abonnement Unibet Coolblue
pi_209663049
Ik vond het wel een aardig seizoen, zaten leuke spellen in. Ook de laatste met de domino stenen, hoe frustrerend moet dat geweest zijn.

Eind vooral langdradig met bovenal een laffe Matthias, afschuwelijk. Joachim deed tenminste nog iets en won terecht een hand geld.

Elke logica is zinloos zoals gezegd, je hebt geen idee waar de bom zit en je kan er geen enkele logica op loslaten. De enige tactiek die hout zou snijden is om er maximaal X te openen, met elk kistje wordt de kans op de bom groter namelijk. Dat is je enige zekerheid. Ik zou zelf denk ik de helft minus 1 kiezen en dan gewoon langs de rij lopen en er willekeurig omhoog klappen.
pi_209674198
Wat erg was dit.

Die muziek alsof er een heroisch spektakel ging plaatsvinden, en dan de domino stenen.

Dan de zinderende finale, waarbij elke finalist voor elk nummer een heel verhaal had "19 is het geluksgetal van mijn schoonmoeder", en dat nummer voor nummer, tergend.

Wat een show, wat een ontbrekende gunfactor, het totaal absent zijn van prestatie of afzien ook. Het had mooi kunnen zijn.
  woensdag 28 juni 2023 @ 07:03:01 #128
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209674482
Leuke RLS, mag weer terugkomen wmb. Dennis van der Geest mag ik graag als presentator; is relaxed straight en sympathiek. Van dat belgische mens kreeg ik iedere keer de kriebels met haar schooljuf stijl en iedere keer die open deuren; allerlei BS vertellen die iedereen allang wist. Mens had totaal geen inhoud en toegevoegde waarde. Voor volgend jaar alsjeblieft skippen John.
pi_209676395
De finale trok slechts 302.000 kijkers: https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-2-0-p.

En in België kijkt er al helemaal geen hond:
https://www.humo.be/tv/mi(...)an-kijkers~baa8c277/.

En seizoen 2 was natuurlijk ook gewoon slechter dan het toch al matige eerste seizoen. Maar het programma is sowieso te duur voor zulke magere kijkcijfers, dus dit gaan we inderdaad vast niet meer terugzien.
pi_209737993
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:54 schreef Karina het volgende:
Ze moet het niet op volgorde doen dat is moeilijker.
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 21:00 schreef superniger het volgende:

[..]
Ze beginnen makkelijk.
Het was wel heel erg makkelijk, want alles stond ook nog eens op alfabetische volgorde. Best knap als je de eerste ronde niet fluitend door komt. :D
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Weet Matthias wel hoeveel % kansspelbelasting er is :D
Slechts 15% in België toch? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 09:05 schreef GereDathan het volgende:
Ik vond het wel een aardig seizoen, zaten leuke spellen in. Ook de laatste met de domino stenen, hoe frustrerend moet dat geweest zijn.
Ik vroeg mij dus af of ze de blokken niet van achter naar voren mochten plaatsen. Dat vermindert de kans dat je de stenen laat vallen omdat je dan langer de tijd hebt voor stenen die verder weg liggen. En als je ze al laat omvallen is het waarschijnlijk een kleiner deel.
Hotapnyc
pi_209739285
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 20:23 schreef Cirilico het volgende:
Ik vroeg mij dus af of ze de blokken niet van achter naar voren mochten plaatsen. Dat vermindert de kans dat je de stenen laat vallen omdat je dan langer de tijd hebt voor stenen die verder weg liggen. En als je ze al laat omvallen is het waarschijnlijk een kleiner deel.
Nee, dat mocht uiteraard niet. Dan was het hele idee van het spel weggeweest, waarom zou je die bal dan nog moeten wegduwen elke keer.
pi_209741258
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 20:23 schreef Cirilico het volgende:

[..]
[..]

Slechts 15% in België toch? :P
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit, de Nederlandse Belastingdienst wil graag centjes zien, dan is het NL tarief geldend.
Als hij pech heeft moet hij ook nog 15% afdragen aan de Belgische dienst o|O
pi_209750465
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 00:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Volgens mij maakt dat niet uit, de Nederlandse Belastingdienst wil graag centjes zien, dan is het NL tarief geldend.
Als hij pech heeft moet hij ook nog 15% afdragen aan de Belgische dienst o|O
Wint ie niet gewoon in België dan? :p
Hotapnyc
pi_210184797
Ben blij dat ik die finale opgenomen had en dat slappe geleuter over "tactiek" kon skippen. Vre-se-lijk :r

Finalespel heeft ook niks van doen met de eerdere spelletjes. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')