abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204646795
Is hij allang verslaafd?
pi_204646815
Oh en ik wil niet zeggen dat ze liegt ofzo over die verkrachting met de fles. Ik doe niet aan victim-blaming.
Maar ik vind het alleen gek dat je als vrouw bij een ernstige bloeding daar geen medische hulp zoekt.
pi_204646898
Ja dat lijkt me ook wel iets waarna je hulp zou zoeken inderdaad.
pi_204646955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:29 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat een bullshit.
De media is ontzettend anti Amber. Geen idee of dit terecht is of niet. Dus kom zelf maar uit die slachtofferrol.
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.
Heb je die livechat wel eens gelezen op Youtube wanneer ze moest testifyen? Ze kotsen haar uit. Het internet staat bol van dat filmpje waarin ze huilt zonder tranen en wegdeinst voor Depp.
Het is juist zeldzaam als je iemand Anti Depp ziet :P
Twiddel
pi_204646994
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Dit. Op het hele internet heb ik echt maar 1 iemand gezien die zei dat we niet zo snel allemaal ons tegen Heard moeten scharen.
Heb je die livechat wel eens gelezen op Youtube wanneer ze moest testifyen? Ze kotsen haar uit. Het internet staat bol van dat filmpje waarin ze huilt zonder tranen en wegdeinst voor Depp.
Het is juist zeldzaam als je iemand Anti Depp ziet :P
Yup. Onder alle trial video’s van beide zie je zo goed als geen pro-Amber posts.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 17:43:19 #181
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204647243
Ik vind dat we Amber moeten geloven. We kunnen niet het risico lopen dat het straks waar blijkt te zijn en het slachtoffer in de kou gezet is.
pi_204647348
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:43 schreef Draak31 het volgende:
Ik vind dat we Amber moeten geloven. We kunnen niet het risico lopen dat het straks waar blijkt te zijn en het slachtoffer in de kou gezet is.
Ja laten we dat doen. Dan kan voortaan iedereen wel schuldig bevonden worden, want stel je voor dat het waar is.
pi_204647589
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:43 schreef Draak31 het volgende:
En Depp bekijkt het maar? :')
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:32:09 #184
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204647659
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:25 schreef vencodark het volgende:

[..]
En Depp bekijkt het maar? :')
Wat is er met hem?
pi_204647705
https://www.etonline.com/(...)ning-to-carve-up-her

Was dit filmpje al gepost?over de fles die hij in haar vagina zou hebben geschoven.

Ik vind haar emotie overdreven/ geacteerd overkomen. Ook die prachtige verwoorde zinnen erbij, alsof het uit de film komt.

Het enige is dat Depp zo schuldig kijkt rond 01:23 wat vinden jullie?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2022 18:40:29 ]
pi_204647749
Ik denk dat ze beiden toxic zijn. Iemand als depp die zo verslaafd is aan weet ik veel wat in combinatie met Amber die mentaal niet 100 is is toxic.
Geloof ik dat hij haar sloeg en dingen aandeed? Ja… hij wordt alleen gesupport omdat mensen hem als acteur leuk/aantrekkelijk vinden en de rollen die hij speelde leuk en commercieel waren.
Zijn verslaving is alles behalve normaal.
Heeft zij hem dingen aangedaan? Jazeker en daarom was het een afschuwelijke match
pi_204647759
Het gaat wel heel erg ver om over een verkrachting te liegen. Als je dat doet als vrouw dan ben je echt psychisch niet in orde.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:55:18 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204647853
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat ze beiden toxic zijn. Iemand als depp die zo verslaafd is aan weet ik veel wat in combinatie met Amber die mentaal niet 100 is is toxic.
Geloof ik dat hij haar sloeg en dingen aandeed? Ja… hij wordt alleen gesupport omdat mensen hem als acteur leuk/aantrekkelijk vinden en de rollen die hij speelde leuk en commercieel waren.
Zijn verslaving is alles behalve normaal.
Heeft zij hem dingen aangedaan? Jazeker en daarom was het een afschuwelijke match
Is geen enkel bewijs van, zelf niet van eerdere relaties die Depp heeft gehad.

Zij aan de andere kant heeft een verleden van geweld wat gedocumenteerd is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef quirina het volgende:
Het gaat wel heel erg ver om over een verkrachting te liegen. Als je dat doet als vrouw dan ben je echt psychisch niet in orde.
Zij is psychisch niet in orde.
Dat is wat mensen die een narcistisch/psychologische stoornis hebben doen.

Je hoort het ook heel goed in de opnames die er van hun zijn. Iedereen die ooit met zo'n persoon in aanraking is gekomen herkent haar gedrag.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:47:25 #189
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_204648251
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:
https://www.etonline.com/(...)ning-to-carve-up-her

Was dit filmpje al gepost?over de fles die hij in haar vagina zou hebben geschoven.

Ik vind haar emotie overdreven/ geacteerd overkomen. Ook die prachtige verwoorde zinnen erbij, alsof het uit de film komt.

https://www.ad.nl/show/op(...)-uit-films~a5bd9d10/
pi_204648331
quote:
Ze zou niet de eerste zijn.
Dat het gestoord is, maakt het niet onmogelijk.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:55:46 #191
500155 Zwartwasser
Follow the white rabbit...
pi_204648342
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:37 schreef madeliefff het volgende:

Vind helemaal niet dat hij daar schuldig kijkt, integendeel.

quote:
Dat laatste is wel bewezen bij haar en het overdreven/slecht acteren als getuige maakt haar ongeloofwaardig imo. De lichaamstaal-deskundigen die ik heb gezien zeggen ook dat ze aan het acteren is, niet de waarheid of haar ervaring vertelt, maar meer een verhaal aan het vertellen is, manipuleert. Het gaat ook om 50 miljoen, dat is heel veel geld voor haar, het is dus erop of eronder voor haar.
pi_204648354
Kan het niet zo zijn dat haar absurde verklaringen een soort fullforce rookgordijn zijn om maar onder die schadevergoeding voor dat artikel over Depp uit te komen?
-nee-
pi_204648379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 19:55 schreef Zwartwasser het volgende:
De lichaamstaal-deskundigen die ik heb gezien zeggen ook dat ze aan het acteren is, niet de waarheid of haar ervaring vertelt, maar meer een verhaal aan het vertellen is, manipuleert. Het gaat ook om 50 miljoen, dat is heel veel geld voor haar, het is dus erop of eronder voor haar.
Dat dus ja.

Ze had beter een tijdje toneel moeten doen, met filmacteren sta je in die rechtszaal goed voor lul.
-nee-
pi_204649120
Ik ben echt heel blanco en ga geen team kiezen, maar Heather komt wel écht ongelofelijk ongeloofwaardig over. Potverdorie. :')
  vrijdag 6 mei 2022 @ 21:14:43 #195
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204649257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 21:04 schreef Jauke het volgende:
Ik ben echt heel blanco en ga geen team kiezen, maar Heather komt wel écht ongelofelijk ongeloofwaardig over. Potverdorie. :')
Hahahaha, Freudiaanse vertyping van Heather Mills, ja, die van McCartney. _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204649274
Het kan in theorie ook zo zijn dat ze zó bang is dat niemand haar gelooft (als dit de waarheid is), dat ze juist overdrijft en van tevoren repeteert/oefent om geloofwaardig over te komen. :?
  vrijdag 6 mei 2022 @ 21:51:50 #197
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204649679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 15:30 schreef quirina het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind na dat hele flessenverhaal dat ze geen medische hulp voor zichzelf gezocht had.
want ja je kan als vrouw doodgaan aan een inwendige vaginale wond.
hetzelfde geldt voor haar gebroken neus... toen ik dat verhaal hoorde dacht ik met een headbud heb je een gebroken neus... daarna zei ze dat ook dat ze die had maar komt verder met niks op de proppen dat het zo was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Sowieso raar verhaal. Het was een vierkante fles? En ze voelde geen pijn? Dan is ze wel heel erg uitgewoond :X
Ook dat ze bang was dat ie gebroken was... ik weet niet wat voor flamoes zij heeft maar een fles die breekt in haar...

quote:
Ze was toch gediagnotiseerd met Borderline? Nou hate to break it to you maar die gaan wel zover.
Heb R&P verhalen zat gelezen de afgelopen jaren.

[ Bericht 25% gewijzigd door nils7 op 06-05-2022 21:57:03 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 6 mei 2022 @ 21:54:57 #198
500155 Zwartwasser
Follow the white rabbit...
pi_204649715
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef vencodark het volgende:
Het kan in theorie ook zo zijn dat ze zó bang is dat niemand haar gelooft (als dit de waarheid is), dat ze juist overdrijft en van tevoren repeteert/oefent om geloofwaardig over te komen. :?
Ze weet heel goed waar ze mee bezig is, hier 'poseert' ze zelfs heel bewust voor de fotograaf, neemt een houding aan alsof ze haar tranen wegveegt/snuit, houdt even een paar seconden die pose aan en kijkt naar de fotograaf, en na de lichtflits (zie je reflecteren in het filmpje op haar gezicht) doet ze het zakdoekje weg. En dit terwijl ze in de rechtbank zit als getuige, de brutaliteit. Heeft niks te maken met bang zijn, maar manipulatief zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')