Waarschijnlijk filler gekregen ergens, en claimt nu dat het "zware mishandeling" was.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Neus lijkt niet gebroken![]()
En verder zie ik er ook zo uit na een paar nachten slecht slapen
Klopt niet, ik heb de hele trial dag gezien en ze zegt helemaal niet die quote van Ripley.Ze praat over hoe bijzonder hij haar liet voelen maar zeker niet in precies die woorden.quote:
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef hunterrnl het volgende:
Gedrag van Amber Heard slaat bij mij het gevoel van Deja vu aan. Het manipuleren van mensen met verhalen hoe slecht de ander wel niet is en verzonnen acties erbij verzinnen plus aandikken omdat er toch geen getuigen waren.
Dit werkt uitstekend op social media en bij media die vrouwen altijd als slachtoffer zien.
Ok incel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef hunterrnl het volgende:
Gedrag van Amber Heard slaat bij mij het gevoel van Deja vu aan. Het manipuleren van mensen met verhalen hoe slecht de ander wel niet is en verzonnen acties erbij verzinnen plus aandikken omdat er toch geen getuigen waren.
Dit werkt uitstekend op social media en bij media die vrouwen altijd als slachtoffer zien.
Slachtofferol ? Er zijn namelijk media vooral in Amerika die zich graag achter de vrouw scharen. Volgens mij woon ik niet in Amerika.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
De media is ontzettend anti Amber. Geen idee of dit terecht is of niet. Dus kom zelf maar uit die slachtofferrol.
Misschien hier maar er zijn weldegelijk media die het narratief dusdanig draaien om haar er beter te laten uitzien. Door bijvoorbeeld tranen in fotos te photoshoppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
De media is ontzettend anti Amber. Geen idee of dit terecht is of niet. Dus kom zelf maar uit die slachtofferrol.
Wat een bullshit. Op Nu.nl staan items over de rechtszaak waarin beide kanten steeds worden benoemd. Laatste artikel gaat over de claim van Depp dat hij door Heard miljoenen en in elk geval één filmrol is misgelopen (POTC).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:37 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Slachtofferol ? Er zijn namelijk media vooral in Amerika die zich graag achter de vrouw scharen. Volgens mij woon ik niet in Amerika.
Ook in Nederland en Belgie kwam deze zaak pas in het nieuws na Ambers aandeel in de zaak. (Gisteren) Terwijl we weten dat het al dagenlang bezig is.
Paar van jullie zijn zeker vergeten dat Dep al gecanceld is door deze Amber ?
Grappig genoeg was gisteren nog een aflevering van een Belgische politie (Flikken) serie op TV gisteren over hetzelfde onderwerp. De vrouw werd eerder geloofd dan de man. Tot de feiten boven kwamen. Serie is denk al 16 jaar geleden gestopt ?
Dan zal ik er naast zitten. Zit natuurlijk niet 24/7 op elke nieuws site. Mijn fout.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Op Nu.nl staan items over de rechtszaak waarin beide kanten steeds worden benoemd. Laatste artikel gaat over de claim van Depp dat hij door Heard miljoenen en in elk geval één filmrol is misgelopen (POTC).
De Gelderlander doet al sinds het begin van de rechtszaak dagelijks verslaggeving en heeft o.a. een artikel ‘Ook Amber Heard is geen heilig boontje’.
NOS schrijft er sowieso weinig over dus ook niet ineens plots over Amber. Zij hebben een artikel over de rechtszaak uit eind april en daarin wordt ook gewoon een stuk genoemd waarin Depp beweerd dat juist Heard de aggressor is en niet hij.
De Telegraaf heeft ook meerdere items over de beschuldigingen van Depp aan Ambers adres.
AD zelfde verhaal. En zo gaat maar verder.
Geen probleem, kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:52 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Dan zal ik er naast zitten. Zit natuurlijk niet 24/7 op elke nieuws site. Mijn fout.
Bijna al haar voorbeelden hebben getuigen binnen minstens gehoorafstand ofwel vlak na het geclaimde geweld. Ze beschrijft een avond in wen soort trailerkamp in de woestijn waar allerlei vrienden waren en de campingmanager die de kapotgeslagen trailer ziet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef hunterrnl het volgende:
In het begin kreeg hij vooral de schuld totdat er steeds meer naar buiten kwam over hun relatie. Sindsdien is er ook een stroming die wil dat Amber de consequenties voelt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Bijna al haar voorbeelden hebben getuigen binnen minstens gehoorafstand ofwel vlak na het geclaimde geweld. Ze beschrijft een avond in wen soort trailerkamp in de woestijn waar allerlei vrienden waren en de campingmanager die de kapotgeslagen trailer ziet.
Ze beschrijft dat depp een hondje uit het raam houdt terwijl er 3 man in de auto zaten. Ze beschrijft hoe ze na een nacht waarin ze heftig geslagen beweert te zijn, 's morgens door haar beste vriendin wakker wordt gemaakt in die getrashte kaner met bloedvlekken op het bed.
Als ze onzin vertelt dan zou ze inderdaad situaties moeten beschrijven waar niemand bij was, maar dat doet ze dus niet. Al deze mensen die hierbij waren kunnen zeggen dat het niet klopt wat ze zegt. Zou ze dat risico nemen?
Overigens wordt Heard al jaren afgemaakt in de Amerikaanse media en zit Depp al sinds 2020 weer op hetzelfde niveau qua inkomsten als voor dit alles. Dat was gewoon te zien in de grafiek van zijn eigen getuige, de forensic accountant. Dat hij Pirates 6 is misgelopen klopt, maar dat hij helemaal gecanceld zou zijn, is niet waar.
Ik ben benieuwd met welke getuigen zij op de proppen komt. Want andere mensen kunnen haar verhaal bevestigen, maar ook degelijk ontkrachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Bijna al haar voorbeelden hebben getuigen binnen minstens gehoorafstand ofwel vlak na het geclaimde geweld. Ze beschrijft een avond in wen soort trailerkamp in de woestijn waar allerlei vrienden waren en de campingmanager die de kapotgeslagen trailer ziet.
Ze beschrijft dat depp een hondje uit het raam houdt terwijl er 3 man in de auto zaten. Ze beschrijft hoe ze na een nacht waarin ze heftig geslagen beweert te zijn, 's morgens door haar beste vriendin wakker wordt gemaakt in die getrashte kaner met bloedvlekken op het bed.
Als ze onzin vertelt dan zou ze inderdaad situaties moeten beschrijven waar niemand bij was, maar dat doet ze dus niet. Al deze mensen die hierbij waren kunnen zeggen dat het niet klopt wat ze zegt. Zou ze dat risico nemen?
Overigens wordt Heard al jaren afgemaakt in de Amerikaanse media en zit Depp al sinds 2020 weer op hetzelfde niveau qua inkomsten als voor dit alles. Dat was gewoon te zien in de grafiek van zijn eigen getuige, de forensic accountant. Dat hij Pirates 6 is misgelopen klopt, maar dat hij helemaal gecanceld zou zijn, is niet waar.
is dat zo? Zonder doktersrapport zegt dit sowieso weinig maar er vanuit gaan dat het niet is wat ze stelt op basis hiervan ook wat te makkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto van mijzelf nadat ik een klap gekregen heb, ziet er echt iets anders uit. Dit is echt belachelijk
En terecht natuurlijk. Als Depp gecanceld kan worden door woke links op basis van wat geruchten kan Heard haar carrière wel vergeten op basis van de getuigenissen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In het begin kreeg hij vooral de schuld totdat er steeds meer naar buiten kwam over hun relatie. Sindsdien is er ook een stroming die wil dat Amber de consequenties voelt.
Sowieso raar verhaal. Het was een vierkante fles? En ze voelde geen pijn? Dan is ze wel heel erg uitgewoondquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:30 schreef quirina het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind na dat hele flessenverhaal dat ze geen medische hulp voor zichzelf gezocht had.
want ja je kan als vrouw doodgaan aan een inwendige vaginale wond.
Ik vind dat ook wel apart ja, dat geen enkele ex hem van mishandeling heeft beschuldigd. Maar misschien is Amber de enige die zó erg onder zijn huid is gaan zitten en deden zijn andere exen dat niet. Kan ik me ondertussen best wel inbeelden eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:24 schreef Aaltje1978 het volgende:
Wat mij niet lekker zit aan deze hele zaak is dat geen enkele ex van Johnny Depp naar voren is gekomen met soortgelijke ervaringen. Normaal (zeker in Hollywood) zie je dat er een hele beerput opengaat zodra één vrouw opstaat en haar mond opendoet over een bepaalde man. Dan blijkt het al die jaren een patroon te zijn geweest en durft de rest ook naar voren te komen zodra er één schaap over de dam is.
Bij hem was dat helemaal niet zo. Vanessa Paradis en Winona Ryder hebben hem zelfs verdedigd, en gezegd dat ze zich helemaal niet in het verhaal herkennen en dat hij hen altijd op handen droeg.
Amber kwam tijdens de rechtszaak in Engeland ineens ook aan met dat ze een gerucht had opgevangen dat hij Kate Moss van de trap had geduwd. (heel raar overigens dat dat gezegd mag worden en niet als 'hearsay' opzij wordt geschoven, want gisteren tijdens haar getuigenis zei ze het weer) Kate Moss heeft daar echter nooit op gereageerd, en je zou toch denken dat je dat wel zou doen als er niets van waar is... aan de andere kant heeft zij altijd heel positief over hem gesproken, en schijnt ze er jarenlang kapot van geweest te zijn dat het uitging tussen hen.
Ik ben blij dat ik niet in de schoenen van de jury sta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |