijn handen ook met zeep moeten wassen als ik net daarvoor mn achterste even heb schoon gewreven in het zeewater :M
Ik denk dat ik grotere problemen zou hebben, ik zou geen hap eten vermoed ik. Voordeel is wel dat je dan geen grote boodschap meer hoeft te doen na enkele dagen :')
pi_204733600
Een stukje uit de blog van Melanie;

Bij de wilde dieren was het van belang wáár je je ontlasting deponeerde. Thuis weet je dat wel, maar zo op een eiland is dat heel wat anders. Uiteindelijk gingen de meesten poepen in de zee.

Er kwam inderdaad weleens een drol uit de richting van The Eighteen drijven..
pi_204733677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik denk dat ik grotere problemen zou hebben, ik zou geen hap eten vermoed ik. Voordeel is wel dat je dan geen grote boodschap meer hoeft te doen na enkele dagen :')
Dat is ook weer zo ja, mss zou ik dan maar 1x per week hoeven. Maar ik zou echt never mee doen :N

quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:00 schreef praadje het volgende:
Een stukje uit de blog van Melanie;

Bij de wilde dieren was het van belang wáár je je ontlasting deponeerde. Thuis weet je dat wel, maar zo op een eiland is dat heel wat anders. Uiteindelijk gingen de meesten poepen in de zee.

Er kwam inderdaad weleens een drol uit de richting van The Eighteen drijven..
Strategisch kakken, stroomopwaarts van de andere teams. Dan komt het vanzelf bij de tegenstanders voorbij drijven :7
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:09:30 #22
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204733706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ehh, je weet dat de zee bestaat uit water? Mag jij 1 keer raden wat de meest hygiënische methode is om de billen reinigen na de grote boodschap (iets wat in veel landen ook op het toilet normaal is). Los van dat je in dat geval veel minder viezigheid zult hebben bij het doen van je behoeftes in het water.
Heel gewoon in een aantal landen, regel is de linkerhand gebruiken.
En veel hygiënischer is het absoluut niet, de poepbacteriën in het voedsel komen veel vaker voor in die landen..
pi_204733841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:

[..]
Heel gewoon in een aantal landen, regel is de linkerhand gebruiken.
En veel hygiënischer is het absoluut niet, de poepbacteriën in het voedsel komen veel vaker voor in die landen..
Dat heeft met slechte handhygiëne te maken.

"Hoewel het gebruik van het bidet veronderstelt dat men de geslachtsorganen en anus aanraakt met de hand na toiletgebruik, kan dit hygiënischer zijn dan het gebruik van toiletpapier. De meeste mensen die het bidet gebruiken, maken overigens van beide methoden gebruik en vegen eerst met toiletpapier vooraleer men zich wast aan het bidet."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bidet
pi_204734323
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat ik heb begrepen is dat een deel van het eiland is afgezet en daar mogen ze dus niet komen. Dat is afgezet met linten. Je ziet op de kaart, die ze regelmatig tonen, dat de deelnemers allemaal aan de 'voorkant' van het eiland zitten. Daarachter zit waarschijnlijk de crew, cameramensen en hebben ze mogelijk ook wat meer luxe onderkomens en voorzieningen aangebracht. En dan moet je ook denken aan een kok, en wat schoonmaakpersoneel ed. Ze hebben immers dat hele eiland voor een maand of twee afgehuurd.

Dat is waarschijnlijk toch wel iets praktischer dan iedere dag op en neer varen en naar een hotel rijden. En wat maakt het uit. Je hoeft er daar niet uit te zien alsof je helemaal perfect naar kantoor gaat. Dennis komt daar ook gewoon op zijn slippertjes aan en die cameramensen komen niet eens in beeld.

En hoe dichter je er bovenop zit hoe beter materiaal je denk ik kunt maken. En je ziet ook dat ze er vaak of heel vroeg of heel laat ook nog zijn. Dat wordt lastig als je dan net wakker wordt in een hotel ergens heel veel verder weg. Als je op de kaart kijkt zit je ongeveer 15 km van het eerstvolgende eiland af. En dat is ook niet lekker aanvaren in het donker en 15 km over water is nog een behoorlijk eind.

Hier kun je het op Google maps zien liggen. Het heet West Nalaut. Dat eilandje in het midden van de kaart met die stierekop die naar de Philipijnen kijkt zeg maar en dat rode stipje er op. Op die kaart kun je duidelijk zien dat het nog behoorlijk afgelegen ligt.

https://www.google.com/ma(...)536147!4d119.7903721
Leuke informatie, dat wist ik allemaal niet. Prachtige plek ook, en redelijk dichtbij de hoofdstad Manila waar je goed op kunt vliegen, lijkt me gaaf dat gebied ooit nog eens te bezoeken mocht het ooit lukken :) maar alsnog zou je denk ik als deelnemers echt wel een moment zonder microfoons en camera’s kunnen vinden op een dag. Al zou het maar heel kort zijn, bijvoorbeeld in zee of snachts…
  vrijdag 13 mei 2022 @ 15:42:12 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204734390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:33 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Leuke informatie, dat wist ik allemaal niet. Prachtige plek ook, en redelijk dichtbij de hoofdstad Manila waar je goed op kunt vliegen, lijkt me gaaf dat gebied ooit nog eens te bezoeken mocht het ooit lukken :) maar alsnog zou je denk ik als deelnemers echt wel een moment zonder microfoons en camera’s kunnen vinden op een dag. Al zou het maar heel kort zijn, bijvoorbeeld in zee of snachts
Tuurlijk! Ze kunnen echt niet alles filmen natuurlijk.

Ik had trouwens een flinke post gemaakt met nog wat meer informatie over dat eiland. Onder andere dat het te koop is en wat er nog meer is opgenomen. Maar ik kan in deze reeks die hele post niet meer terugvinden. Jammer -O-
pi_204736633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tuurlijk! Ze kunnen echt niet alles filmen natuurlijk.

Ik had trouwens een flinke post gemaakt met nog wat meer informatie over dat eiland. Onder andere dat het te koop is en wat er nog meer is opgenomen. Maar ik kan in deze reeks die hele post niet meer terugvinden. Jammer -O-
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 18:06 schreef Tengano het volgende:
Mocht iemand nog belangstelling hebben voor dat eiland, het is voor 7,5 miljoen te koop. Vind ik nog best meevallen eigenlijk.

https://coronislands.com/?page_id=107

https://daoisland.com/#item-4

In deze link kun je het ook op Google maps zien met satelietbeelden. Het ligt een beetje links van de Philippijnen richting Vietnam en boven Indonesie. Ik had zelf helemaal geen idee waar dat was.

https://www.privateislandsonline.com/asia/philippines/dao-island

Leuk met de bijbehorende comments:


En mocht dit toch niks voor je zijn dan zijn er nog zat andere eilandjes te koop:

https://www.privateislandsonline.com/search?availability=sale

Voor die prijzen kan ik me trouwens niet voorstellen dat John de Mol niet gewoon zo'n eilandje ergens heeft. Maar volgens mij hadden die al een huisje op Ibiza ook, (onder andere waarschijnlijk).

Er is dus ook in 2015 een aflevering van Naked and Afraid gemaakt op dat eiland title "All or nothing".
[..]

Daar krijg je misschien ook een ander beeld van de omgeving daar. Kan alleen niet vinden waar ik die online kan bekijken.

En blijkbaar is ook Island Hunters daar opgenomen. Dat is een soort makelaarsprogramma wat ik er zelf van zag als je een eiland wil kopen. Is voor zo'n programma hier in Nederland wss geen markt voor...

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 13 mei 2022 @ 22:41:57 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204738576
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:04 schreef superniger het volgende:

[..]
[..]

Ah wat goed ^O^
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:08:50 #28
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_204742118
Ik vind Daisy ergens wel tof. Ze draait er niet omheen en je krijgt wat je ziet. Geen hypocriet geneuzel en ik geloof oprecht dat ze daar intens geniet.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_204742156
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Daisy ergens wel tof. Ze draait er niet omheen en je krijgt wat je ziet. Geen hypocriet geneuzel en ik geloof oprecht dat ze daar dat geld wilt winnen.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 12:17:29 #30
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_204742166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Willen ze dat niet allemaal? Een enkeling komt daar puur voor het geld, het grootste gedeelte van de mensen doen mee voor het avontuur + kans op geld..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_204759978
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Daisy ergens wel tof. Ze draait er niet omheen en je krijgt wat je ziet. Geen hypocriet geneuzel en ik geloof oprecht dat ze daar intens geniet.
Maar dat geeft je toch geen recht om zó woedend te reageren? En dan ook zo'n kapmes een kokosnoot in rammen? Dat had zo fout kunnen gaan. Niet dat dat mij verder iets boeit, het zijn haar vingers, maar eigenlijk is dat gewoon sneu. Dat ze even verhaal kwam halen, was overigens helemaal prima en volkomen logisch.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
[..]
Dat inderdaad en zat me ook te bedenken qua hygiëne. Je grote behoefte doen en dan je achterste afvegen met bladeren, dat lukt niet zonder 'viezigheid' achter te laten aan je handen of bips. Dan zul je toch je handen moeten kunnen wassen met zeep, anders heb je in no time ziekten door bacterieoverdracht.

Nooouuuu, ik had ooit een keer in mijn wilde jaren 's ochtends om 06:00uur op straat gepoept in één of ander dorp in Tsjechië ( :') ). Het was een gevalletje één keer vegen, dus het kán wel. :+
  zondag 15 mei 2022 @ 12:59:04 #32
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_204759998
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 12:56 schreef DjVero het volgende:

[..]
Maar dat geeft je toch geen recht om zó woedend te reageren? En dan ook zo'n kapmes een kokosnoot in rammen? Dat had zo fout kunnen gaan. Niet dat dat mij verder iets boeit, het zijn haar vingers, maar eigenlijk is dat gewoon sneu. Dat ze even verhaal kwam halen, was overigens helemaal prima en volkomen logisch.
True. Ze gaat (te) ver toen ze uit haar slof schoot. Zeker waar. Maar goed. De emotie snap ik wel, dat ze zo uit haar slof schiet, wat minder.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 15 mei 2022 @ 21:19:54 #33
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204764990
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 21:27:06 #34
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765076
Zeuren om Daisy. :')
Wij kijken toch om te lachen om zulke tokkies?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204765093
Oh ja we hebben nog een spel :D

Best een catchy openingstune _O_
  zondag 15 mei 2022 @ 21:31:26 #36
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765141
We nemen alvast afscheid van oma Karin.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 21:32:14 #37
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765152
Daisy versus Fons.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 21:34:17 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204765183
Wat een toptalent is die ex-judoka toch!
  zondag 15 mei 2022 @ 21:34:22 #39
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765186
Lekker simpel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204765205
Allemaal “hints” :P
pi_204765219
Allemaal over de twee minuten _O-
  zondag 15 mei 2022 @ 21:37:11 #42
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765228
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:31 schreef superniger het volgende:
We nemen alvast afscheid van oma Karin.
KarinED
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 21:37:16 #43
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204765230
Wat zitten ze er ver naast zeg.
pi_204765242
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
Wat zitten ze er ver naast zeg.
Ja bijna dik een minuut _O-
  zondag 15 mei 2022 @ 21:38:50 #45
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204765258
JA DAHAAAG DEESIE
pi_204765279
Ach Daisy toch ;(
  zondag 15 mei 2022 @ 21:42:29 #47
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204765307
99 anderen maken dit ook mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 15 mei 2022 @ 21:43:24 #48
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204765322
Jezus gaat het alleen maar over daisy dit programma?
  zondag 15 mei 2022 @ 21:47:27 #49
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765375
Nou en dat was dus gelijk de eerste en laatste keer dat Melanie Rijkers in beeld kwam :|W
  zondag 15 mei 2022 @ 21:48:10 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204765382
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus gaat het alleen maar over daisy dit programma?
Programmaleiding heeft blijkbaar niet geintervenieerd anders hadden ze haar zeker laten zitten.

Dat kind maakt wel tv.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')