Het moet één van beide zijn geweest inderdaad. En daar maakt hij achteraf van "een grapje dat verkeerd viel". Tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:55 schreef Staaf het volgende:
Vreemd die vent die werd weggestuurd (ben z’n naam al vergeten), omdat hij naar eigen zeggen grapjes had gemaakt die niet door de beugel konden. Zou me niks verbazen als hij racistische of seksistische opmerkingen heeft gemaakt naar andere deelnemers. Jammer dat daar niks van op beeld is getoond, zodat we als kijker zelf ook een mening hadden kunnen hebben.
Watte?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:13 schreef Staaf het volgende:
Maaike (bekend van TikTok: raad de scheet) heb ik ook nog geen rol van betekenis zien hebben. Zegt niks en komt amper in beeld. Heeft ook nog steeds geen spel gespeeld.
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:53 schreef Staaf het volgende:
[..]
Juist jadeze bijv:
https://www.tiktok.com/@:maaikevhouten/video/7067163212315118854
Eerste seizoen dat je kijkt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:16 schreef Staaf het volgende:
Ik die zin wel een beetje een raar programma, tekens een klein spel met een paar deelnemers, verder alleen maar hangen in die woestijn.
Beetje laffe versie van Expeditie Robinson bijvoorbeeld.
Dit inderdaad. Een derde lijkt mij een goed streven. Allemaal achter mekaar openen in één keer. Geen getreuzel en geen getwijfel. Het is alles of niets.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:03 schreef GereDathan het volgende:
Vond het een verrassend leuk seizoen, al hadden ze wel heel weinig te doen in de dessert. Een eiland is dan toch echt een betere setting.
Finale zoals altijd zeer teleurstellend. Complete willekeur, geen enkel idee waar wel of niet iets in zal zitten. Slaat nergens op om er maar 4 open te maken van de 49, dan ben je echt niet helder. Er is geen strategie te bedenken, kisten kunnen niet "goed voelen". Gewoon bepalen hoeveel je er open trekt en willekeurig gaan, elke andere strategie is nonsens.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 03:47 schreef superniger het volgende:
0 reacties in de finaleweek. Goed gedaan iedereen. 👍
Uitslag:
Roderick 30k uit 10 kistjes
Nadia 90k uit 41 kistjes
Tanya 50k uit 49 kistjes
Ow vergeten!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 03:47 schreef superniger het volgende:
0 reacties in de finaleweek. Goed gedaan iedereen. 👍
Uitslag:
Roderick 30k uit 10 kistjes
Nadia 90k uit 41 kistjes
Tanya 50k uit 49 kistjes
Het waren er zelfs maar 30quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:10 schreef Karina het volgende:
En met 100 deelnemers vind ik het toch leuker dan met 50.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |