quote:Rechtszaak Amber Heard tegen Johnny Depp: voor het eerst beschuldigingen van seksueel misbruik
Op de eerste echte procesdag van voormalig acteurskoppel Johnny Depp (58) en Amber Heard (35) kwam Heard voor het eerst met beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van Depp. Die ontkent.
Maandag werd de zevenkoppige jury samengesteld, gisteren kwamen de twee partijen voor het eerst echt aan het woord in de rechtbank van de Amerikaanse staat Virginia. De toon voor het proces was meteen gezet: Ben Rottenborn, een van de advocaten van Amber Heard, mocht starten. In zijn openingspleidooi wees hij de jury erop dat ze de ‘echte Johnny Depp zullen leren kennen, de man achter de roem, het geld en de piratenkostuums’. Heard werd dan weer omschreven als een vrouw die ‘haar toevlucht nam tot fysiek geweld, zoals het gooien van dingen, om te beletten dat Depp haar zou verlaten’.
De Amerikaanse acteur eist 50 miljoen dollar wegens smaad nadat Heard in december 2018 een opiniestukhad geschreven in The Washington Post over huiselijk en seksueel geweld. Vier dagen na het verschijnen van het stuk zou Disney de samenwerking met Depp voor Pirates of the Carribean hebben stopgezet, schrijft The Washington Post. Heard wou de zaak laten seponeren, maar dat lukte niet. Daarop diende ze een tegeneis van 100 miljoen dollar in. Heard noemt in het stuk niet de naam van Depp, maar volgens de acteur is het overduidelijk dat ze hem bedoelt. Qua verwijzingen naar wanneer ze ‘publiekelijk het gezicht werd van huiselijk geweld’ zou dat alvast kunnen kloppen. In 2016 vroeg Heard naast een scheiding van ook een straatverbod aan tegen Depp. De rechtbank uitlopend werd ze opgewacht door paparazzi, die gretig foto’s maakten: vooral van haar rechterwang, waarop ze een blauwe plek leek te hebben. Heard liet uiteindelijk het straatverbod vallen nadat ze met Depp tot een vergelijk was gekomen.
Seksueel misbruikt tijdens black-out
Het is niet voor het eerst dat Depp en Heard de degens kruisen voor een rechter. In 2020 verloor Depp de rechtszaak die hij aanspande tegen het Britse tabloid The Sun en zijn reporter Dan Wootton. Aanleiding was een artikel over Depps vechtscheiding met Amber Heard, waarin Wootton Depp omschreef als een ‘wife beater’. Kroongetuige aan de kant van de verdediging: zijn ex-vrouw Amber Heard. De Londense rechter achtte toen twaalf van de veertien incidenten waarover het artikel sprak bewezen.
Deze keer sleept Depp niet de publicerende krant, maar wel Heard voor de rechter. Dat kan te maken hebben met de bewijslast die nodig is: de juryleden moeten beslissen of Heard opzettelijk valse claims maakte, wat minder rigoureus is dan ‘voorbij alle gerede twijfel’. Op de vraag hoe zwaar het Britse oordeel zal wegen op de Amerikaanse rechtszaak, wilden de advocaten van geen van beide partijen reageren.
Nieuw is de aantijging van seksueel misbruik die Heard maakt tegen Depp. Advocaat Elaine Charlson Bredehoft portretteerde Depp niet alleen verbaal en fysiek als agressief, maar volgens de advocaat zou hij zijn ex-vrouw ook verschillende keren seksueel misbruikt hebben, terwijl de actrice nauwelijks bij bewustzijn zou zijn geweest. Dat schrijft internationaal persagentschap Reuters. Onder meer in 2015, tijdens een driedaagse trip in Australië, zou Depp de actrice onder invloed van drugs misbruikt hebben. Depp schudde tijdens het pleidooi zijn hoofd, de beschuldigingen ontkennend.
Heard als agressor
Tijdens het openingspleidooi van Camille Vasquez, een van de advocaten van Depp, klonk dan weer het tegenovergestelde: niet de acteur, wel de actrice zou zich anders voordoen dan ze is. ‘Mevrouw Heard is een erg getroebleerd persoon die de mensen om haar heen manipuleert.’ Een relatietherapeut bij wie het koppel in therapie ging, zou Heard ook omschreven hebben als de agressor in de relatie. ‘De entourage van het koppel kan bevestigen dat ze altijd een extra hotelkamer moesten reserveren wanneer de twee samen op reis gingen of onderweg waren, dat alleen maar voor het geval Depp wilde ontsnappen aan Heards woedeaanvallen.’ Het is ook op een van deze momenten dat Depp gewond raakte, stelt zijn verdediging.
Vast staat dat, net als het proces in Groot-Brittannië, ook deze zaak met argusogen door de media zal worden gevolgd. Het proces zou zo’n zes weken duren, aldus The New York Times. Bovendien wordt het rechtstreeks uitgezonden en zullen er een rist aan bekende figuren getuigen, meer dan 100 in totaal. Depp riep er 38 op, Heard 81. Acteurs James Franco, Paul Bettany en Ellen Barkin, naast toplui van Disney en Warner Bros. Elon Musk, met wie Heard een relatie had, zal via video getuigen. Sms’en en mails van onder meer Jason Momoa, J.K. Rowling, muzikant Jack White en regisseur Zack Snyder zullen worden voorgelezen. Hoe groot de schade voor beide carrières zal zijn, valt af te wachten. Nadat hij het proces in Groot-Brittannië had verloren, beëindigde Warner Bros de samenwerking met Depp voor Fantastic beasts, en verving de Deense acteur Mads Mikkelsen Depp in de rol van Grindelwald.
Is ongetwijfeld een hele prettige relatie geweestquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus wat deze twee mensen elkaar aangedaan hebben zeg..
Nee ik dacht dat dit appeltje eitje zou worden. Dat argument over het mes vond ik dan wel weer mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ben niet heel erg onder de indruk van deze advocaat, eerlijk gezegd.
Je kan ook terugspoelen mocht je later inschakelenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
YouTube, 16:00 (NL tijd) beginnen ze weer.
gisteren 4 uur live zitten kijken, had zo'n zin in vandaag, maar valt idd een beetje tegen. hopen dat er een vette afsluiter komt waarin alles samen komt of beter, dr. curry gaat zich er mee bemoeien!quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ben niet heel erg onder de indruk van deze advocaat, eerlijk gezegd.
Er wordt gezegd van wel. We zullen zien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet vandaag nog gebeurt
Ik weet niet of dat niet is ingecalculeerd. Depp wil natuurlijk wel degelijk dat duidelijk wordt dat hij haar niet heeft geslagen (zoals hij beweert dan) maar dat draait niet per se om je ‘straatje schoonvegen’. Ik denk alleen dat het hem weinig (meer) uitmaakt wat er verder naar buiten komt. Het is ook niet alsof hij bekend stond als gepolijste voorbeeldceleb dus we zijn dan wel verbaasd over enkele dingen maar we slaan niet zo massaal achterover als we bij een Brad Pitt oid misschien wel hadden gedaan. Toen Depp AH aanklaagde voor smaad moet hij geweten hebben dat echt alles naar buiten zou komen: hij heeft natuurlijk ook wel een juridisch team dat geheid zaken met hem van tevoren heeft besproken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Het treurige is dat dit hele circus begonnen is omdat men het eigen straatje schoon wilde vegen, maar het enige wat er gebeurt is, is dat beide partijen er ongelooflijk slecht opstaan
Wat is gek?quote:
Zit te wachten op ...aaaand cut!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Rianne84 het volgende:
Het lijkt wel of ze auditie doet voor een slecht tv-drama
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat is gek?
De 1 is niet gekker of minder gek dan de ander volgens mij.
Dit jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:06 schreef Rianne84 het volgende:
Het lijkt wel of ze auditie doet voor een slecht tv-drama
Dat is wel een enorm risico voor haar... onder ede liegen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ik durf na dit wel te stellen dat ze dit van te voren geplanned heeft. De manier waarop ze hem wegzet is gewoon echt debiel en klopt echt geen reet van gezien het bewijs tegen haar en geen enkel bewijs tegen hem.
Welke persoon die zulk misbruik heeft ervaren verteld dit op deze manier, werkelijk niemand, omdat het verzonnen is in haar hoofd.
Dat is wel wat ze hier doet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is wel een enorm risico voor haar... onder ede liegen.
Natuurlijk is dit voorbereid; het is verdorie een rechtszaak. Die moet je voorbereiden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ik durf na dit wel te stellen dat ze dit van te voren geplanned heeft. De manier waarop ze hem wegzet is gewoon echt debiel en klopt echt geen reet van gezien het bewijs tegen haar en geen enkel bewijs tegen hem.
Welke persoon die zulk misbruik heeft ervaren verteld dit op deze manier, werkelijk niemand, omdat het verzonnen is in haar hoofd.
Elon Musk: "Ja haha, ik ben ondanks alles nog de rijkste man ter wereld en ik ga niks zeggen, ik ben blij dat ik die kogel niet in mijn penis ontvangen heb, ik koop Twitter en zoek het uit Johnny."quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze hier doet.
Al vanaf dat ze haar betoog zet zij hem zo weg alsof zij de zwakerre persoon in de relatie is waarbij hij haar onderhand sexueel zou aanranden, meerdere malen geslagen zij hebben, zou bepalen wat ze mocht dragen.
Terwijl er 0 bewijs is dat zij dat ervaren heeft, terwijl ze zelf een historie van geweldsdelicten tegen eerdere partners heeft.
Ik had het niet over de rechtzaak maar dat ze hem gewoon vanaf het begin gebruikt/opgehemeld heeft voor haar eigen gewin.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit voorbereid; het is verdorie een rechtszaak. Die moet je voorbereiden.
W.b. het laatste: ik weet niet hoe een misbruikt persoon zijn/haar verhaal dient te vertellen. Het is mij niet bekend dat daar richtlijnen voor zijn.
Hoewel ik er wel een paar gesproken heb, helaas. Een mens hoort weleens wat. De rode draad is dat ze enorm verdrietig en gekwetst zijn, en dat de gevolgen traumatiserend zijn en dat het moeilijk is om daarvan af te komen.
En terecht dat Musk niks met deze bagger te maken wil hebben. Hoewel hij ook met een bont en blauw gezicht heeft rondgelopen met haar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Elon Musk: "Ja haha, ik ben ondanks alles nog de rijkste man ter wereld en ik ga niks zeggen, ik ben blij dat ik die kogel niet in mijn penis ontvangen heb, ik koop Twitter en zoek het uit Johnny."
Beetje overdreven wel maar ik word al dagenlang lastiggevallen door een vriendin die dit op de voet volgt.
Nee, dat zou niemand willen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En terecht dat Musk niks met deze bagger te maken wil hebben. Hoewel hij ook met een bont en blauw gezicht heeft rondgelopen met haar.
1+1=2
Volgens mij is dit wel algemeen bekend hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Heb ik niet altijd al geroepen dat vrouwen niet per se het slachtoffer zijn?!
Je bent nogal zeker van je 'zaak'.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al vanaf dat ze haar betoog zet zij hem zo weg alsof zij de zwakerre persoon in de relatie is waarbij hij haar onderhand sexueel zou aanranden, meerdere malen geslagen zij hebben, zou bepalen wat ze mocht dragen.
Terwijl er 0 bewijs is dat zij dat ervaren heeft, terwijl ze zelf een historie van geweldsdelicten tegen eerdere partners heeft.
Ik kan er niet om lachen. 't Is eerder allemaal pijnlijke shit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:35 schreef Zwartwasser het volgende:
Ik kies geen partij hierin, maar dit is toch wel slecht acteren van haar. Ze probeert verdrietig en zielig over te komen, maar dat lukt haar niet zo goed, dus komt ze gefrustreerd en geforceerd over. Lachwekkend dit.
Ik vind het wel sexyquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen. 't Is eerder allemaal pijnlijke shit.
Had ze het net zo moeten doen als Depp? Quasi-nonchalant en brommend, en af en toe het hoofd in de handen, af en toe grijnzend als hij werd onderbroken... schei toch uit: dit zijn allebei acteurs die hun stinkende best doen om hun zaak te winnen. Als ik Depp soms hoorde dacht ik: kan het je eigenlijk wel een ruk schelen? Maar zo doet hij ook in nagenoeg alle interviews. Het komt op mij geforceerd over, maar het is, vermoed ik, gewoon zoals hij is (geworden). Het is zijn 'coole' reputatie. De Marlon Brando van zijn generatie.
Depp blijft Depp hè. Er zit voor velen toch altijd een zweem van (de herinnering aan) zijn jongere zelf (aan),quote:
Maar dat snap ik helemaal. Ik snap dat die gozer aantrekkelijk wordt gevonden. Ik ken zijn kop al vanaf de jaren 80; toen werd hij al algemeen als woest lekker ding beschouwd. En dat vage gemompel maakte het alleen maar spannender.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:18 schreef Toby56 het volgende:
Als ik rechter was, zou ik de jury gewoon negeren en zeggen: "Heard, jij dokt 50 miljoen aan Depp, en Depp, jij dokt de helft van de eis aan Heard, dat is 50 miljoen. Case closed."
(En dan mogen de Hollywoodbonzen (en de al dan niet roddelende media) besluiten of het lieftallige duo nog 'toelaatbaar' is in de wereld van oh zo schandvrije Grote Sterren.)
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen. 't Is eerder allemaal pijnlijke shit.
Had ze het net zo moeten doen als Depp? Quasi-nonchalant en brommend, en af en toe het hoofd in de handen, af en toe grijnzend als hij werd onderbroken... schei toch uit: dit zijn allebei acteurs die hun stinkende best doen om hun zaak te winnen. Als ik Depp soms hoorde dacht ik: kan het je eigenlijk wel een ruk schelen? Maar zo doet hij ook in nagenoeg alle interviews. Het komt op mij geforceerd over, maar het is, vermoed ik, gewoon zoals hij is (geworden). Het is zijn 'coole' reputatie. De Marlon Brando van zijn generatie.
Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Dat doet mijn Teckel dus ook, alles binnen 1 minuutquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Het is ook niet om te lachen, maar kon er niks aan doen dat ze door het overdreven acteren op mijn lachspieren werkte. Ik heb Depp niet zo nep-emotioneel of zien acteren tijdens zijn getuigenis. Amber huilt, lacht, wordt boos, kijkt verdrietig, lacht, komt niet uit de woorden, raakt gefrustreerd, en dat in one take, totaal niet geloofwaardig. Ik heb niks met die Depp, maar zij zaagt de poten onder haar eigen stoel weg door zelfs tijdens haar getuigenis manipulatief gedrag te vertonen.
Het valt mij op dat Depp ongelooflijk veel krediet heeft online, en Heard bijna overal massaal wordt afgezeken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef Zwartwasser het volgende:
[..]
Rechtbanken zijn er al twee keer eerder 'ingetrapt', ook in Engeland.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien dus of ze manipuleert weet ik niet (sowieso niet natuurlijk want ik kan niet in haar hoofd kijken) maar als ze dat doet dan is het mogelijk dat de jury erin trapt. Het blijft de USA en daar zijn ze over het algemeen meer gewend aan overdreven gedrag dus wellicht dat het hen heel normaal overkomt waardoor ze het sowieso als geloofwaardig aannemen. Heeft Johnny de juryleden mogen uitkiezen?
Man, ik zit nu al met ongeduld op het puntje van mijn stoel voor over drie weken,.
AH gelooft zichzelf dus totaal onbetrouwbaar inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is typisch zo'n zaak dat je denkt: leg ze allebei maar aan de leugendetector.
Maar die rotdingen zijn volkomen onbetrouwbaar.
De jury moet met alle 12 leden achter 1 oordeel staan in de USA, toch?
Gaat volgens mij nooit gebeuren.
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat de quote die zogezegd bevestigd dat hij haar geslagen heeft?quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:46 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:
[b]
"I, of course, pounded and displayed ugly colours to Amber on a recent journey," Depp said.
Zijn ook wel foto’s van haar verwondingen.
Ik ga er maar van uit dat Depp zichzelf ook gelooft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 00:53 schreef Sushilover het volgende:
[..]
AH gelooft zichzelf dus totaal onbetrouwbaar inderdaad.
Door je username bedenk ik me ineens dat ik nog een bestelde slacentrifuge uit moet pakken. Had de doos weggelegd en daarna vergeten,quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:20 schreef Slacentrifuge het volgende:
Toch vraag ik me af waarom er geen opnames zijn van de vele mishandelingen door Depp. Heard maakte er blijkbaar een gewoonte van continu geluidsopnames te maken in privésituaties, maar op geen ervan is Depp agressief. En op geen ervan klinkt Heard als een zielig zwak vogeltje dat probeert een agressieve man rustig te krijgen. Sterker, ze klinkt als iemand die continu prikt/provoceert/uitdaagt. Dat is een vreemde houding voor iemand die bang is voor klappen.
Maar wie weet wat team Heard nog heeft liggen voor de komende dagen.
Die mensen weten dat ook niet 100 procent zeker, want zij zijn er niet bij geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:50 schreef junkiesietze het volgende:
De mensen die hier zeggen dat er 2 schuld hebben en dat johnny ook fout was, waar is het bewijs hiervoor?
Dat lijkt me niet zo vreemd. Depp heeft veel meer fans en het trackrecord van Heard's vorige relaties pleit ook niet bepaald in haar voordeel...quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:37 schreef Toby56 het volgende:
Het valt mij op dat Depp ongelooflijk veel krediet heeft online, en Heard bijna overal massaal wordt afgezeken.
Klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd. Depp heeft veel meer fans en het trackrecord van Heard's vorige relaties pleit ook niet bepaald in haar voordeel...
Ook op het eind als ze de (hilarische) tekst berichten van JD laten zien. Heb hardop moeten lachen en dan zie je hem even later opstaan en gniffelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Die gniffel bij "a jar... a JAR of cocaine"
Ik geef toe dat ik de terminologie die veel voor Heard wordt gebruikt (bitch, aanstelster, slechte actrice, leugenaar en wat niet al), terugkaatste naar Depp. Ik vind Depp niet onsympathiek, heus niet. Ik houd van die 2 films die ik ken, hij gaat geweldig met zijn fans om, hij heeft zelf idolen die mij goed bevallen, en wat niet al.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:11 schreef vencodark het volgende:
@:Toby56 Je noemt Depp een slappe zak zand. Waarom precies?
Horen zeggen of daadwerkelijk bewijs, want er is naar mijn weten minimaal bewijs van haar kant voorbij gekomen en vanuit zijn kant overduidelijk flink wat meer, foto's, getuigen, onderzoeken, etc.quote:Op donderdag 5 mei 2022 02:46 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Maar die bewijzen zijn er toch wel? Depp gaf gewoon aan dat hij haar (in elkaar heeft) geslagen. Oa een sms van Depp naar een vriend van hem:
"I, of course, pounded and displayed ugly colours to Amber on a recent journey," Depp said.
"I am an insane person and not so fair headed after too much of the drink. .
Zijn ook wel foto’s van haar verwondingen.
Daarom gaat haar verhaal ook helemaal nergens over.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:49 schreef scrub_nurse het volgende:
Ik vond het ook erg interessant dat zij zei dat hij screamt, screaming! Maar op alle geluidsopnamen van haar praat hij juist altijd zacht, zoals altijd. En dit zou al in 2012 zo erg zijn geweest, dus ze wordt 3 jaar lang verschrikkelijk behandeld, verkracht, geslagen, en vervolgens pas in 2015 gaan ze trouwen.
Ik zou die vriendin en flight attendent wel willen horen
Als dat allemaal klopt, dan zaten we/ze hier niet eens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Horen zeggen of daadwerkelijk bewijs, want er is naar mijn weten minimaal bewijs van haar kant voorbij gekomen en vanuit zijn kant overduidelijk flink wat meer, foto's, getuigen, onderzoeken, etc.
[..]
Daarom gaat haar verhaal ook helemaal nergens over.
Wie gelooft er nou dat je eerst 3 jaar mishandeld word, zowel sexueel, als fysiek en dan vervolgens nog gaat trouwen.
Je hoort ook exact hoe ze is op zijn opnames als ze niet weet dat er opgenomen wordt, terwijl als zij de opnames maakt dan is ze opeens extreem welwillend en poeslief. Dat zijn letterlijk de signalen van iemand die manipulatief bezig is. Iedereen die dat soort shit heeft meegemaakt herkent dat soort gedrag van haar gedrag meteen.
Wie zegt dat ze daar ook niet de boel heeft lopen bedonderen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als dat allemaal klopt, dan zaten we/ze hier niet eens.
Dan waren die eerdere rechtszaken al met gemak door Depp gewonnen.
Bovendien zijn we nog lang niet klaar.
En wie zegt dat ze de boel bedondert?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar ook niet de boel heeft lopen bedonderen?
Depp was nog voor dat begon al weggezet als dusdanig.
Hij heeft al decennia lang het imago van een soort outlaw, iemand die afwijkt van het gemiddelde, zich niet aanpast aan conventies, en hij koestert dat imago.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik vind het zelf ergens wel treurig dat iedereen zo achter die Johnny Depp staat terwijl foto’s, filmpjes en berichtjes vanuit hem laten zien dat hij net zo goed knettergek is. Het laat mij zien hoe simpel mensen zijn.
Als ik hem ook zie zitten tijdens deze rechtszaak zie ik een nonchalante zelfingenomen man. En dat zouden we dan allemaal super grappig moeten vinden, maar ik vind het vooral een soort act lijken vanuit hem.
Ik denk niet eens dat het een act is. Veel van die celebs hebben amper een normale jeugd gehad en worden alleen maar opgehemeld door alle opportunisten om ze heen. Daardoor gaan ze er ook zelf in geloven en krijgen ze een totaal verknipt wereldbeeld...quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef Eikenbomen het volgende:
Als ik hem ook zie zitten tijdens deze rechtszaak zie ik een nonchalante zelfingenomen man. En dat zouden we dan allemaal super grappig moeten vinden, maar ik vind het vooral een soort act lijken vanuit hem.
Het blijft een verhaal van: wat was er eerder, de kip of het ei?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het een act is. Veel van die celebs hebben amper een normale jeugd gehad en worden alleen maar opgehemeld door alle opportunisten om ze heen. Daardoor gaan ze er ook zelf in geloven en krijgen ze een totaal verknipt wereldbeeld...
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik vind het zelf ergens wel treurig dat iedereen zo achter die Johnny Depp staat terwijl foto’s, filmpjes en berichtjes vanuit hem laten zien dat hij net zo goed knettergek is. Het laat mij zien hoe simpel mensen zijn.
Ik vond Depp in de chocolatefilms geen b-acteur.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0
Dit soort posts vind ik dus echt het schokkendst aan deze zaak.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het blijft een verhaal van: wat was er eerder, de kip of het ei?
Vermoedelijk zitten al die elementen wel in Johnny's persoonlijkheid, en hij heeft veel artistieke kwaliteiten (hij is ook geen slecht muzikant bijvoorbeeld), hij heeft pijn van binnen en daarvan kan hij zich bevrijden in zijn werk en zijn presentatie. In dat opzicht is hij lang niet slecht terecht gekomen. Maar zijn niet al te sterke benen kunnen de weelde maar moeilijk dragen, en ik denk dat hij van nature wel een zekere mensenschuwheid heeft. Hij wil graag dat mensen van hem houden, maar hij wil ook graag met rust worden gelaten. Allemaal op de momenten waarop hem dat uitkomt. Dat maakt hem erg tweeslachtig, en die eigenschappen en het bijbehorende imago maken hem interessant.
Als je zo gaat praten, dan is geen enkele uitspraak van deze mensen serieus te nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit soort posts vind ik dus echt het schokkendst aan deze zaak.
Dat je de rechtszaak volgt of zelfs smult van alle vuile was kan ik me nog voorstellen, maar al die mensen die doen of ze de hoofdrolspelers ook echt kennen en hele analyses op hun persoonlijkheid loslaten vind ik echt krankzinnig. Die zien 2 poppetjes in filmrollen en in interviews waar ze net zo goed een rol spelen en denken serieus dat ze dit soort uitspraken kunnen doen.
Er is inderdaad geen enkele uitspraak of momentopname die je van deze mensen zo serieus kan nemen dat je er hele analyses over hun persoonlijkheid op los kan laten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als je zo gaat praten, dan is geen enkele uitspraak van deze mensen serieus te nemen.
Hij heeft deze verhalen zelf aan Oprah Winfrey verteld.
Zijn achtergrond is verder bekend genoeg. Over het algemeen doet hij daar niet eens zo moeilijk over.
Jij weet helemaal niets over mij kameraad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkele uitspraak of momentopname die je van deze mensen zo serieus kan nemen dat je er hele analyses over hun persoonlijkheid op los kan laten.
Het is echt krankzinnig dat mensen hier posten of ze hen persoonlijk kennen en dan zelfs zo goed dat je er dit soort analyses op los kan laten. Ik vind het op het ziekelijke af, al die mensen echt praten of ze bekende mensen echt kennen. In het topic over Derksen was er ook al zo'n figuur die er even diagnoses uitgooit op basis van wat TV optredens.
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit nieuws moet vertellen kameraad, maar dit zijn mensen die je af en toe op TV ziet, je kent ze niet echt en al helemaal niet goed genoeg om er zulke vergaande conclusies over hun persoonlijkheid aan te verbinden.
"Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn..."quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, het zit je blijkbaar extreem hoog als dat opgemerkt wordt, tig posts en zelfs in DM moet je erop terugkomen omdat ik niet binnen het uur reageer.
Er zal dus wel wat meer aan de hand zijn, als je er ook nog eens zo extreem op reageert dus mijn excuses. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag.
Dat kan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
De middelmatigheid van de acteertalenten van Amber kwamen pijnlijk naar voren in de getuigenbank. Ze huilde zonder tranen, prachtig.
Ikke niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij wordt het tijd hier voor iemand om uit te loggen of dit topic te ontvolgen, al is het maar voor een paar uur
En volledig overtuigd van de kloppendheid van hun analysequote:Op donderdag 5 mei 2022 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkele uitspraak of momentopname die je van deze mensen zo serieus kan nemen dat je er hele analyses over hun persoonlijkheid op los kan laten.
Het is echt krankzinnig dat mensen hier posten of ze hen persoonlijk kennen en dan zelfs zo goed dat je er dit soort analyses op los kan laten. Ik vind het op het ziekelijke af, al die mensen echt praten of ze bekende mensen echt kennen. In het topic over Derksen was er ook al zo'n figuur die er even diagnoses uitgooit op basis van wat TV optredens.
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit nieuws moet vertellen kameraad, maar dit zijn mensen die je af en toe op TV ziet, je kent ze niet echt en al helemaal niet goed genoeg om er zulke vergaande conclusies over hun persoonlijkheid aan te verbinden.
Ik wil naar Dr. Curryquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ikke niet.
Ik heb inmiddels therapie geregeld.
Bij Dr. Hughes.
Ik heb ook even getwijfeld welke hulpverleenster ik zou kiezen.quote:
Maar dat ben ik niet, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En volledig overtuigd van de kloppendheid van hun analyseik vin helemaal mooi
Ben jij een stukje aan het terugkijken? Want ik heb dat niet gezien. Ze zeiden om 16.00 dat ze even moesten wachten omdat Youtube down was en vlak daarna begon het opeens maar toen was Amber al aan het praten..quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
Ze laat nu foto's zien van een slapende JD op zijn eigen eiland. Vreselijk, ik zal er nachtmerries van krijgen.
Toen ik inschakelde waren ze al begonnen, maar ik heb daarna twee foto's gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:21 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ben jij een stukje aan het terugkijken? Want ik heb dat niet gezien. Ze zeiden om 16.00 dat ze even moesten wachten omdat Youtube down was en vlak daarna begon het opeens maar toen was Amber al aan het praten..
Ah, ok, ik was in die tussentijd ook iets anders aan het kijken nog en toen hoorde ik haar opeens. Naja, whatever, ik kijk later sowieso wel even terug.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Toen ik inschakelde waren ze al begonnen, maar ik heb daarna twee foto's gezien.
Ze zei dat zijn gedrag steeds meer veranderde en dat ze daarom deze foto's heeft genomen. Ik weet niet wat het zou moeten bewijzen. Depp heeft zelf al aangegeven dat hij een dronkaard is/was.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is de deal met deze foto's dan?
Dr.Curry is echt hot, zeg ik als getrouwde 40+ heterosexuele (of toch niet helemaal dan?) vrouw ;-)quote:[..]
Ik wil naar Dr. Curry![]()
![]()
![]()
Dat ie helemaal out ging door de drank en drugs, was ook nog een foto van hem op een vloer in een hotel met zijn hoofd op een tafeltjequote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is de deal met deze foto's dan?
Wel leuk die kleding bij hemquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze zei dat zijn gedrag steeds meer veranderde en dat ze daarom deze foto's heeft genomen. Ik weet niet wat het zou moeten bewijzen. Depp heeft zelf al aangegeven dat hij een dronkaard is/was.
Haar gedrag slaat helemaal nergens op. Wel pretenderen dat je zogenaamd iemand wil helpen betreft drank maar als je verantwoordelijk bent voor medicatie tijdens afkicken dat pertinent weigeren omdat het nog geen tijd is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ie helemaal out ging door de drank en drugs, was ook nog een foto van hem op een vloer in een hotel met zijn hoofd op een tafeltje
Ja veel dingen zijn maar raar gegaan, mijn conclusie tot nog toe is dat ze allebei gewoon koekkoek zijn en het ergste in elkaar naar boven haalde/halen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haar gedrag slaat helemaal nergens op. Wel pretenderen dat je zogenaamd iemand wil helpen betreft drank maar als je verantwoordelijk bent voor medicatie tijdens afkicken dat pertinent weigeren omdat het nog geen tijd is.
Haha ja 😃quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaat zijn imago van donkere, ruige rocker.
Wat moet je anders doen op.een eigen eiland?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ie helemaal out ging door de drank en drugs, was ook nog een foto van hem op een vloer in een hotel met zijn hoofd op een tafeltje
Ik zie het probleem ook niet, als ie alleen maar out gaat. lekker rustig toch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op.een eigen eiland?
Dan hoeft ze in ieder geval niet bang dat zijn voor klappen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, als ie alleen maar out gaat. lekker rustig toch.
Dat is toch wel een pluspunt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan hoeft ze in ieder geval niet bang dat zijn voor klappen.
Maar, maar... ze is toch een mooie vrouw?quote:
Nooit gezien maar ik ga hem nu wel kijken (ooit).quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:58 schreef superniger het volgende:
Overigens is The Rum Diary een schijtfilm.
Yep, las het eerder vandaag... omg.quote:
Ja veel meer teksten uit allemaal films zelfs.quote:
Nou het beeld rond Depp lijkt aardig gewijzigd te zijn dus voor hem is het wel positief...quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep, las het eerder vandaag... omg.
Nou ja, Depp mompelt al decennialang als Marlon Brando, zijn grote held... wel jammer dat hij vorige week niet mompelde dat hij bij het huwelijksaanzoek tegen haar mompelde "I'm gonna make you an offer you can't refuse".
Ik hoorde haar vanmiddag ook al zeggen (over een vakantie tijdens Depps rehab-periode, of 1 van zijn rehab-periodes) "he wanted to have sex all the time, which was not like Johnny at all..." en daar kwam niet eens een OBJECTION tegen.
Ik begin me wel langzaam af te vragen voor wie deze zaak überhaupt nog 'gunstig' uit kan vallen. Los van de claim(s) en de poen.
Ja... maar het gaat wel afhangen van wat het eindoordeel van de jury gaat zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou het beeld rond Depp lijkt aardig gewijzigd te zijn dus voor hem is het wel positief...
Volgens mij 'mankeren' ze allebei wat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja veel meer teksten uit allemaal films zelfs.
Zal ze echt wat mankeren?
quote:
Welke nog meer dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke nog meer? Zelf te lui om te zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef Toby56 het volgende:
Ik begin me wel langzaam af te vragen voor wie deze zaak überhaupt nog 'gunstig' uit kan vallen.
Zou het?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.
Like me!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Welke nog meer? Zelf te lui om te zoeken
Ik kijk nu naar de behavioral panel in de pauze
Is dit dan de beroemde zoen waarvan Johnny zei dat hij zo 'real' voelde? Ziet er wel zo uit, namelijkquote:
Maar als het publiek dit naar voren weet te halen, zal dat team dat toch ook wel herkennen of kunnen? En zo ja, dan wordt dat toch benoemd? Het zal bij een jury vast niet lekker vallen, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naast alle rants van Toby vind ik dit nog wel de meest opmerkelijke post in dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0
Ik kan geen filmpje vinden waarin ze dat daadwerkelijk zegt? Lijkt nep te zijn?quote:
En heeft Depp dat dan gedaan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Neus lijkt niet gebroken![]()
En verder zie ik er ook zo uit na een paar nachten slecht slapen
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk filler gekregen ergens, en claimt nu dat het "zware mishandeling" was.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Klopt niet, ik heb de hele trial dag gezien en ze zegt helemaal niet die quote van Ripley.Ze praat over hoe bijzonder hij haar liet voelen maar zeker niet in precies die woorden.quote:
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef hunterrnl het volgende:
Gedrag van Amber Heard slaat bij mij het gevoel van Deja vu aan. Het manipuleren van mensen met verhalen hoe slecht de ander wel niet is en verzonnen acties erbij verzinnen plus aandikken omdat er toch geen getuigen waren.
Dit werkt uitstekend op social media en bij media die vrouwen altijd als slachtoffer zien.
Ok incel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef hunterrnl het volgende:
Gedrag van Amber Heard slaat bij mij het gevoel van Deja vu aan. Het manipuleren van mensen met verhalen hoe slecht de ander wel niet is en verzonnen acties erbij verzinnen plus aandikken omdat er toch geen getuigen waren.
Dit werkt uitstekend op social media en bij media die vrouwen altijd als slachtoffer zien.
Slachtofferol ? Er zijn namelijk media vooral in Amerika die zich graag achter de vrouw scharen. Volgens mij woon ik niet in Amerika.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
De media is ontzettend anti Amber. Geen idee of dit terecht is of niet. Dus kom zelf maar uit die slachtofferrol.
Misschien hier maar er zijn weldegelijk media die het narratief dusdanig draaien om haar er beter te laten uitzien. Door bijvoorbeeld tranen in fotos te photoshoppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
De media is ontzettend anti Amber. Geen idee of dit terecht is of niet. Dus kom zelf maar uit die slachtofferrol.
Wat een bullshit. Op Nu.nl staan items over de rechtszaak waarin beide kanten steeds worden benoemd. Laatste artikel gaat over de claim van Depp dat hij door Heard miljoenen en in elk geval één filmrol is misgelopen (POTC).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:37 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Slachtofferol ? Er zijn namelijk media vooral in Amerika die zich graag achter de vrouw scharen. Volgens mij woon ik niet in Amerika.
Ook in Nederland en Belgie kwam deze zaak pas in het nieuws na Ambers aandeel in de zaak. (Gisteren) Terwijl we weten dat het al dagenlang bezig is.
Paar van jullie zijn zeker vergeten dat Dep al gecanceld is door deze Amber ?
Grappig genoeg was gisteren nog een aflevering van een Belgische politie (Flikken) serie op TV gisteren over hetzelfde onderwerp. De vrouw werd eerder geloofd dan de man. Tot de feiten boven kwamen. Serie is denk al 16 jaar geleden gestopt ?
Dan zal ik er naast zitten. Zit natuurlijk niet 24/7 op elke nieuws site. Mijn fout.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Op Nu.nl staan items over de rechtszaak waarin beide kanten steeds worden benoemd. Laatste artikel gaat over de claim van Depp dat hij door Heard miljoenen en in elk geval één filmrol is misgelopen (POTC).
De Gelderlander doet al sinds het begin van de rechtszaak dagelijks verslaggeving en heeft o.a. een artikel ‘Ook Amber Heard is geen heilig boontje’.
NOS schrijft er sowieso weinig over dus ook niet ineens plots over Amber. Zij hebben een artikel over de rechtszaak uit eind april en daarin wordt ook gewoon een stuk genoemd waarin Depp beweerd dat juist Heard de aggressor is en niet hij.
De Telegraaf heeft ook meerdere items over de beschuldigingen van Depp aan Ambers adres.
AD zelfde verhaal. En zo gaat maar verder.
Geen probleem, kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:52 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Dan zal ik er naast zitten. Zit natuurlijk niet 24/7 op elke nieuws site. Mijn fout.
Bijna al haar voorbeelden hebben getuigen binnen minstens gehoorafstand ofwel vlak na het geclaimde geweld. Ze beschrijft een avond in wen soort trailerkamp in de woestijn waar allerlei vrienden waren en de campingmanager die de kapotgeslagen trailer ziet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef hunterrnl het volgende:
In het begin kreeg hij vooral de schuld totdat er steeds meer naar buiten kwam over hun relatie. Sindsdien is er ook een stroming die wil dat Amber de consequenties voelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Bijna al haar voorbeelden hebben getuigen binnen minstens gehoorafstand ofwel vlak na het geclaimde geweld. Ze beschrijft een avond in wen soort trailerkamp in de woestijn waar allerlei vrienden waren en de campingmanager die de kapotgeslagen trailer ziet.
Ze beschrijft dat depp een hondje uit het raam houdt terwijl er 3 man in de auto zaten. Ze beschrijft hoe ze na een nacht waarin ze heftig geslagen beweert te zijn, 's morgens door haar beste vriendin wakker wordt gemaakt in die getrashte kaner met bloedvlekken op het bed.
Als ze onzin vertelt dan zou ze inderdaad situaties moeten beschrijven waar niemand bij was, maar dat doet ze dus niet. Al deze mensen die hierbij waren kunnen zeggen dat het niet klopt wat ze zegt. Zou ze dat risico nemen?
Overigens wordt Heard al jaren afgemaakt in de Amerikaanse media en zit Depp al sinds 2020 weer op hetzelfde niveau qua inkomsten als voor dit alles. Dat was gewoon te zien in de grafiek van zijn eigen getuige, de forensic accountant. Dat hij Pirates 6 is misgelopen klopt, maar dat hij helemaal gecanceld zou zijn, is niet waar.
Ik ben benieuwd met welke getuigen zij op de proppen komt. Want andere mensen kunnen haar verhaal bevestigen, maar ook degelijk ontkrachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Bijna al haar voorbeelden hebben getuigen binnen minstens gehoorafstand ofwel vlak na het geclaimde geweld. Ze beschrijft een avond in wen soort trailerkamp in de woestijn waar allerlei vrienden waren en de campingmanager die de kapotgeslagen trailer ziet.
Ze beschrijft dat depp een hondje uit het raam houdt terwijl er 3 man in de auto zaten. Ze beschrijft hoe ze na een nacht waarin ze heftig geslagen beweert te zijn, 's morgens door haar beste vriendin wakker wordt gemaakt in die getrashte kaner met bloedvlekken op het bed.
Als ze onzin vertelt dan zou ze inderdaad situaties moeten beschrijven waar niemand bij was, maar dat doet ze dus niet. Al deze mensen die hierbij waren kunnen zeggen dat het niet klopt wat ze zegt. Zou ze dat risico nemen?
Overigens wordt Heard al jaren afgemaakt in de Amerikaanse media en zit Depp al sinds 2020 weer op hetzelfde niveau qua inkomsten als voor dit alles. Dat was gewoon te zien in de grafiek van zijn eigen getuige, de forensic accountant. Dat hij Pirates 6 is misgelopen klopt, maar dat hij helemaal gecanceld zou zijn, is niet waar.
is dat zo? Zonder doktersrapport zegt dit sowieso weinig maar er vanuit gaan dat het niet is wat ze stelt op basis hiervan ook wat te makkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto van mijzelf nadat ik een klap gekregen heb, ziet er echt iets anders uit. Dit is echt belachelijk
En terecht natuurlijk. Als Depp gecanceld kan worden door woke links op basis van wat geruchten kan Heard haar carrière wel vergeten op basis van de getuigenissen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In het begin kreeg hij vooral de schuld totdat er steeds meer naar buiten kwam over hun relatie. Sindsdien is er ook een stroming die wil dat Amber de consequenties voelt.
Sowieso raar verhaal. Het was een vierkante fles? En ze voelde geen pijn? Dan is ze wel heel erg uitgewoondquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:30 schreef quirina het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind na dat hele flessenverhaal dat ze geen medische hulp voor zichzelf gezocht had.
want ja je kan als vrouw doodgaan aan een inwendige vaginale wond.
Ik vind dat ook wel apart ja, dat geen enkele ex hem van mishandeling heeft beschuldigd. Maar misschien is Amber de enige die zó erg onder zijn huid is gaan zitten en deden zijn andere exen dat niet. Kan ik me ondertussen best wel inbeelden eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:24 schreef Aaltje1978 het volgende:
Wat mij niet lekker zit aan deze hele zaak is dat geen enkele ex van Johnny Depp naar voren is gekomen met soortgelijke ervaringen. Normaal (zeker in Hollywood) zie je dat er een hele beerput opengaat zodra één vrouw opstaat en haar mond opendoet over een bepaalde man. Dan blijkt het al die jaren een patroon te zijn geweest en durft de rest ook naar voren te komen zodra er één schaap over de dam is.
Bij hem was dat helemaal niet zo. Vanessa Paradis en Winona Ryder hebben hem zelfs verdedigd, en gezegd dat ze zich helemaal niet in het verhaal herkennen en dat hij hen altijd op handen droeg.
Amber kwam tijdens de rechtszaak in Engeland ineens ook aan met dat ze een gerucht had opgevangen dat hij Kate Moss van de trap had geduwd. (heel raar overigens dat dat gezegd mag worden en niet als 'hearsay' opzij wordt geschoven, want gisteren tijdens haar getuigenis zei ze het weer) Kate Moss heeft daar echter nooit op gereageerd, en je zou toch denken dat je dat wel zou doen als er niets van waar is... aan de andere kant heeft zij altijd heel positief over hem gesproken, en schijnt ze er jarenlang kapot van geweest te zijn dat het uitging tussen hen.
Ik ben blij dat ik niet in de schoenen van de jury sta!
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Yup. Onder alle trial video’s van beide zie je zo goed als geen pro-Amber posts.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.
Heb je die livechat wel eens gelezen op Youtube wanneer ze moest testifyen? Ze kotsen haar uit. Het internet staat bol van dat filmpje waarin ze huilt zonder tranen en wegdeinst voor Depp.
Het is juist zeldzaam als je iemand Anti Depp ziet
Ja laten we dat doen. Dan kan voortaan iedereen wel schuldig bevonden worden, want stel je voor dat het waar is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:43 schreef Draak31 het volgende:
Ik vind dat we Amber moeten geloven. We kunnen niet het risico lopen dat het straks waar blijkt te zijn en het slachtoffer in de kou gezet is.
En Depp bekijkt het maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:43 schreef Draak31 het volgende:
Ik vind dat we Amber moeten geloven. We kunnen niet het risico lopen dat het straks waar blijkt te zijn en het slachtoffer in de kou gezet is.
Is geen enkel bewijs van, zelf niet van eerdere relaties die Depp heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat ze beiden toxic zijn. Iemand als depp die zo verslaafd is aan weet ik veel wat in combinatie met Amber die mentaal niet 100 is is toxic.
Geloof ik dat hij haar sloeg en dingen aandeed? Ja… hij wordt alleen gesupport omdat mensen hem als acteur leuk/aantrekkelijk vinden en de rollen die hij speelde leuk en commercieel waren.
Zijn verslaving is alles behalve normaal.
Heeft zij hem dingen aangedaan? Jazeker en daarom was het een afschuwelijke match
Zij is psychisch niet in orde.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef quirina het volgende:
Het gaat wel heel erg ver om over een verkrachting te liegen. Als je dat doet als vrouw dan ben je echt psychisch niet in orde.
https://www.ad.nl/show/op(...)-uit-films~a5bd9d10/quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:
https://www.etonline.com/(...)ning-to-carve-up-her
Was dit filmpje al gepost?over de fles die hij in haar vagina zou hebben geschoven.
Ik vind haar emotie overdreven/ geacteerd overkomen. Ook die prachtige verwoorde zinnen erbij, alsof het uit de film komt.
Het enige is dat Depp zo schuldig kijkt rond 01:23 wat vinden jullie?
Ze zou niet de eerste zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef quirina het volgende:
Het gaat wel heel erg ver om over een verkrachting te liegen. Als je dat doet als vrouw dan ben je echt psychisch niet in orde.
Vind helemaal niet dat hij daar schuldig kijkt, integendeel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:
Dat laatste is wel bewezen bij haar en het overdreven/slecht acteren als getuige maakt haar ongeloofwaardig imo. De lichaamstaal-deskundigen die ik heb gezien zeggen ook dat ze aan het acteren is, niet de waarheid of haar ervaring vertelt, maar meer een verhaal aan het vertellen is, manipuleert. Het gaat ook om 50 miljoen, dat is heel veel geld voor haar, het is dus erop of eronder voor haar.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef quirina het volgende:
Dat dus ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:55 schreef Zwartwasser het volgende:
De lichaamstaal-deskundigen die ik heb gezien zeggen ook dat ze aan het acteren is, niet de waarheid of haar ervaring vertelt, maar meer een verhaal aan het vertellen is, manipuleert. Het gaat ook om 50 miljoen, dat is heel veel geld voor haar, het is dus erop of eronder voor haar.
Hahahaha, Freudiaanse vertyping van Heather Mills, ja, die van McCartney.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:04 schreef Jauke het volgende:
Ik ben echt heel blanco en ga geen team kiezen, maar Heather komt wel écht ongelofelijk ongeloofwaardig over. Potverdorie.
hetzelfde geldt voor haar gebroken neus... toen ik dat verhaal hoorde dacht ik met een headbud heb je een gebroken neus... daarna zei ze dat ook dat ze die had maar komt verder met niks op de proppen dat het zo was.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:30 schreef quirina het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind na dat hele flessenverhaal dat ze geen medische hulp voor zichzelf gezocht had.
want ja je kan als vrouw doodgaan aan een inwendige vaginale wond.
Ook dat ze bang was dat ie gebroken was... ik weet niet wat voor flamoes zij heeft maar een fles die breekt in haar...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Sowieso raar verhaal. Het was een vierkante fles? En ze voelde geen pijn? Dan is ze wel heel erg uitgewoond
Ze was toch gediagnotiseerd met Borderline? Nou hate to break it to you maar die gaan wel zover.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef quirina het volgende:
Ze weet heel goed waar ze mee bezig is, hier 'poseert' ze zelfs heel bewust voor de fotograaf, neemt een houding aan alsof ze haar tranen wegveegt/snuit, houdt even een paar seconden die pose aan en kijkt naar de fotograaf, en na de lichtflits (zie je reflecteren in het filmpje op haar gezicht) doet ze het zakdoekje weg. En dit terwijl ze in de rechtbank zit als getuige, de brutaliteit. Heeft niks te maken met bang zijn, maar manipulatief zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef vencodark het volgende:
Het kan in theorie ook zo zijn dat ze zó bang is dat niemand haar gelooft (als dit de waarheid is), dat ze juist overdrijft en van tevoren repeteert/oefent om geloofwaardig over te komen.
Lolquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/op(...)-uit-films~a5bd9d10/
Ja, hij kijkt idd wel alsof hij het verschrikkelijk vindt om aan te horen, alsof het bijna pijn aan zijn oren doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:
https://www.etonline.com/(...)ning-to-carve-up-her
Was dit filmpje al gepost?over de fles die hij in haar vagina zou hebben geschoven.
Ik vind haar emotie overdreven/ geacteerd overkomen. Ook die prachtige verwoorde zinnen erbij, alsof het uit de film komt.
Ik denk inderdaad dat die echte diehard Depp-fans vooral in zijn onschuld geloven omdat ze gewoon niet kunnen verwerken dat hun idool zoiets zou hebben gedaan, en daar zijn ze dan vervolgens bewijs bij gaan zoeken, zodat hun cognitieve dissonantie kan blijven voortbestaan. Dus ik neem dat niet heel serieus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat ze beiden toxic zijn. Iemand als depp die zo verslaafd is aan weet ik veel wat in combinatie met Amber die mentaal niet 100 is is toxic.
Geloof ik dat hij haar sloeg en dingen aandeed? Ja… hij wordt alleen gesupport omdat mensen hem als acteur leuk/aantrekkelijk vinden en de rollen die hij speelde leuk en commercieel waren.
Zijn verslaving is alles behalve normaal.
Heeft zij hem dingen aangedaan? Jazeker en daarom was het een afschuwelijke match
Her en der, maar dan vooral in de comments op bijv. YouTube (en dus niet altijd betrouwbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 02:33 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat die echte diehard Depp-fans vooral in zijn onschuld geloven omdat ze gewoon niet kunnen verwerken dat hun idool zoiets zou hebben gedaan, en daar zijn ze dan vervolgens bewijs bij gaan zoeken, zodat hun cognitieve dissonantie kan blijven voortbestaan. Dus ik neem dat niet heel serieus.
Ik heb wel het idee dat het zou kunnen dat hij haar op bepaalde momenten wel heeft geslagen. Ik denk niet dat hij 100% onschuldig is zoals die hardcore fans van hem overal roepen. Die maken hem nu echt een soort heilige. Ik denk wel dat het genuaneerder ligt dan dat. Maar ergens gelooft m'n gevoel ook weer niet dat het echt zo'n psychopaat is zoals zij hem probeert af te schilderen. Dan zou er echt een patroon moeten zijn geweest, ook in zijn vorige relaties.
Het betekent dus alleen wel dat Amber het meeste van wat ze nu in haar getuigenis zegt gewoon glashard staat te liegen en ik merk dat ik dat ook wat lastig te geloven vind. Niet omdat ze zo geloofwaardig overkomt, want dat valt wel mee, maar vooral omdat ik denk: je kunt toch niet echt zó ziek zijn dat je dit soort dingen gaat verzinnen?
(ja, ik weet dus dat dat wel kan, maar het blijft toch altijd een beetje ongelooflijk)
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 01:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu trending op Twitter:
https://twitter.com/search?q=%23AmberHeardIsAPsycopath
En hoe moeilijk is het om een opname te laten zien dat ze dat doet? Ik kan zo'n opname niet vinden. Dan is het voor mij ook gewoon een verzinsel. En mensen gaan aan de haal met die stukjes geschreven tekst, zonder na te gaan wat ze daadwerkelijk zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lees ook wel dat daf van die films helemaal niet klopt. Maar ja niemand gaat het echt checken natuurlijk.
Hij stuurt zelf bericht naar een vriend dat hij Amber heeft geslagen en alle kleuren van de wereld heeft laten zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij eens uitgehaald heeft maar zó extreem als zij vertelt en al die bizarre verhalen over flessen in haar vagina, totaal in elkaar gebeukt worden en de intense angst die ze voor hem had?
Daar geloof ik geen bal van.
Fistpump?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef pmponer het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in de jury zit iig
Maar die moeten nu dus tot 16 mei op "leave" maar mogen geen contact hebben over de zaak, hoe moet je dat in hemelsnaam regelen.
Verder ben ik benieuwd of we nog een Kate Moss of een Wynonda Ryder gaan zien in het bankje
Want de fistpump na de verklaring van Amber over Kate Moss was wel bijzonder
Ook jammer dat bepaalde audio opnames niet in court mogen worden gebruikt, anders was het veel sneller klaar volgens mij
Dat zijn allemaal redditors/incelsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.
Heb je die livechat wel eens gelezen op Youtube wanneer ze moest testifyen? Ze kotsen haar uit. Het internet staat bol van dat filmpje waarin ze huilt zonder tranen en wegdeinst voor Depp.
Het is juist zeldzaam als je iemand Anti Depp ziet
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:
Het zou mij niet verbazen als hij eens uitgehaald heeft maar zó extreem als zij vertelt en al die bizarre verhalen over flessen in haar vagina, totaal in elkaar gebeukt worden en de intense angst die ze voor hem had?
Daar geloof ik geen bal van.
quote:
Thanks! Geen idee wat het zegt, maar wordt misschien nog duidelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
had het zelf in een recap van law & crime network gezien, maar dat kon ik niet zo snel vinden
Kennelijk hebben ze al het een en ander daarvoor voorbereid (Kate Moss incident)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Thanks! Geen idee wat het zegt, maar wordt misschien nog duidelijk.
Boeiend wel, maar uiteindelijk een hoop giswerk met daaropvolgend gespeculeer. Hoop dat het nog duidelijk wordt, zou grappig zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze al het een en ander daarvoor voorbereid (Kate Moss incident)
Maar kan niet ter sprake worden gebracht ivm hearsay, maar nu de gedaagde er zelf over begint kan je haar daar over doorzagen geloof ik
(voor zover ik goed genoeg oplette bij recap van Law&Crime network)
Natuurlijk het meeste is ook giswerk en gespeculeer, ik vind vooral bijzonder hoe het allemaal publiek te volgen is en ben dan ook erg benieuwd naar het resultaat. Want het gaat iig niet over wat is er gebeurd, het lijkt te gaan over wie geloof je het meest. Ik blijf het iig wel volgen, het lijkt bijna een serie ipv een echte rechtzaakquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Boeiend wel, maar uiteindelijk een hoop giswerk met daaropvolgend gespeculeer. Hoop dat het nog duidelijk wordt, zou grappig zijn.
Een ‘echt’ slachtoffer. Het is niet alsof een slachtoffer zich om een bepaalde manier zou moeten gedragen ofzo. Iedereen is anders. Ik ben opgegroeid met huiselijk geweld en daar werd ook geslagen, maar daar werd ook niet teruggedeinsd of daar was het ook niet stil bij het slachtoffer, maar dat maakt het slachtoffer niet minder slachtoffer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".
en dit dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Blijf het dan ook altijd typisch vinden dat men toch altijd weer aan moet halen dat Depp echt wel wat gedaan zou moeten hebben ondanks dat daar geen enkel bewijs voor is.
https://www.theguardian.c(...)ruling-in-libel-casequote:Following a three-week trial in July last year, Mr Justice Nicol dismissed the star’s libel claim against the publisher of the Sun, finding that a column published in April 2018 calling Depp a “wife beater” was “substantially true”.
The judge that ruled Depp, 57, assaulted Heard, 34, on a dozen occasions and put her in “fear for her life” three times.
Er zijn toch bewijzen aangevoerd? Oa die berichten van hem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Als zij echt slachtoffer zou zijn dan zou ze hem na het instellen van een contactverbod niet alsnog op gaan zoeken. Dat mens spoort gewoon niet en 99% van wat er uit haar mond komt is gewoon haar narcistische persoonlijkheid en gelul/gelieg.
Blijf het dan ook altijd typisch vinden dat men toch altijd weer aan moet halen dat Depp echt wel wat gedaan zou moeten hebben ondanks dat daar geen enkel bewijs voor is.
Victim blaming is waarom deze hele teringbende uberhaupt aan de hand is.
Depp heeft toch ook wat op z'n kerfstok? Heeft hij niet ergens in een sms'je of voicemail toegegeven haar aangepakt te hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Als zij echt slachtoffer zou zijn dan zou ze hem na het instellen van een contactverbod niet alsnog op gaan zoeken. Dat mens spoort gewoon niet en 99% van wat er uit haar mond komt is gewoon haar narcistische persoonlijkheid en gelul/gelieg.
Het is simpel, vrouwen geloven niet dat mannen ook slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld, daarom zoeken ze altijd naar redenen het goed te praten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Dat gaat over het gepubliseerde stuk van haar in the Sun, heeft echt niks te maken met of hij wel niet wat gedaan zou hebben. Dat zijn namelijk haar woorden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dit dan?
[..]
https://www.theguardian.c(...)ruling-in-libel-case
Waar is het bewijs dan dat hij haar uberhaupt geslagen heeft? Want dat is er niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Depp heeft toch ook wat op z'n kerfstok? Heeft hij niet ergens in een sms'je of voicemail toegegeven haar aangepakt te hebben?
Dat blijkt wel weer, helaas moet er dus nog veel veranderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is simpel, vrouwen geloven niet dat mannen ook slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld, daarom zoeken ze altijd naar redenen het goed te praten.
maar wel beoordeeld en bevestigd door een rechterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat over het gepubliseerde stuk van haar in the Sun, heeft echt niks te maken met of hij wel niet wat gedaan zou hebben. Dat zijn namelijk haar woorden.
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel beoordeeld en bevestigd door een rechter
jij draait het om, jij zegt dat er geen enkel bewijs is maar dat ligt toch wat anders, wat je verder van haar of hem vindt doet er allemaal niet zoveel toequote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Omdat die uitspraak er is (die ging alleen over het stuk zelf en niet wat er voorgevallen is) kan je dus de conclusie stellen dat hij haar zou mishandelen?
En dan laat ik zelfs buiten beschouwing dat ze daar waarschijnlijk al de boel aan het belazeren was. Helemaal in combinatie met het vooroordeel en de ongelijkheid die er is in mishandelingszaken is, snap je neem ik aan zelf ook wel dat hij bij voorbaat al kansloos was.
Is er ook niet, of je moet die foto's van haar plekken door filler meetellen. Want dat is het enigste wat voorbij is gekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij draait het om, jij zegt dat er geen enkel bewijs is maar dat ligt toch wat anders, wat je verder van haar of hem vindt doet er allemaal niet zoveel toe
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is er ook niet, of je moet die foto's van haar plekken door filler meetellen. Want dat is het enigste wat voorbij is gekomen.
deze rechter is het iig niet met je eensquote:Judge Mr Justice Nicol said the Sun had proved what was in the article to be "substantially true".
He found 12 of the 14 alleged incidents of domestic violence had occurred.
Ja klopt, in een sms’je naar een vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Depp heeft toch ook wat op z'n kerfstok? Heeft hij niet ergens in een sms'je of voicemail toegegeven haar aangepakt te hebben?
Ik las een screenshot van een sms-sessie tussen Amber en één of andere assistent van Johnny, waarin die assistent tegen Amber zei: "Toen ik tegen hem vertelde dat hij je geschopt had, moest hij huilen, hij heeft heel veel spijt", enz. Dat ging over dat voorval in de privéjet. Dus dat daar iets gebeurd is, dat lijkt me wel heel aannemelijk.quote:Waar is het bewijs dan dat hij haar uberhaupt geslagen heeft? Want dat is er niet.
"Nicol ruled against Johnny Depp in his libel suit against former wife Amber Heard by declaring that he accepted Heard's version of events. Depp was denied leave to appeal in the UK and he filed a lawsuit in Fairfax County, Virginia against Heard which began in April 2022."quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
deze rechter is het iig niet met je eens
Dat van die privejet dat kan niet, of laat ik het zo zeggen het is niet dusdanig geweest aangezien er mensen bij geweest zijn die verplicht zijn dit te melden als er zich daadwerkeljk geweld voordoet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:07 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, ik vind die foto's van haar "verwondingen" idd ook mager als bewijs. Dat kunnen net zo goed plekjes van traangootfillers zijn geweest. Als je van haar hoort hoe hij tekeer ging, en dat meerdere keren per week, dan zou er toch wel wat meer fysiek bewijs moeten zijn, zou je denken.
[..]
Ik las een screenshot van een sms-sessie tussen Amber en één of andere assistent van Johnny, waarin die assistent tegen Amber zei: "Toen ik tegen hem vertelde dat hij je geschopt had, moest hij huilen, hij heeft heel veel spijt", enz. Dat ging over dat voorval in de privéjet. Dus dat daar iets gebeurd is, dat lijkt me wel heel aannemelijk.
Wat wel weer raar is, is dat de moeder van Amber altijd erg close met Johnny was. Ik las dus een sms-sessie tussen hem en haar nadat de scheiding was aangevraagd, en dat Johnny erg kwaad en ontzet was over de beschuldigingen die Amber had geuit en het contactverbod, dat hij altijd goed voor Amber was geweest en er niets van begreep, enz. Maar die moeder zei niet één keer: "Joh man, wat klets je nou toch, hang ff niet de onschuld uit, want je sloeg mijn dochter de hele tijd". Terwijl dat toch wel een logische reactie zou zijn. En ze was op de hoogte volgens Amber, want ze zei dat ze haar moeder na de eerste klappen al in vertrouwen had genomen.
Die moeder vroeg aan het eind van de sms-sessie nog aan Johnny "kun je mij niet adopteren als je moeder", dat doe je toch ook niet tegen een vent als hij zo beestachtig met je dochter omging.
Maar ja, die moeder is dus inmiddels overleden, dus die kunnen we het ook niet meer vragen. Net als Jerry Judge, dat hoofd van Johnny's beveiliging, die Amber (volgens haar) met een kapotte lip zou hebben gezien. Ook die leeft niet meer, dus die kan ook niet meer opgeroepen worden.
Ik ben heel benieuwd of Amber's zusje Whitney gaat getuigen. Want Amber zegt dat ze Johnny heeft geslagen omdat ze bang was dat hij Whitney van de trap zou duwen. In een verklaring van Whitney's ex-baas blijkt dat hele verhaal echter compleet andersom te zijn, vertelde Whitney dat Amber juist Johnny mishandelde, en was ze bang dat ze Johnny nog eens zou vermoorden: https://www.mirror.co.uk/(...)thought-was-22432412
Ik ben dus heel benieuwd of we de waarheid over dat voorval nog boven water gaan krijgen. Wat een circus dit.
Same. Ik hield echt mijn mond niet uit angst ofzo. Ik ging er alleen maar harder tegenin. Dat is echt een raar mechanisme. Ik kan me er nu niets meer bij voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:06 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Een ‘echt’ slachtoffer. Het is niet alsof een slachtoffer zich om een bepaalde manier zou moeten gedragen ofzo. Iedereen is anders. Ik ben opgegroeid met huiselijk geweld en daar werd ook geslagen, maar daar werd ook niet teruggedeinsd of daar was het ook niet stil bij het slachtoffer, maar dat maakt het slachtoffer niet minder slachtoffer.
Ik weet niet eens meer wie er nou de Victim isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:24 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, die rechter in de UK achtte 10 van de 12 mishandelingen bewezen of zo. Dat vond ik ook wel wat overdreven, zó ijzersterk was het bewijs nou ook weer niet. Ik heb het idee dat ze daar wel wat bevooroordeeld te werk zijn gegaan.
Is Common Law gerespecteerd?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]jij en @:S95Sedan weten het uiteraard veel beter, persoonlijk hecht ik toch iets meer waarde aan een oordeel van een rechter uit een gerespecteerd land op dat gebied.
Er tegenin gaan is idd niet ongebruikelijk, maar ze gaat nergens tegenin. Het is niet dat je hem tekeer hoort gaan, dat hij haar van vanalles beschuldigt en dat zij er keihard tegenin gaat. Dat had ik nog logisch gevonden - en herkenbaar, want ik heb ook korte tijd een toxic relatie gehad en ik ging er ook altijd snoeihard tegenin. Maar hier... Depp loopt vooral op vrij rustige toon te mompelen, kan meestal niet eens uitpraten omdat ze er alweer doorheen begint te blèren, ze blijft maar verbaal op hem inbeuken, dat is echt iets anders. In die ene audio-opname waarin ze zo maniakaal zit te lachen is ze hem gewoon echt aan het treiteren bijna. Dat ga je echt niet doen als je zogenaamd doodsbang voor hem bent en hij je meerdere keren per week de vernieling in slaat, hoor. Dan ben je blij als er geen aanleiding is en je nergens tegenin hoeft te gaan. Hij gaat de discussie aanvankelijk nog een beetje aan, maar beseft volgens mij al snel dat ie er toch niet tegenop kan, en dan hoor je hem na een tijdje mompelen dat ze een verwend nest is, en dan zit zij echt van "muahahaha, yes yes", alsof ze er echt van geniet. Het is een hele rare opname en ik zeg niet dat ie Depp vrijpleit, maar zij is zeker niet het arme onschuldige lammetje wat ze graag wil lijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same. Ik hield echt mijn mond niet uit angst ofzo. Ik ging er alleen maar harder tegenin. Dat is echt een raar mechanisme. Ik kan me er nu niets meer bij voorstellen eigenlijk.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Johnny's assistent wel degelijk in die smsjes bevestigde dat Johnny Amber had geschopt. Hij was zelf zo lam dat hij zich daar niets meer van herinnerde, maar die assistent had hem dat dus de volgende ochtend verteld. Of zoiets bij de autoriteiten moet worden gemeld weet ik niet, maar het lijkt me niet voor het eerst dat dingen rondom beroemdheden stil worden gehouden. Voor mij is het dus niet heel overtuigend dat het per definitie niet waar is omdat het niet is gemeld of zo.quote:[..]
Dat van die privejet dat kan niet, of laat ik het zo zeggen het is niet dusdanig geweest aangezien er mensen bij geweest zijn die verplicht zijn dit te melden als er zich daadwerkelijk geweld voordoet.
Wow, dit wist ik nog niet, dat is wel bizar, ja. Wat raar ook dat ze in de Britse rechtbank niet geconfronteerd is hiermee, want ze heeft daar dan dus gewoon meineed zitten plegen.quote:Zus gaat denk ik niet getuigen, die heeft ook klappen gehad van Heard.
Zie ook;
Heeft ze ook over gelogen.
Dat is idd ook erg toevallig. Ik ben ook benieuwd met welke getuigen ze allemaal op de proppen gaat komen, want als die mishandeling écht schering en inslag was, dan moeten er gewoon mensen vanaf geweten hebben. Dat ze toen misschien de andere kant opkeken is één ding, maar als je regelmatig bont en blauw bent is dat echt geen geheim, daar wordt ook gewoon over gepraat op een gegeven moment. Mijn broertje werkte op een middelbare school in Rotterdam en daar wist het onderwijzend personeel ook precies van welke kinderen de moeder thuis slaag kreeg van pa.quote:En klopt, moeder is er helaas niet meer, die had ook veel kunnen verduidelijken. Maar dat lijkt wel de trend te zijn van haar getuigen, die zijn of dood of bestaan niet.
Ze heeft wel gedoneerd, alleen een substantieel deel is door Musk overgemaakt en komt naar alle waarschijnlijkheid niet uit haar eigen vermogen, maar het zijne. Maar ze heeft geloof ik wel een smak geld overgemaakt, meer dan een gewone sterveling normaal kan in elk gevalquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat Johnny's assistent wel degelijk in die smsjes bevestigde dat Johnny Amber had geschopt. Hij was zelf zo lam dat hij zich daar niets meer van herinnerde, maar die assistent had hem dat dus de volgende ochtend verteld. Of zoiets bij de autoriteiten moet worden gemeld weet ik niet, maar het lijkt me niet voor het eerst dat dingen rondom beroemdheden stil worden gehouden. Voor mij is het dus niet heel overtuigend dat het per definitie niet waar is omdat het niet is gemeld of zo.
[..]
Wow, dit wist ik nog niet, dat is wel bizar, ja. Wat raar ook dat ze in de Britse rechtbank niet geconfronteerd is hiermee, want ze heeft daar dan dus gewoon meineed zitten plegen.
[..]
Dat is idd ook erg toevallig. Ik ben ook benieuwd met welke getuigen ze allemaal op de proppen gaat komen, want als die mishandeling écht schering en inslag was, dan moeten er gewoon mensen vanaf geweten hebben. Dat ze toen misschien de andere kant opkeken is één ding, maar als je regelmatig bont en blauw bent is dat echt geen geheim, daar wordt ook gewoon over gepraat op een gegeven moment. Mijn broertje werkte op een middelbare school in Rotterdam en daar wist het onderwijzend personeel ook precies van welke kinderen de moeder thuis slaag kreeg van pa.
Daarnaast vind ik het ook wel tekenend dat Amber al die tijd beweerd heeft dat ze die 7 miljoen die ze na de scheiding kreeg doneerde aan twee goede doelen. Inmiddels is duidelijk dat ze helemaal niets gedoneerd heeft, maar ze heeft wel al die jaren in interviews ook als een heilige weldoener zitten doen alsof ze dat wel had gedaan. Zelfs hier bij Twan Huys nog in College Tour. Dan ben je toch ook niet helemaal in orde, hoor, pronken met hoe goed je zogenaamd bent met je liefdadigheid en ondertussen hebben die lui geen cent gekregen. Ik denk dat dat echt wel iets zegt over haar karakter. Dan denk ik toch wel: als je over zoiets ijskoud kan liegen, waarover dan nog meer?
Ja schandalig is het welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:02 schreef Aaltje1978 het volgende:
Er schijnt in totaal 1,3 miljoen dollar gedoneerd te zijn, waarvan 100.000 van Johnny Depp kwam en 500.000 van Elon Musk. Er is dus 700.000 van Amber gekomen, terwijl ze bij Twan Huys ijskoud beweerde: "7 million dollars in total was donated to ACLU and Children's Hospital Los Angeles".
"I wanted nothing," zei ze nog. Pffff.
Het gaat er om of je mooi bent en leuke tietjes hebt. Dat is toch wel een relevant onderdeel van de vergelijking.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:10 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat ik zoveel geweldige vrouwen ken die nog niet eens een whatsappje terug kunnen krijgen van een man, en zij heeft gewoon allerlei wereldberoemde kerels die ze om haar vinger windt, die al haar bullshit pikken en zelfs ff tonnen voor haar doneren aan goede doelen![]()
Het is een rare wereld.
Waarom nu weer ‘vrouwen’. Er zijn ook genoeg mannen die daar lacherig over doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is simpel, vrouwen geloven niet dat mannen ook slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld, daarom zoeken ze altijd naar redenen het goed te praten.
Ja hij wilde de rest ook doen, maar het leek de tegenpartij beter dat die cashflow naar het goede doel via hen liepquote:
Daar was zij ook nog heel pissig over, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had Depp ook niet alvast die 7 miljoen gedoneerd aan de doelen waar ze mee schermde? Wel een bazenactie
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:28 schreef -Spring het volgende:
Ik vind haar helemaal niet mooi. Ze heeft een verwende trek om dr mond en ziet eruit als de grootste pestkop van de klas. Of als zo'n meisje dat door dr moeder naar beauty contests wordt gestuurd.
Oh, maar het was ook niet zozeer mijn punt om op jouw punt in te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat kan.
Iedereen heeft zijn/haar eigen smaak en voorkeuren.
De makers van de film verkozen haar destijds boven Scarlett Johansson.
En Johnny Depp was meteen tot over zijn oren verliefd.
Niettemin was dat niet zozeer mijn punt... het was meer dat je met een toch wat sneu gevoel naar zo'n uitzending kijkt. (Ook al valt er nog genoeg te lachen.. d.w.z.: er valt nog genoeg te lachen als je van de GN show en dergelijke humor houdt.)
Point taken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:35 schreef -Spring het volgende:
Ik vind haar helemaal niet mooi. Ze heeft een verwende trek om dr mond en ziet eruit als de grootste pestkop van de klas. Of als zo'n meisje dat door dr moeder naar beauty contests wordt gestuurd.
[..]
Oh, maar het was ook niet zozeer mijn punt om op jouw punt in te gaan.
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:28 schreef -Spring het volgende:
En ook niet iedereen (vrouw/man) zal Johnny Depp zo wild aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.
Ja, ik kan me zeker voorstellen dat mannen onder de indruk zijn van haar looks. Ze is nu volgens mij wat in gewicht aangekomen, aan haar gezicht te zien, maar in de tijd dat ze net met Johnny kreeg was het qua uiterlijk echt een heel mooie vrouw. (op zich logisch ook, ze was 25, dan zijn we allemaal op onze top natuurlijk)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een soort natuurlijke schoonheid, vind ik zelf. Momenteel is het niet best maar in foto's en films komt ze gelikt over.
Nouja, hier kom ik toch even inbreken. Ik heb ooit met een thuissituatie gezeten met iemand die gewelddadig was. Op een gegeven moment werd ik wel echt heel vervelend omdat ik hoopte dat ik eens een dusdanige beuk zou krijgen waardoor ik ofwel aangifte kon doen, ofwel uit huis geplaatst kon worden etc. In plaats van telkens een paar matige blauwe plekken of een stramme arm of een paar krassen etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, zo sta ik er idd ook wel in. Op een audio-opname hoor je bijv. ook hoe ze hem echt het bloed onder zijn nagels vandaan staat te halen, met zo'n maniakale lach erbij... dat doe je toch echt niet als je zogenaamd doodsbang voor hem bent, zoals ze beweert. Dan loop je juist op je tenen. Ook op dat filmpje met die keukenkastjes komt ze totaal niet bang over en blijft ze maar praten... terwijl een echt slachtoffer dan juist zou denken "beter zeg ik nu even niks, voordat hij straks weer op mij los gaat".
Die vergelijking is inderdaad al heel veel gemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:44 schreef quirina het volgende:
Ze lijkt qua uiterlijk veel op Scarlet Johansson.
Er is iets weggeknipt op 2:31.quote:
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
ja ja, ben shapiro ik weet 't, maar kijk even naar 2:21
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.
Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinkenquote:Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee. wel dat ze zelf toegeeft dat zij die op-ed heeft geschreven, terwijl Depp's team dat moest bewijzen. Dus die kunnen ze afvinken
"Did she have another abusive husband?"quote:Op maandag 9 mei 2022 15:57 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, en dat die op-ed over Depp ging is inmiddels ook bevestigd. Er werd eerst geroepen dat het 'helemaal niet zeker was dat ze hem bedoelde', maar dat is ook wel afgevinkt.
oké er gebeurt blijkbaar iets anders zie ik in de video van Ozzyman ergens tegen het eind:quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
Ze ziet een camera op zich gericht worden, pakt een zakdoek, brengt 'm naar haar neus, kijkt zielig en dan 'flits flits'. En zodra de foto is gemaakt kan de zakdoek weer weg, want echt nodig was-ie niet.
Die mafketel zit gewoon te poseren voor de camera terwijl ze zogenaamd heel verschrikkelijke dingen herbeleeft
je bedoelt dezequote:Op maandag 9 mei 2022 15:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je die clip al gezien dat ze de zakdoek naar haar neus doet en iets opsnuift?
Dit staat eerder in het topic ook al genoemd met video,quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef Danny het volgende:
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:26 schreef Danny het volgende:
Vol verbazing kijk ik naar daadwerkelijk HOE slecht ze acteert. Mijn God (zelfde video 8:50)
Er is toch niet echt iemand die dat gelooft
Ze perst wat bloed naar haar hoofd, meer niet. Geen tranen, geen snot, niks. Totaal geacteerd. En slecht.
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren. Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
"I lie for a living", aldus Johnny D.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Liegen is natuurlijk wat anders dan acteren.
Tja, het blijft lastig. Wat zij liet zijn was wel echt enorm bizar. We weten natuurlijk niet of ze echt liegt daar of niet, maar het komt wel enorm nep over. Van een professioneel actrice mag je ietsje beter werk verwachten; ook als ze glashard liegt,quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Filmacteren is wel een aparte tak van de sport, denk ik. Daar gaat het voornamelijk over korte scènes en vanuit goede hoeken tekst overbrengen, voor een rechtszaal vol mensen en nieuwscamera's zitten zonder momenten dat je uit je rol kan stappen, ik denk dat er voor zo iemand dan nog heel weinig is om op terug te vallen. En glashard liegen is ook niet eenvoudig, ik denk dat zij dat wel veel doet hier.
Ik heb nog niets van haar gezien waaruit blijkt dat ze kan acteren. Ook in de films waar ze in heeft gespeeld nietquote:Op maandag 9 mei 2022 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is het gekke. Ze is actrice en kan heus wel acteren
Niet alleen overacting, maar wat denk je dan van de teksten die ze uitkraamt.quote:Dat maakt het des te vreemder dat dit zo ontzettend nep overkomt. Ik vraag mij dan echt af wat hierachter zit? Sure, ze wil winnen maar dan zou je toch je gewone acteerskills erin gooien en niet zulk overacting? Ik ben verward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |