Nooit gezien maar ik ga hem nu wel kijken (ooit).quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:58 schreef superniger het volgende:
Overigens is The Rum Diary een schijtfilm.
Yep, las het eerder vandaag... omg.quote:
Ja veel meer teksten uit allemaal films zelfs.quote:
Nou het beeld rond Depp lijkt aardig gewijzigd te zijn dus voor hem is het wel positief...quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep, las het eerder vandaag... omg.
Nou ja, Depp mompelt al decennialang als Marlon Brando, zijn grote held... wel jammer dat hij vorige week niet mompelde dat hij bij het huwelijksaanzoek tegen haar mompelde "I'm gonna make you an offer you can't refuse".
Ik hoorde haar vanmiddag ook al zeggen (over een vakantie tijdens Depps rehab-periode, of 1 van zijn rehab-periodes) "he wanted to have sex all the time, which was not like Johnny at all..." en daar kwam niet eens een OBJECTION tegen.
Ik begin me wel langzaam af te vragen voor wie deze zaak überhaupt nog 'gunstig' uit kan vallen. Los van de claim(s) en de poen.
Ja... maar het gaat wel afhangen van wat het eindoordeel van de jury gaat zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou het beeld rond Depp lijkt aardig gewijzigd te zijn dus voor hem is het wel positief...
Volgens mij 'mankeren' ze allebei wat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja veel meer teksten uit allemaal films zelfs.
Zal ze echt wat mankeren?
quote:
Welke nog meer dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke nog meer? Zelf te lui om te zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef Toby56 het volgende:
Ik begin me wel langzaam af te vragen voor wie deze zaak überhaupt nog 'gunstig' uit kan vallen.
Zou het?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.
Like me!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Welke nog meer? Zelf te lui om te zoeken
Ik kijk nu naar de behavioral panel in de pauze
Is dit dan de beroemde zoen waarvan Johnny zei dat hij zo 'real' voelde? Ziet er wel zo uit, namelijkquote:
Maar als het publiek dit naar voren weet te halen, zal dat team dat toch ook wel herkennen of kunnen? En zo ja, dan wordt dat toch benoemd? Het zal bij een jury vast niet lekker vallen, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naast alle rants van Toby vind ik dit nog wel de meest opmerkelijke post in dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0
Ik kan geen filmpje vinden waarin ze dat daadwerkelijk zegt? Lijkt nep te zijn?quote:
En heeft Depp dat dan gedaan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Neus lijkt niet gebroken![]()
En verder zie ik er ook zo uit na een paar nachten slecht slapen
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Neus lijkt niet gebroken![]()
En verder zie ik er ook zo uit na een paar nachten slecht slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |