Ik heb ook even getwijfeld welke hulpverleenster ik zou kiezen.quote:
Maar dat ben ik niet, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En volledig overtuigd van de kloppendheid van hun analyseik vin helemaal mooi
Ben jij een stukje aan het terugkijken? Want ik heb dat niet gezien. Ze zeiden om 16.00 dat ze even moesten wachten omdat Youtube down was en vlak daarna begon het opeens maar toen was Amber al aan het praten..quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
Ze laat nu foto's zien van een slapende JD op zijn eigen eiland. Vreselijk, ik zal er nachtmerries van krijgen.
Toen ik inschakelde waren ze al begonnen, maar ik heb daarna twee foto's gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:21 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ben jij een stukje aan het terugkijken? Want ik heb dat niet gezien. Ze zeiden om 16.00 dat ze even moesten wachten omdat Youtube down was en vlak daarna begon het opeens maar toen was Amber al aan het praten..
Ah, ok, ik was in die tussentijd ook iets anders aan het kijken nog en toen hoorde ik haar opeens. Naja, whatever, ik kijk later sowieso wel even terug.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Toen ik inschakelde waren ze al begonnen, maar ik heb daarna twee foto's gezien.
Ze zei dat zijn gedrag steeds meer veranderde en dat ze daarom deze foto's heeft genomen. Ik weet niet wat het zou moeten bewijzen. Depp heeft zelf al aangegeven dat hij een dronkaard is/was.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is de deal met deze foto's dan?
Dr.Curry is echt hot, zeg ik als getrouwde 40+ heterosexuele (of toch niet helemaal dan?) vrouw ;-)quote:[..]
Ik wil naar Dr. Curry![]()
![]()
![]()
Dat ie helemaal out ging door de drank en drugs, was ook nog een foto van hem op een vloer in een hotel met zijn hoofd op een tafeltjequote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is de deal met deze foto's dan?
Wel leuk die kleding bij hemquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze zei dat zijn gedrag steeds meer veranderde en dat ze daarom deze foto's heeft genomen. Ik weet niet wat het zou moeten bewijzen. Depp heeft zelf al aangegeven dat hij een dronkaard is/was.
Haar gedrag slaat helemaal nergens op. Wel pretenderen dat je zogenaamd iemand wil helpen betreft drank maar als je verantwoordelijk bent voor medicatie tijdens afkicken dat pertinent weigeren omdat het nog geen tijd is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ie helemaal out ging door de drank en drugs, was ook nog een foto van hem op een vloer in een hotel met zijn hoofd op een tafeltje
Ja veel dingen zijn maar raar gegaan, mijn conclusie tot nog toe is dat ze allebei gewoon koekkoek zijn en het ergste in elkaar naar boven haalde/halen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haar gedrag slaat helemaal nergens op. Wel pretenderen dat je zogenaamd iemand wil helpen betreft drank maar als je verantwoordelijk bent voor medicatie tijdens afkicken dat pertinent weigeren omdat het nog geen tijd is.
Haha ja 😃quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaat zijn imago van donkere, ruige rocker.
Wat moet je anders doen op.een eigen eiland?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ie helemaal out ging door de drank en drugs, was ook nog een foto van hem op een vloer in een hotel met zijn hoofd op een tafeltje
Ik zie het probleem ook niet, als ie alleen maar out gaat. lekker rustig toch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op.een eigen eiland?
Dan hoeft ze in ieder geval niet bang dat zijn voor klappen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, als ie alleen maar out gaat. lekker rustig toch.
Dat is toch wel een pluspunt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan hoeft ze in ieder geval niet bang dat zijn voor klappen.
Maar, maar... ze is toch een mooie vrouw?quote:
Nooit gezien maar ik ga hem nu wel kijken (ooit).quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:58 schreef superniger het volgende:
Overigens is The Rum Diary een schijtfilm.
Yep, las het eerder vandaag... omg.quote:
Ja veel meer teksten uit allemaal films zelfs.quote:
Nou het beeld rond Depp lijkt aardig gewijzigd te zijn dus voor hem is het wel positief...quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep, las het eerder vandaag... omg.
Nou ja, Depp mompelt al decennialang als Marlon Brando, zijn grote held... wel jammer dat hij vorige week niet mompelde dat hij bij het huwelijksaanzoek tegen haar mompelde "I'm gonna make you an offer you can't refuse".
Ik hoorde haar vanmiddag ook al zeggen (over een vakantie tijdens Depps rehab-periode, of 1 van zijn rehab-periodes) "he wanted to have sex all the time, which was not like Johnny at all..." en daar kwam niet eens een OBJECTION tegen.
Ik begin me wel langzaam af te vragen voor wie deze zaak berhaupt nog 'gunstig' uit kan vallen. Los van de claim(s) en de poen.
Ja... maar het gaat wel afhangen van wat het eindoordeel van de jury gaat zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou het beeld rond Depp lijkt aardig gewijzigd te zijn dus voor hem is het wel positief...
Volgens mij 'mankeren' ze allebei wat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja veel meer teksten uit allemaal films zelfs.
Zal ze echt wat mankeren?
quote:
Welke nog meer dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke nog meer? Zelf te lui om te zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef Toby56 het volgende:
Ik begin me wel langzaam af te vragen voor wie deze zaak berhaupt nog 'gunstig' uit kan vallen.
Zou het?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.
Like me!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de ramptoeristen achter youtube die elke minuut opslurpen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Welke nog meer? Zelf te lui om te zoeken
Ik kijk nu naar de behavioral panel in de pauze
Is dit dan de beroemde zoen waarvan Johnny zei dat hij zo 'real' voelde? Ziet er wel zo uit, namelijkquote:
Maar als het publiek dit naar voren weet te halen, zal dat team dat toch ook wel herkennen of kunnen? En zo ja, dan wordt dat toch benoemd? Het zal bij een jury vast niet lekker vallen, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naast alle rants van Toby vind ik dit nog wel de meest opmerkelijke post in dit topic.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 b acteurs die het tegen elkaar opnemen, netflix had de rechten moeten kopen tiger king2.0
Ik kan geen filmpje vinden waarin ze dat daadwerkelijk zegt? Lijkt nep te zijn?quote:
En heeft Depp dat dan gedaan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Neus lijkt niet gebroken![]()
En verder zie ik er ook zo uit na een paar nachten slecht slapen
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Neus lijkt niet gebroken![]()
En verder zie ik er ook zo uit na een paar nachten slecht slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |